Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дипломация III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Ако ще пишем писма до дядо коледа то искам социална система въз основа на политическия строй в държавата, въможност да се влияе външно върху социума на друга държава, да се отчита моралния фактор на пропагандата, да има Папа ... в Русия И ако може един Дед Стар в орбита боядисан в италиянски трикольор
    Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

    请您死在地狱般的阵痛
    [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
    きさまはしんでくださいませんか
    [kisamawa shinde kudasaimasenka]

    Comment


      Искам кавалерията да е кавалерия, а не неумело прикрит лек танк. Искам лека и тежка полева артилерия, нормални жп-та, наблюдателни балони, хелиограф, логистика и снабдяване, терен, тактически доктрини и въобще една нормална военна игра от края на 19.в за да може да се планира едно нормално сражение.
      Искам и аз социална система, културен хоризонт на епохата, политически системи с исторически еквиваленти и т.н.
      Всъщност явно искам 2 игри, но повече искам военната.
      А като Воланд се усъвършенства може да ги съедини в една
      Recalibrating my lack of faith in humanity...

      https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

      Comment


        эх, доброто старо време в руския Имперски ГенЩаб толкова се кефих да си играя премиер-министър на дребничка Белгия при това без постояното чувство да обреченост
        Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

        请您死在地狱般的阵痛
        [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
        きさまはしんでくださいませんか
        [kisamawa shinde kudasaimasenka]

        Comment


          Един въпрос - имам един флот, а имам граници само до някакви мижави вътрешни морета. Та къде се намира в тоя случай? Мога ли да го имам в някое съюзническо пристанище?
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            Не си догледал, имаш излаз къмсветовният окена, но друг контролира протоците, ако нямаше излаз на море аз щях ли да ти разправям как за два ходамога да се разхпждам в Берлин

            Comment


              Хм чак сега разбирам че това е проток.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                еми гледайте внимателно картата, да няма после "к'во стана, к'во стана"

                Comment


                  Бтв още няма правила за съюзническа победа
                  Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                  请您死在地狱般的阵痛
                  [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                  きさまはしんでくださいませんか
                  [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                  Comment


                    albireo написа
                    Искам кавалерията да е кавалерия, а не неумело прикрит лек танк. Искам лека и тежка полева артилерия, нормални жп-та, наблюдателни балони, хелиограф, логистика и снабдяване, терен, тактически доктрини и въобще една нормална военна игра от края на 19.в за да може да се планира едно нормално сражение.
                    Искам и аз социална система, културен хоризонт на епохата, политически системи с исторически еквиваленти и т.н.
                    Всъщност явно искам 2 игри, но повече искам военната.
                    А като Воланд се усъвършенства може да ги съедини в една
                    И аз искам да имам нормални кораби - дредноути, линейни крайцери, разни консерви от началото на 20-ти век, леки/бронепалубни крайцери, есминци и миноносци, подводници с керосинови двигатели и транспортни кораби. Както и мрежа от бази. Ама......по-нататък :38:
                    Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                    Неизвестен руски адмирал

                    Comment


                      Еееее лигавите се.
                      Това сморските провинции е съвсем просто и няма нужда от промени в енджина на играта, и не я усложнява, за разлика от вашите "неща"

                      Comment


                        DeathStar съще не променя концепцията на играта - променя само изхода й
                        Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                        请您死在地狱般的阵痛
                        [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                        きさまはしんでくださいませんか
                        [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                        Comment


                          Наистина на чат го обърнахте. А правилата засега ще са си простчки и има добра причина за това. Твърде много концепции обръщат колата, знам го от опит. Пък и това е само първата игра от поредицата, с Воланд смятаме да се движим по пътя на плавното "утежняване" и усложняване, за която цел сем създали концепции за няколко различни типа игри. Но това е още в бъдещето.
                          Засега мога да уточня, че след края на тази игра ще се обмисля следваща игра тип "дипломация", базирана върху тази, на хоризонта се задава с бърз темп оперативно-тактическа игра, базирана горе-долу върху реалностите от началото на ХХ век. Отделно замисляме още един проект, реализиран с малко по-друга структура и с идеята да се копне малко по-надълбоко в няколко посоки. Той пак ще е от тип "дипломация", но с няколко отделни модула и възможности (опне аккто го замисляме). Времевия контекст ще е около средата на 30-те години на ХХ век. Естествено, ще има по-простичка военна система, иначе няма как да стане тая работа .

                          А историческият контекст е цел далечна и засега много зад хоризонта. Тепърва има много неща да се направят и тестват.

                          Comment


                            Въпрос: кога ще може да прочетем ревизираните правила за тренировка на единиците.
                            В първи ход някоя от малките държави няма ли да търси заем?

                            Comment


                              Готови са. В частта "съдържание" съм сложил глава "Последни промени" и там може да се види промяната, касаеща трите (вместо предишна една) програми за бойна подготовка. Има ги и в частта за военните единици.

                              Всички държави вече са заети:

                              1. Велики сили, развити в технологично и политическо отношение:
                              (десет държави)

                              Австрия - играч: Албирео
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Великобритания - играч: Гоги
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 3 ПК, 2 КК, 1 щаб, 3 флота, 1 флотски щаб

                              Германия - играч: Империал
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Испания - играч: Кайзер
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб

                              Италия - играч: княз Крылов
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб

                              Османска Империя - играч: Даниц
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Русия - играч: Деймос
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Франция - играч: Голъм
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Швеция - играч: Щурмфюрер
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб

                              Япония - играч: Одзава
                              територия: 12 провинции, доход: 160 лири
                              армия: 3 ПК, 2 КК, 1 щаб, 3 флота, 1 флотски щаб

                              2. Велики сили, недостатъчно развити в технологично и политическо отношение:
                              (три държави)

                              Индия - играч: Хартман
                              територия: 19 провинции, доход: 230 лири
                              армия: 15 ПК, 7 КК, 2 щаба, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Китай - играч: ДийпБлу
                              територия: 29 провинции, доход: 330 лири
                              армия: 22 ПК, 12 КК, 3 щаба, 1 флот, 1 флотски щаб

                              Персия - играч: 1951
                              територия: 15 провинции, доход: 190 лири
                              армия: 16 ПК, 8 КК, 2 щаба, 0 флота, 0 флотски щаба[/QUOTE]
                              Last edited by messire Woland; 22-01-2007, 19:48. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
                              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                              Проект 22.06.1941 г.
                              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                              Comment


                                Тъй като началото на играта приближава, призовавам ви от време на време да хвърляте по някой поглед на основния игрови форум, където са създадени отделни раздели и теми, посветени на играта. Пуснал съм тема за първи международен конгрес, която би трябвало да е доста важна за някои държави
                                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                                Проект 22.06.1941 г.
                                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                                Comment

                                Working...
                                X