Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Китайския 'таен' самолетоносач, наближава завършване

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Кухулин написа Виж мнение
    Сериозно, какво трябва да стане у нас, са да се радва на такава популярност флота?
    Ако нещо се построи в българска корабостроителница, по български проект, ако ще да е 2000 тоннен корвет, ще се радваме точно по същият начин.
    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

    Comment


      Amazon написа Виж мнение
      Ако нещо се построи в българска корабостроителница, по български проект, ако ще да е 2000 тоннен корвет, ще се радваме точно по същият начин.
      Ха-ха, ти си правиш майтап

      Comment


        Генералният конструктор на J-15 вчера получил сърдечен пристъп и починал на борда на самолетоносача.


        thorn

        Средновековните църкви в България

        Comment


          ЦРУ?... или просто емоциите са му дошли в повече...
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            Или ФСБ
            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

            Comment


              To become a pilot for a carrier-based fighter jet, a PLA aviator has to pass four rounds of tests, said Zhang Hongtao, a senior officer of the PLA navy who is in charge of selecting pilots.

              The selected pilots must be under 35 years old and have at least 1,000 flight hours, he said, adding that they also must possess a strong mind and have quick responses.




              Някой им ли представа това много ли е, малко ли е или е нормално?

              Comment


                Много е, но е възможно. Например българските пилоти на изтребители имат 40-50 часа годишно, руските от изтребителната и далечната авиация 80-100, американците и индийците 150 и нагоре. Знам ли колко летят китайците, но ако е колкото индийците може и да имат пилоти с този нальот и на тази възраст - ама ще са много малко имайки предвид че авиацията им е във възход от сравнително скоро.
                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                Comment


                  Въобще не е много, като се има предвид, че това не е група от строеви пилоти, а от бъдещите пилоти-инструктори, които ще поставят фундамента на бъдещата авионосна авиация. В това отношение китайците имат сериозен проблем. Няма чии опит да използват. От десетте държави, които разполагат със самолетоносачи в момента безспорен лидер са американците, но те не биха помогнали на китайците. Французите обучават пилотите си в американската флотска авиация. Руснаците са най-близко до концепцията на китайците - и палубните им изтребители и авионосецът им е най-близо до китайските, но самите руснаци нямат ритмичност в подготовката на кадри - колко пъти се разправяха с украинците за НИТКА?! Авиацията на американската морска пехота, британската, италианската и испанската флотска авиация обучават заедно пилотите на Хариър, но при тях концепцията е много по-различна и те отпадат като вариант, а тайландците въобще ги няма в цялата схема. Остава вариантът, към който се ориентираха първоначално и китайците - помощта на Бразилия, но и това не е удачен вариант. Преди всичко самите бразилци разчитат за първоначалното обучение на палубните си пилоти на аржентинците. Аржентинците на свой ред имаха мъртъв период от около 15 години между последното плаване на "25ти Май" и кооперирането им с бразилците за обучението на палубни пилоти на борда на "Минас Жераис" и после "Сау Паулу".

                  Така и така се е видяло, че китайците ще трябва да започнат почти от нулата, затова минимумът от 1 000 летателни час на пилот ми се вижда твърде малък.

                  Comment


                    Въобще не е много
                    Хайде сега, не било много, че даже и "въобще" От колко годишни започват да летят пилотите? Те имат едно 5 години обучение и чат-пат летене на пърполясници. После няколко години приучване на типа, докато започнат да дават бойни дежурства и да трупат сериозен нальот. За да имат над 1000 часа и да са в тази възрастова граница трябва да са летели по 160 - 200 часа годишно. Както написах, възможно е, прави се, но е много и не мисля че китайците имат много пилоти отговарящи на тези изисквания. Все пак авиацията им само до преди 10 години не беше кой знае какво сравнено със сега.
                    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                    Comment


                      Ще се повторя. Тук не става дума просто за строеви пилоти, а за бъдещи инструктори и то специализирани в нещо, в което досега китайците нямат никакъв опит и тепърва трябва да развият от нулата, за да догонят евентуалните противници. Ти кажи в такъв случай много ли е или малко.

                      Comment


                        Къде прочете "инструктори" в цитата постнат от Кухулин?
                        This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                        Comment


                          Не е необходимо. Пределно ясно е, че ще са такива. Винаги когато нова система постъпва на въоръжение първата група специалисти, която се приучва на него се подготвя за инструктори на следващата група. А в случая не става дума просто да преминеш от един тип изтребител на друг, а след като до вчера си кацал на неподвижна широка бетонна писта, дълга хиляди метри, да се научиш да приземяваш самолета си на движеща се миниатюрна писта посредством (да, клише е, но е вярно) контролиран сблъсък с палубата.
                          Last edited by Duque de Caixas; 27-11-2012, 21:22.

                          Comment


                            Аз нещо не разбирам какво общо имат инструкторите тук. В статията пише: взимат пилот до 35 години с 1000 часа стаж. Обучават го поне 21 месеца за палубен пилот. Оттам нататък кого ще правят инструктор е друг въпрос. Идеята беше дали ще се намерят много пилоти на 35 години с по 1000 часа. Изглежда няма да е лесно.

                            Comment


                              Аз принципно съм съгласен с Дука. Нормално и логично е да потърсят кандидатите за палубни пилоти първо сред инструкторите, сиреч сред най-добрите.

                              Comment


                                Сун Дзъ написа Виж мнение
                                Аз принципно съм съгласен с Дука. Нормално и логично е да потърсят кандидатите за палубни пилоти първо сред инструкторите, сиреч сред най-добрите.
                                Този подход е във висша степен съмнителен от гледна точка на мениджмънта. Младите усвояват много по-добре новата материя по ред причини. Трябва да се търси оптимум между възраст и опит, който в тяхната среда явно е 35/1000.

                                Comment

                                Working...
                                X