Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПАК-ФА

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    ще стане ясно след години, като издадат монографията

    Защото реално погледнато самолета е с памперси в сравнение с F-22, който е космически кораб.
    колкото и да е условно сравнението на два добри самолета, за които нямаме достатъчно информация, това изречение не го разбрах - да, Т-50 е по-млад от Ф-22. Но да - превъзхожда го по заявени и установени в изпитанията параметри като максимална скорост, максимална скорост на безфорсажен режим на двигателите, далечина на полета без дозареждане.

    Comment


      кало написа Виж мнение
      Но да - превъзхожда го по заявени и установени в изпитанията параметри като максимална скорост, максимална скорост на безфорсажен режим на двигателите, далечина на полета без дозареждане.
      Интересно като как стана така че експериментален самолет дето дори не е с компонентите с които е замислен със сигурност превъзхожда серината машина ? Или само защото рашките твърдят така?

      Comment


        няма да разбереш

        Comment


          кало написа Виж мнение
          максимална скорост на безфорсажен режим на двигателите
          Това е много интересен въпрос, на който не съм си отговорил до ден днешен. От една страна имаме 20-25% по-голяма мощност за американеца. От друга страна имаме загуби в С-образния въздуховод, имаме и загуби в плоските сопла. Дали е реално това превъзходство на максимал...

          Comment


            ще разберем след време. Тва 20-25 откъде се появи?

            15876 срещу 15000 май не е толкова

            Разбира се, има разлики и в масата, и в тягата на максимален режим, и в аеродинамиката на планера.

            Comment


              кало написа Виж мнение
              Тва 20-25 откъде се появи?

              15876 срещу 15000 май не е толкова
              В момента не мога да цитирам източници, но ми се струва, че това са форсажните стойнисти. Максималната безфорсажна тяга беше около 12к и 9к кгс съответно.

              Comment


                Кухулин написа Виж мнение
                беше около 12к и 9к кгс съответно.
                11000 и 8800 ?
                http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

                Comment


                  10400 и 8800 (но второто е цифра за 117С, не мога да намеря дали е същатата за 117)

                  Comment


                    113 кН ~ 11100 кгс

                    Comment


                      Всъщност, няма, оказва се, точни данни за Pratt & Whitney F119. 113 кN се споменава само в руски източнии, и то - като някакъв тип преходен режим, предназначен само за БФ СЗ на F-22. Доколко е достоверно това, обаче, остава да гадаем. Тягата на форсаж се обозначава като "около 35 хил. паунда, около 157 кN...

                      Както вече посочих, няма и точни данни за 117, особено на максимал.

                      Разбира се, нашето обсъждане е малко аут ъф спейс - дискутираната тяга е стендова, като се променя според височината, скоростта на полета и куп други фактори. От друга страна, освен двигателя, има още куп неща, които влияят на полетните х-ки.

                      Един от малкото достоверни източници за развитието на програмата ПАК ФА съобщи преди време (а други - потвърдиха) следните постигнати х-ки от брод 4 - при пълно зареждане с гориво и нормален товар В-В (масогабаритни макети на ракетите) - излитане - 310 метра, максимална скорост на БФ-режим на двигателите - 2135 км/ч, максимална скорост 2610 км/ч, достигната височина - 24300 метра (с възможност за още).

                      Comment


                        Ако стойностите от твоят източник са вярни, това значи че Т-50 може спокойно да се използва и за прехващач на мястото на МиГ-31, разбира се с известна загуба на възможности. Нещо като при USN където F-18F замени F-14 в патрула на самолетоносача. Не е баш същото, но върши работа и подържаш един тип самолет по-малко.
                        Това разбира се са спекулации, ще видим и какво ще излезе от плановете за нов прехващач и дали ще стигнат кинтите.
                        This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                        Comment


                          Точно МиГ-31 няма как да замени - там има значително по-високи крейсерски скорости на прехват. Но евентуална разрабока на база Т-50 от малко по-солидни материали - може и да стане. Не бива да се забравя и че това са крайни стойности, които няма да се ползват в ежедневната експлоатация или дори - в бойни условия.

                          Comment


                            Comment


                              Точно МиГ-31 няма как да замени - там има значително по-високи крейсерски скорости на прехват.
                              МиГ 31 има по-висока скорост на форсаж. И съответно по-висока максимална скорост. Скростите на максимал би трябвало да са близки(тепърва ще видим). А "крейсерска скорост на прехват" за съжаление дори не знам какво е.
                              Иначе си прав. За да не е ерзац решение Т-50 като пълнокръвен прехващач, ще има нужда от усилване на части от конструкцията със стомана на мястото на кмпозитите и титана. Разкарване на вътрешните отсеци, защото стелт за прехващач не е нужен, за сметка на по-тежки двигатели и нов радар, както и по-яки пилони за външно окачване.
                              Аз си мисля че ако все пак изпълнят програмата за замяна на МиГ-31, то ще е нещо подобно на това което описвам, със запазване на унификация с Т-50 доколкото е възможно.
                              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                              Comment


                                Не му трябват нито нов радар, нито други двигатели - и в двата случа превъзходството над миг-31 е тотално. Но трябва усилена в някои отношения конструкция, както и възможност за повече ракети, ако ще е перспективен прехващач.

                                Comment

                                Working...
                                X