Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Hearts of Iron 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Hearts of Iron 2

    Stockholm December 16, 2004 Strategy games publisher Paradox Interactive today announced that the demo for the much-awaited sequel to the multiple award-winning Hearts of Iron is available on most major gaming sites.

    To commemorate the 60th year Anniversary after the start of the Ardennes offensive on Dec 16, 1944, the demo features the same battle scenario covering France, the Netherlands and Belgium during 1944-45. The full game contains 4 major campaigns which enable the player to play the full course of the war, as well as 15 battle scenarios taking place during specific timeframes on a dedicated part of the map. The battle scenarios offer a plethora of World War II operations such as Barbarossa and D-Day as well as local battles like the Spanish Civil War and the Winter War.

    In Hearts of Iron 2, you are the supreme leader of a country (of your choosing) during the tumultuous struggle of World War II with the goal of winning the War through warfare and diplomacy. To achieve your goals you need to guide your nation through a multitude of aspects including alliances, technological advances, strategic thinking and military production.

    Hearts of Iron 2 is no less than the ultimate World War II strategy experience and a dream come true for every armchair general. The game is scheduled to be shipped to stores on January 4 in North America and will be available on all markets by mid-February.

    Game Features
    Re-designed user interface enhancing the player experience as well as deepening the gameplay.
    Detailed diplomacy and production systems with help functions to avoid micromanagement.
    "Movement-is-attack" combat system, making warfare more realistic.
    Mission-based Air and Naval system, giving options for logistical strikes and targeted bombing.
    New political system with possibilities to change the political base of your country during the war.
    4 major campaigns and 15 battle scenarios optimized for an evening or two of gaming. Historical scenarios like Case White, Operation Barbarossa and many more.
    Co-operative multiplayer, enabling up to 32 players to play against each other or share the same country over a LAN or the Internet.






    Май че никакви фундаментални промени.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    О, а, аз мислех, ама на... забравих, манщайнка, честито, 60 години,йй, как лети времето, като млада брунхилда след рейнски моляк на вахта, ауу, кви времена, кви чудесии, що шнапс в пантерките изгоря, а ма на, на половината път биренките и какаото свършиха и не можахме да хапнем пак Брюкселско зеленце, тюх, да му се не види.... :vsad: :vsad:

    Comment


      #3
      Тц тц тц Даниц мноу си прав!
      Те ако ме бяха направили през 1940 командващ операцията във Франция аз как щях да се оправя а не ония старци Бок и Лист пууу... та Фелдмаршали станаха а аз трябваше да се изкривя до 1942 та да стана такъв! Бррррр студенко е в Русия а французойките не ги бива. И в Африка нямаше убави жени само по палмови листа ходеха... Абе не случихме... А в Англия като в Астерикс стане ли 5 часа битката свършва та и ние така. Трябваше да предвидим Морски Лъв да започне в 1 през нощта за да свършим работата до 5 следобед и да не се изнесат ония и да ни провалят триумфа.

      Да се воюва е трудно!!!
      Last edited by Док Холидей; 16-12-2004, 20:01.

      Comment


        #4
        Еееее не разводнявайте темата де.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          Успех на бившите колеги
          We don't see things as they are, we see them as we are
          ---Anais Nin----

          Comment


            #6
            По случай 60 годишнината от Арденската операция са пуснали демо-версия на HoI2, та аз си я изтеглих и изпробвах вчера. Вярно, тя е ограничена само до участавщите в операцията противници, няма каквото ида е производство или ресурси (дори не могат да се отворят съответните менюта), а технологичното дърво може да се разгледа (явно ще използват концепцията за отделни "лаборатории", които да се натоварват с едно или друго изследване), така че единстевното, което става ясно от това "демо" са промените в бойната система (и то за авиацията и сухопътната армия). Общо взето съм разочарован - реално не са стигнали много по-далеч отколкото впредишната версия и със сигурност не са отстранили основните недостатъци.
            В какво се състоят промените?

