Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Китайския 'таен' самолетоносач, наближава завършване

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Кухулин, имаш ли идея за какво са тези два големи капака зад мачатата на радара и преди димоходите?
    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

    Comment


      И аз това си мислех. Нямам идея, но допускам, че е някакво охлаждане.

      Comment


        Вентилация ... вероятно.
        Или люки за демонтаж двигатели.
        Attached Files
        http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

        Comment


          Ясно, благодаря и на двама ви.
          Last edited by Amazon; 05-10-2013, 19:09.
          This is my signature. There are many like it but this one is mine.

          Comment


            4 х 956. Масивна снимка

            Comment


              То това според уикито са всичките. Явно всичките са оперативни.
              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

              Comment


                Да, това са всичките. Държат ги заедно в техния северен флот, понеже има известно разминаване в информационните системи - не си говорят с останалите кораби достатъчно добре за пълна интеграция.

                И четирите са в отлично здраве, което е повод за безкрайни анализи и разсъждения. Принципно, за да се поддържа 956 в такова състояние, е нужен страшно квалифициран екипаж, способен да изпълнява невероятно тежка работа. Постигат го по някакъв начин.

                Comment


                  Принципно, за да се поддържа 956 в такова състояние, е нужен страшно квалифициран екипаж, способен да изпълнява невероятно тежка работа. Постигат го по някакъв начин.
                  Кои системи са толкова трудни за подръжка? В смисъл, с какво е по-различен от други разрушители от подобен клас. Екипажа от 300 души ми изглежда достатъчен и не видях нищо екзотично във въоражението му. Все изпитани неща.
                  This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                  Comment


                    Amazon написа Виж мнение
                    Кои системи са толкова трудни за подръжка? В смисъл, с какво е по-различен от други разрушители от подобен клас. Екипажа от 300 души ми изглежда достатъчен и не видях нищо екзотично във въоражението му. Все изпитани неща.
                    Обикновено такива кораби са с някаква комбинация от дизелови двигатели и газови турбини. 956 е с котло-турбинна установка, която изисква специална поддръжка на котлите, специална химическа подготовка на водата в тях и т.н. В съветските времена нормалната работа е продължавала до момента, в който си тръгнат заводските специалисти. След това - само проблеми.

                    Comment


                      Има безкрайно количество спомени по темата, но набързо изрових два. Ако ти е интересно, можеш да потърсиш още. Освен това ми се струва, че вече някъде сме обсъждали тоя проект.

                      -------------------------------

                      Какое нафиг "узкое место"?
                      А вы сидели на " понижении" ( после которого в сауне не потеешь,-холодно!).
                      А котлы чистили?
                      Обмотавшись мешковиной, (только глаза торчат)
                      Чистка, потом приборка до подъема пайол и надрайки медяшек,-больше суток по времени ( без при¸ма пищи).
                      Потом отмывка самого себя,-исключительно холодной водой ( иначе сажу не смыть).
                      Чистку котлов помню до сих,-как самую чудовищную и изнурительную работу из всех с которыми приходилось сталкиватся.
                      Каких спецов можно загнать в эту каторгу?
                      За какую зарплату их можно загнать в котел?.
                      На такую работу можно загнать только 18 летних пацанов, не более.
                      Не удивительно, что ЭМ с КТУ накрылись медным тазом.
                      Ракетки расставляют,-романтики млять!


                      -------------------------------

                      Служил на эм "Безбоязненный" в первом экипаже 89-92, уходил на дмб старшиной трюмной группы. Ситуацию по БЧ-5 и по матчасти знаю. Попал на флот после мореходного училища и уже имел диплом рефмеханика. Так вот кто и как эксплуатривал наш пароход. Ком. БЧ-5 был с "Кирова" как известно там несколько иначе выглядит силовая установка, ком. ТГ лейтенант только после училища, старшина водяньщиков прослужил только год на "Боевом", в КГ ( те кто котлы обслуживал) в основном народ из азии, в МГ в основном славяне. Хим подготовки воды для котлов практически не было, чего опресняли то в котлы и подавали. Уровень воды в котлах и подача мазута в основном были в ручную, т.к. автоматику никто толком на понимал. Прохлопать уровень воды это было в норме вещей. Автоматика которая стояла тогда на 956 сильно отличалась от той, что стояла на гражданских пароходах, мне было с чем сравнить, до ТОФа успел на рыбаках походить. Наш пароход ходил без проблем только пока заводчане были на борту во время ходовых испытаний. Потом редкостью было, чтобы все котлы были работоспособны, а иногда и вовсе на одной машине шли. Пока штормили в средиземке обеспечивая переход "Кузнецова" на север, весь комсостав парохода постоянно наведывался в МО, дабы мы не остались без хода на волне. Когда пришли на ТОФ с Балтики с котлами уже были проблемы, а пароход был только с завода. Думаю, что Сарычи ходили бы и ходили, если бы матчасть эксплуатировали специалисты и по регламенту.

                      Comment


                        Ще поровя, много интересно. Още повече че рзбирам за какво пишат хората. Учил съм го това, пък и съм си изкарвал хляба известно време на котли. Много е опасно хора с ниска квалификация да работят на котли с лоша автоматика, особено ако въпросните котли произвеждат прегрята пара за турбина. А изисквания към водата има всеки котел. Не че ще спре да работи, но спада КПД и после чистенето на накипа е тих ужасТ.
                        This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                        Comment


                          052C в Магелановия проток:





                          Comment


                            Кухулин написа Виж мнение
                            Държат ги заедно в техния северен флот
                            В Източния флот, извинявам се.

                            East Sea Fleet

                            Comment


                              Хубава снимка на военноморска база Zhoushan:



                              Тъй като гледам:

                              3 x 052C
                              1 x 054A
                              5 x 053H3
                              3 x 056
                              и някакви други корабчета. Доста желязо.

                              Comment


                                Разрушителите не са ли 4х (052)
                                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                                Comment

                                Working...
                                X