Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПАК-ФА

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Смешно е, щото е глупаво изхвърляне, и щото законите на физиката важат за всички. Поне на тоя етап.

    Comment


      Лично аз не бих се учудил, ако самолет с оръжие и самолет без оръжие дават при определени режими разлика, осезаема на тая дистанция. Но съм съгласен, че не става въпрос за "резолюция" в класическия смисъл.

      Comment


        И освен това не се очертава скоро да се променят законите на физиката , а изцепката на незнайното янки си е откровено глупава.

        А пломбите на пилота, дали дават разлика на тая дистанция ?
        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

        Comment


          Кво ме питаш, все едно съм зъболекар-амалгамист с втора специалност радиоелектроника...

          Comment


            Де да те знам, аз да си питам
            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

            Comment


              Не знам доколко е достоверна тая информация с оглед на снимката, която са постнали - но - до края на годината се очаква с Ахтубинск да постъпят 8 Т-50. Не ми става ясно дали ще са нови 8, различни от петте, които отиват там през март.

              "Как сообщил главнокомандующий ВВС России генерал-лейтенант Виктор Бондарев, самолеты ПАК ФА (перспективный авиационный комплекс фронтовой авиации) успешно выполняют программу летных испытаний. Три экземпляра проходят проверку в подмосковном Жуковском, четвертый опытный образец – на ОАО «КнААПО», а пятый сейчас на выходе, идет его приемка. В марте эти пять самолетов прибудут в Ахтубинск, где начнутся их государственные испытания. Все последующие машины будут отправляться на базу испытательного центра ВВС напрямую с завода. К концу 2013 года здесь примут восемь Т-50. Испытания перспективных истребителей завершатся в течение 2–2,5 года. В 2015 – начале 2016-го строительство Т-50 станет серийным, они начнут поступать в строевые части ВВС. Программой определены все необходимые проверки характеристик самолета и его систем, комплексов бортового оборудования и авиационного вооружения. Опытно-конструкторские работы по разработке стратегического бомбардировщика-ракетоносца нового поколения (перспективный авиационный комплекс дальней авиации – ПАК ДА) завершатся к 2017–2018 годам. Созданию ПАК ДА предшествовало много исследований. Самолету предстоит обеспечивать стратегическую безопасность страны на многие годы, поэтому ошибок быть не должно. До 2017–2018 годов завершится разработка новейшего бомбардировщика и он будет подготовлен к серийному производству. Главком ВВС отметил, что при этом большое внимание уделяется его малой заметности и применению новых видов авиационных средств поражения различных классов.

              Last edited by кало; 15-01-2013, 22:59.

              Comment


                Номер 4 боядисан, на път за Жуковский.

                Comment


                  Comment


                    Такой страницы нет на сайте Вести.ru. Возможно, вы перешли по неактуальной ссылке или ошиблись в адресе страницы.

                    Comment


                      Не знам как успяват авиоинженерите да направят дори стелт самолетите красиви. И F-22 и Т-50 са много красиви. F-35 също в определени ракурси не е грозен. Едно време бях чел една монография за Мираж-2000 и там експерта беше казал, че според него една от аксиомите в авиацията е: "Колкото е по-красив самолета, толкова по-добре лети".
                      This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                      Comment


                        Comment


                          Нещо, което е изненада за хората, наблюдаващи темата ПАК ФА - при 4-тия се вижда ясно (вероятно) радиопрозрачен обтекател на опашното "жило", знак за ЕМ-лъчение. Версиите са - все пак РЛС за обзор в задна полусфера или някакъв нов елемент на системата за РЕБ. Първото, твърди се, е по-вероятно. Тук трябва да добавим, че при АФАР, каквато евентуално е задната РЛС на Т-50, функцията РЕБ също се изпълнява.

                          Comment


                            Снимка с високо качество - http://imgwiz.com/images/2013/01/18/vcFy.jpg

                            Някой знае ли какви са релефните форми по повърхността на крилото и на рулите за височина? Некви чудесии за увеличаване на издръжливостта или нещо друго???

                            на опашното жило е нещо като това (елемент от КС)

                            Comment


                              Сензори ще да са или радиатори за охлаждане. Съдейки по проблемите на F-35 със загряването на плоскостите, нищо чудно да е охлаждане.

                              Comment


                                Кухулин написа Виж мнение
                                Сензори ще да са или радиатори за охлаждане. Съдейки по проблемите на F-35 със загряването на плоскостите, нищо чудно да е охлаждане.
                                не ми се вярва, голямата повърхност на плоскостите не се нагрява - нагряват се водещите ръбове, а посочените от мен релефни нещица нямат връзка с тях (за да извеждат топлината по някакъв начин).

                                Comment

                                Working...
                                X