            * организация: доколкото успях да забележа организацията на единиците става по същия начин, както и назначаването на командирите. Добавени са няколко характеристики спрямо предишните.
            Отново се използва концепцията за един осонвен тип съединение с добавка от един тип бригада.

            * сражения: на всяка група единици (намираща се под предводителството на лидер) може да се задава "мисия" (да атакува провинция, да подкрепя атака или да подкрепя отбрана) и както преди - време за начало на мисията. На пръв поглед това изглежда добре измислено - доколкото успях да забележа, обаче, в "реалността" на играта се случва следното - както преди групите (независимо че са изпратени да атакуват едновременно една и съща провинция) се бият по ред (като приклучи битката с първата се включва втората), което означава, че реално превъзходство в силите не може да се реализира, освен под формата на постепенно изтощение. Отново информацията на менюто за сражения е неясно подредена и неинформативна (въобще не става ясно, да речем, защо при сходан организация и ниво на попълване, товите имат ефективност в атака и отбрана от 5-10%, а противника ти от 150-200%). Т.е., на практика се получава същия хаос, както и преди.
            При авиацията нещата стоят по същия начин - базира се на авиобази (нов обект) и й се задават мисии (доста разнообразни и добре измислени, задава се и периода на повторение на мисията), но на практика се реализира сходен хаос.

            Според мен един от основните проблеми на играта е нейният почасов времеви модел - абсолютно безсмислен при подобно ниво стратегическа игра (с оперативно-стратегически военен модел) - това внася много повече объкване и безсмислен микромениджмънт, отколкото е нужно. Да не говорим, че няма никаква реално възможност за създаване на смислен оперативен план (т.е., такъв, в който координирано участва повече от едно обединение). Ако създателите на играта се бяха позамислили може би щяха да се усетят, че за подобен тип игра минималния "ход" (т.е., деление на реалното време) би следвало да е денонощие, а не час.

            Инак има промени и в ресурсната система, доколкото успях да забележа - изчезнали са въглищата и май каучука, заменене и от енергия и редки материали. Транспортинте средства също са въведени като отделен ресурс.

            Comment


              #7
              Значи пак ще се борим с врага само през нощта. При реалното време в тази игра все така ставаше. Освен ако не я държиш само на пауза.
              В тази връзка ми е интересно дали са изчистили техническите бъгове? Защото дори и в HoI: Platinium Edition, макар и рядко сеслучват сривания на играта. А редактора все още си страда от старите бъгове.
              Може би наистина премахването на часовете и преминаването към денонощие ще е единственото разумно решение в крайна сметка.
              Но най-вероятно втората част на играта просто ще бележи залеза на идеята.
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #8
                Разгледах за, съвсем кратко наистина нещата, като първото ми впечатление е много добро - избавили са се от бъговете и недомислиците, индустрията и науката са решени добре, наистина трябва малко да се свикне с новия интерфейс, което понякога е свързано с изненади.
                Няколко новости на които се натъкнах:
                първо - една изненада - като гледах инфото на провинцията, щракнах на надписа "завод" и играта без да ме пита стартира строежа на нов
                - след това - науката е на принципа на лидерите (все едно нашата идея за лабораториите) - колкото лидери имаш, толкова технологии можеш да пуснеш в разработка. Което създава добро разграничение между малки и големи държави.
                - ресурсите са променени, сега са: "енергия", "метал", "редки материали", "петрол" и "пари". Парите са въведени явно главно заради търговията.
                - към менюто за разпределение на индустриалните мощности ("потребителски стоки", "проивзодство" и т.н.) са добавени две нови:
                "попълване на войските" - явно за автоматична поправка и попълнение, още не съм го пробвал и
                "ъпгрейд на съществуващи части" - за автоматично преекипиране на бойните части с нова техника.
                Вече има и бутон за добавяне на допълнителни бригади към съществуващи вече части.
                Last edited by messire Woland; 19-01-2005, 23:00.
                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                Проект 22.06.1941 г.
                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                Comment


