Абе постигнах!Завзех цяла Югославия,по-голямата част от Гърция и Егейските острови(гърците ми ги дадоха без бой,когато ги притиснах).Сега се насочвам към Румъния и Унгария.Ама тва с технологиите много бавно става,щото България има само два слота за екипите.Не мога да развия кой знае какви танкови части,авиация и флот.Разчитам главно на силна пехота(включително и планински дивизии), развита артилерия,моторизирани части и поддържаща авиация(close support).Стратегическата авиация много време отнема,както и тежките танкове.Иначе е доста интересно
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Hearts of Iron 2
Collapse
X
-
Максималния брой научни/технологични екипи е функция от индустриалния капацитет на държавата. Същото е и с транспортния капацитет (1 IC = 1.5 TC). При индустриален капацитет над 100 мисля, че държавата има 5 екипа. Цената на екипите обаче не е много ниска, а за мое учудване не зависи от способностите им. Екип с 2 и екпи с 5 "специалности" получават еднаква субсидия от държавата.
А Раптор, по време на войната с тези държави как така си се разминал с война с Англия или Германия? На мен в първата част на играта задължително някоя от коалициите ми обявяваше война при по-активни действия от моя страна. Като англичаните бяха най-безобидни, тъй като обикновено работата отиваше не по-далеч от няколко десанта на година.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Ами не знам, то и аз се учудих.Поне при Гърция очаквах реакция от страна на Англия и Франция,може би нямаше защото гърците много бързо ми предложиха мир(в замяна на доста области).Югославия и Албания направо ги анексирах(малко проблеми имам с партизаните,та сега слагам гарнизони с военна полиция).А това 100 как се получава-като събереш 3-те цифри на IC(wasted/base/available)?
Comment
-
Това 100 трябва да е последната цифра, истинския IC. Средната цифра ти е индустриалния капацитет, умножен по способностите на лидерите (-10% от царя, -5% от оня тарикат премиера и +10% от индустриалния министър или в крайна сметка: -5%). Можеш да го модифицираш най-лесно с първите 3 технологии от частта "индустрия". Обаче пак няма да е много.
То с търговия може да се разрешат част от проблемите на инсдустрията, например supply - който можеш да си проиузвеждаш се котира добре и можеш да наваксаш част от неуредиците с някои от ресурсите.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Да бе, supply е доста ценен и даже можеш бая парички да си докараш.Със ресурсите съм добре,особено метала(+24) и енергията(+9)-това щото югославските територии са доста развити и ми снасят яко ресурси,ама нали са малко тия пусти екипи и не мога да съм в крак с другите(май не могат да се увеличават слотовете-само два.Сигурно са статично зададени за всяка нация,може и да греша).А пък този образ царя с тия -10% IC ми съсипва здравето (то Симеончо май на него се е метнал :lol: ).Искам да питам количеството на заводите и инфраструктурата на областите оказва ли влияние на точките IC.Още не съм я разучил съвсем играта та затова се затруднявам с някои неща(търпение му е майката )
Comment
-
Аз поекспериментирах в началото така че мога със сигурност да каже, че ако IC-то на България стане над 100, изследователските екипи са 5 (това май е абсолютният максимум. Но цената им е висока.
А иначе формулата е такава:
> броя заводи = индустриалния капацитет (чист) или IC : това е последната цифра от тези за индустриите (горе в дясно).
> индустриалния капацитет се умножава по процента на ефективност (бонуси от лидерите + бонуси от технологиите + степента на трудност избрана при старта на играта) = втората цифра от тези горе вдясно. Това е и индустриалния капацитет, който можеш да използваш за проектите си (строителство, арми и т.н.).
> Първата цифра, преди горните две е wasted IC или индустриален капацитет, който не можеш да реализираш, обикновено заради липса на този или онзи ресурс.
> Транспортният капацитет, от който зависи снабдяването на войските, се получава като индустриалния капацитет се умножи по 1.5.
Пример:
Страната ти има чист IC = 50 (50 фабрики). СУмарния бонус на лидерите е 10%, сумарния бонус от технологиите е 5%. Значи: 50 IC + 50 IC * 15% = 57.5 IC. Транспортният капацитет в този случай ще бъде 57.5 * 1.5 = 86.25.
Може да съм изпуснал нещо, но ми се струва, че това беше.
Ако транспортния ти капацитет не е достатъчен, частите ти ще започнат да губят организацията си, а освен това до тях няма да достига достатъчно от ресурса supply.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
wasted IC е ИК който се разходва ненужно. Например, за ъпгрейди ти трябват 30 а е назначен 35 - 5ИК отиват на вятъра. Затова непрекъснато вися да бутам слайдерите, понеже непрекъснато се менят изискванията Тук трябваше да изхитреят и да улеснят това като вместо директно задаване на ИК трябваше да се задават приоритети и системата автоматично да ги разпределя.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Тук си съвсем прав - определено можеха да го направят с приоритети, а не човек току да побутва нагоре надолу плъзгачите . Впрочем, другият вариант би ибло ако беше с по-голяма времева стъпка (поне щеше да се налага по-нарядко да се променят). Въобще, има откъде да посъкратят микромениджмънта без това да навреди на играта (но пък в сравнение с първата част са напарвили чудеса ).
Comment
-
Да, вярно, че е това, аз по навик от първата версия на играта.
Обаче, аз лично задавам последователни процеси, примерно - 3 планински дивизии една след друга. Струва по-евтино и освен това няма нужда постоянно да бутам менюто.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Е аз съм задавал и 10 последователно (а има и бонус за серийно производство - колкото по-дълга е серията, толкова по-кратко време отнема единица), но като непрекъснато ти излизат нови технологии и трябват средства за ъпгрейди, и като строиш много неща наведнъж и ще видиш какъв хаос еalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Съветският съюз е страшно не балансиран 42 година има 300 дивизии, няма значение колко са развитие, просто 300 дивизии на границата ти едвам се удържат.Впрочем щеше да е добре ако можеше да се прилагат разни по-специални стратегии като истински Блицкриг, защото както са на границата войските пробиваш една провинция и след това продължаваш до Москва и всяваш паника в генералите.А това няма как да се случи, трябва да имаш 60 дивизии на едно място, за да си осигуриш канал за снабдяване, а компютъра е хитър и постоянно напира да ти затвори пътя.Трябва провинция по провинция да обкръжаваш и така войната продължава завинаги.А щеше да е добре при пробива всички дивизии на границата да се разположат стратегически на по-задни позиции, което ще отнеме дни и така ще се осъществи частично Блицкрига като дивизиите ще се концентрират в Сталинград, Москва, Ленинград и ще си стане историческа битка
Comment
-
Е, че то точно така си е било, даже си е много реалистично това.
Първо, СССР има близо 360 дивизии.
Второ, немската тактика е точно такава: бързи удари, пробиващи фронта, среща на ударните групировки зад противниковите части, обграждане, унищожение и след това - пак. Никой не би пробвал "оттук до Москва" именно защото съветските части са много. Например с бълграите срещу югославяните тактиката е точно тази, още повече, че разпределението на югославските провинции улесняват пробива и обграждането още на първия етап от кампанията.
Единствения важен принцип, който трябва да спазваш, а така е било и в реалността, е концентрация на силите в решаващото място. Ако следваш немската доктрина. Ако следваш руската, можеш да пробваш с равно разпределение на усилията по целия фронтМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment