If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колкото до АИМ-9 - все пак ракетата и нейни модификации си се ползват половин век, нормално е да има много повече свалени врази.
Аз за това си признах без бой че включвам и Виетнам в статистиката И изместих нещата към Сърбия. Който и друг конфликт да вземем вече статистиката се променя.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Промяната по отношение на ДВБ започва още в Пустинна буря (първото интензивно използване на NCTR). Ако погледнеш статистиката оттам нататък, ще видиш за какво иде реч. Общата статистика заблуждава, когато се чете механично.
Миг был обнаружен на высоте 6000 футов, под углом 40 градусов, на дальности 62 мили относительно Родригеса. AWACS не смог идентифицировать его как противника и 2 минутами позже Миг развернулся на 300 градусов, в результате чего Родригес потерял контакт. В этот момент Реннер передал, что у него случайный отказ РЛС.
В 19-12-25 Родригес снова обнаружил цель и передал первому номеру информацию о дальности и направлении. В 19-12-36 он запросил AWACS подтвердить цель, но получил ответ, означающий, что AWACS до сих пор не уверен. Менее чем через секунду 4-й номер сообщил, что его NCTR определила цель как Миг-29.
Расстояние до цели составляло 30 км. Родригес сбросил ПТБ и набрал 33000 футов, разогнавшись до 1,4 Маха. В 19-13-25 он выпустил 1 AIM-120. Попадание произошло в 19-14-06.
Четох за новата система на ПАК-ФА за подаване на кислород в маската на пилота която се захранва от въздуха около самолета и не се нуждае от бутилки под налягане.Този самолет е пълен с изненади.
Четох за новата система на ПАК-ФА за подаване на кислород в маската на пилота която се захранва от въздуха около самолета и не се нуждае от бутилки под налягане.Този самолет е пълен с изненади.
Същият принцип използва F-22(и не само). Това е системата която на два пъти спира от полети всички F-22 заради пилоти проявяващи симптоми на Хипоксия.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Вероятно просто статията ме е объркала.Аз си помислих че системата е нова и не се нуждае от въздух под налягане от двигателя а директно го взима от атмосферата.Те руснаците отдавна имат OBOGS - наричат го БКДУ-130.
ОК, научили са го да прави некви магии, направо няма друго обяснение за това. Особено интересно е вертикалното ускорение нагоре при излизане от фигура със свръхголям ъгъл на атака... Явно новият двигател се справя.
Comment