                  #9
                  Науката също е решена по-различно. Макар и пак да има може би същия брой технологии като в първата версия, сега се избира само "главната" технология от даден технологичен клон. Така че, избирайки за развитие една технология, всъщност разкриваме няколко паралелно. А лидерите (лидерите на екипи учени/военни) имат качества, от които заивис скоростта на развитие на технологията. Затова трябва да се обмисля внимателно кое и как ще се прави там. От друга страна възможните лидери са повече от местата в лабораториите и могат да се заменят, без да изчезват.
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    #10
                    Да, и аз си я инсталирах миналата нощ и имах време да огледам туториалите. Наистина, впечателинето е много добро - играта май се е получила много добра. Конкретно:

                    РЕСУРСИТЕ
                    "парите" се използват за търговия май (малко, тъй като тя е по-скоро натурална), но основното им приложение е дипломацията и науката - всяко дипломатическо действие струва пари и работата на всеки екип по даден технологичен проект струва пари на ден. Парите се печелят от излишък на продукция за населението.
                    "енергията", "металът" и "редките материали" се използват за създаване на ИК - 2 енергия, 1 метал и 1/2 редки материали отиват за всяко ИК.
                    "петролът" и "снабдяването" се използват за военните части.

                    ПРОИЗВОДСТВО
                    Общо взето е като преди с разликите, който Воланд отбеляза. Има обаче много интересно добавяне към военната продукция, когато се пускат нови военни съединения може да се избират две опции - последователо и парелелно производство. При първото се създава серия от последователно поризвеждани една след друга единици, като всяка следваща се поризвежда по-бързо и лесно. При паралелното се поризвеждат едновременно.

                    ГЕОГРАФИЯ
                    Въведени са две много ценни във военно отношение понятия - област и район (примерен превод) - първата обединява две-три провинции, а втората - няколко области (много порвинции). Те се използват при задаването на мисии на авиацията и флота - така те могат да действат на голяма област.
                    Интересното е, че вече в менюто на всяка провинция са описани конкретно връзките й с останалите провинции - дали са нормални, през река или през труден терен.

                    ВОЕННИ ДЕЙСТВИЯ
                    Останах с впечатлението, че са значително по-добре решени - особено мисиите на авиацията и флота. Интересно са променени и качествата на единиците. Но по пръви биткаджийски впечатления бих казал, че отново отбраната има твърде големи пердимства пред нападението (нормално отбраняващите имат с 50-100% по-висока ефективност от атакуващите сили).

                    Comment


                      #11
                      Аз в момента я инсталирам, но не съм играл първата част, а и времето ми с Europa Universalis е мъничко някакви съвети да ми дадете?

                      Comment


                        #12
                        А от къде може да се свали цялата?
                        По моя преценка съм обективен.

                        Comment


                          #13
                          От тук: http://storage1.bubu.to/-Games_2-/Hearts.Of.Iron.2-iND/
                          Но не съм сигурен дали всички го виждат този сайт. Има и някаква версия във free.data.bg, но нещо гледам, че файлът е с различен размер, та ...
                          За съвет - или минаваш обучителната кампания, или се пускаш с някоя малка държава и гледаш кое как става. Това като за старт, вече конкретните въпроси може да ги обсъдим тука
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #14
                            Някой успя ли да се сбие и да получи впечатления от сраженията?
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #15
                              Аз, както отбелязах, имам бегли впечатления от сраженията - още не съм имал време сериозно да я поразцъкам. Общо взето са реализирани доста добре, във всеки случай значително по-добре отколкото в първата част. Принципът, на който са посторени сухопътните съединения ме изненада приятно, а и добавянето на бригади към тях е значително по-добре решено.

                              Comment

                              Working...
                              X