Кухулин написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Китайския 'таен' самолетоносач, наближава завършване
Collapse
X
-
Amazon написа Виж мнениеАко нещо се построи в българска корабостроителница, по български проект, ако ще да е 2000 тоннен корвет, ще се радваме точно по същият начин.
Comment
-
Или ФСБКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
To become a pilot for a carrier-based fighter jet, a PLA aviator has to pass four rounds of tests, said Zhang Hongtao, a senior officer of the PLA navy who is in charge of selecting pilots.
The selected pilots must be under 35 years old and have at least 1,000 flight hours, he said, adding that they also must possess a strong mind and have quick responses.
Някой им ли представа това много ли е, малко ли е или е нормално?
Comment
-
Много е, но е възможно. Например българските пилоти на изтребители имат 40-50 часа годишно, руските от изтребителната и далечната авиация 80-100, американците и индийците 150 и нагоре. Знам ли колко летят китайците, но ако е колкото индийците може и да имат пилоти с този нальот и на тази възраст - ама ще са много малко имайки предвид че авиацията им е във възход от сравнително скоро.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Въобще не е много, като се има предвид, че това не е група от строеви пилоти, а от бъдещите пилоти-инструктори, които ще поставят фундамента на бъдещата авионосна авиация. В това отношение китайците имат сериозен проблем. Няма чии опит да използват. От десетте държави, които разполагат със самолетоносачи в момента безспорен лидер са американците, но те не биха помогнали на китайците. Французите обучават пилотите си в американската флотска авиация. Руснаците са най-близко до концепцията на китайците - и палубните им изтребители и авионосецът им е най-близо до китайските, но самите руснаци нямат ритмичност в подготовката на кадри - колко пъти се разправяха с украинците за НИТКА?! Авиацията на американската морска пехота, британската, италианската и испанската флотска авиация обучават заедно пилотите на Хариър, но при тях концепцията е много по-различна и те отпадат като вариант, а тайландците въобще ги няма в цялата схема. Остава вариантът, към който се ориентираха първоначално и китайците - помощта на Бразилия, но и това не е удачен вариант. Преди всичко самите бразилци разчитат за първоначалното обучение на палубните си пилоти на аржентинците. Аржентинците на свой ред имаха мъртъв период от около 15 години между последното плаване на "25ти Май" и кооперирането им с бразилците за обучението на палубни пилоти на борда на "Минас Жераис" и после "Сау Паулу".
Така и така се е видяло, че китайците ще трябва да започнат почти от нулата, затова минимумът от 1 000 летателни час на пилот ми се вижда твърде малък.
Comment
-
Въобще не е многоThis is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Не е необходимо. Пределно ясно е, че ще са такива. Винаги когато нова система постъпва на въоръжение първата група специалисти, която се приучва на него се подготвя за инструктори на следващата група. А в случая не става дума просто да преминеш от един тип изтребител на друг, а след като до вчера си кацал на неподвижна широка бетонна писта, дълга хиляди метри, да се научиш да приземяваш самолета си на движеща се миниатюрна писта посредством (да, клише е, но е вярно) контролиран сблъсък с палубата.Last edited by Duque de Caixas; 27-11-2012, 21:22.
Comment
-
Аз нещо не разбирам какво общо имат инструкторите тук. В статията пише: взимат пилот до 35 години с 1000 часа стаж. Обучават го поне 21 месеца за палубен пилот. Оттам нататък кого ще правят инструктор е друг въпрос. Идеята беше дали ще се намерят много пилоти на 35 години с по 1000 часа. Изглежда няма да е лесно.
Comment
-
Сун Дзъ написа Виж мнениеАз принципно съм съгласен с Дука. Нормално и логично е да потърсят кандидатите за палубни пилоти първо сред инструкторите, сиреч сред най-добрите.
Comment
Comment