Ако ще пишем писма до дядо коледа то искам социална система въз основа на политическия строй в държавата, въможност да се влияе външно върху социума на друга държава, да се отчита моралния фактор на пропагандата, да има Папа ... в Русия И ако може един Дед Стар в орбита боядисан в италиянски трикольор
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дипломация III
Collapse
X
-
Искам кавалерията да е кавалерия, а не неумело прикрит лек танк. Искам лека и тежка полева артилерия, нормални жп-та, наблюдателни балони, хелиограф, логистика и снабдяване, терен, тактически доктрини и въобще една нормална военна игра от края на 19.в за да може да се планира едно нормално сражение.
Искам и аз социална система, културен хоризонт на епохата, политически системи с исторически еквиваленти и т.н.
Всъщност явно искам 2 игри, но повече искам военната.
А като Воланд се усъвършенства може да ги съедини в една
Comment
-
эх, доброто старо време в руския Имперски ГенЩаб толкова се кефих да си играя премиер-министър на дребничка Белгия при това без постояното чувство да обреченостДемокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
Comment
-
albireo написаИскам кавалерията да е кавалерия, а не неумело прикрит лек танк. Искам лека и тежка полева артилерия, нормални жп-та, наблюдателни балони, хелиограф, логистика и снабдяване, терен, тактически доктрини и въобще една нормална военна игра от края на 19.в за да може да се планира едно нормално сражение.
Искам и аз социална система, културен хоризонт на епохата, политически системи с исторически еквиваленти и т.н.
Всъщност явно искам 2 игри, но повече искам военната.
А като Воланд се усъвършенства може да ги съедини в една
Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Наистина на чат го обърнахте. А правилата засега ще са си простчки и има добра причина за това. Твърде много концепции обръщат колата, знам го от опит. Пък и това е само първата игра от поредицата, с Воланд смятаме да се движим по пътя на плавното "утежняване" и усложняване, за която цел сем създали концепции за няколко различни типа игри. Но това е още в бъдещето.
Засега мога да уточня, че след края на тази игра ще се обмисля следваща игра тип "дипломация", базирана върху тази, на хоризонта се задава с бърз темп оперативно-тактическа игра, базирана горе-долу върху реалностите от началото на ХХ век. Отделно замисляме още един проект, реализиран с малко по-друга структура и с идеята да се копне малко по-надълбоко в няколко посоки. Той пак ще е от тип "дипломация", но с няколко отделни модула и възможности (опне аккто го замисляме). Времевия контекст ще е около средата на 30-те години на ХХ век. Естествено, ще има по-простичка военна система, иначе няма как да стане тая работа .
А историческият контекст е цел далечна и засега много зад хоризонта. Тепърва има много неща да се направят и тестват.
Comment
-
Готови са. В частта "съдържание" съм сложил глава "Последни промени" и там може да се види промяната, касаеща трите (вместо предишна една) програми за бойна подготовка. Има ги и в частта за военните единици.
Всички държави вече са заети:
1. Велики сили, развити в технологично и политическо отношение:
(десет държави)
Австрия - играч: Албирео
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб
Великобритания - играч: Гоги
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 3 ПК, 2 КК, 1 щаб, 3 флота, 1 флотски щаб
Германия - играч: Империал
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб
Испания - играч: Кайзер
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб
Италия - играч: княз Крылов
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб
Османска Империя - играч: Даниц
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб
Русия - играч: Деймос
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб
Франция - играч: Голъм
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 10 ПК, 5 КК, 1 щаб, 1 флот, 1 флотски щаб
Швеция - играч: Щурмфюрер
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 7 ПК, 3 КК, 1 щаб, 2 флота, 1 флотски щаб
Япония - играч: Одзава
територия: 12 провинции, доход: 160 лири
армия: 3 ПК, 2 КК, 1 щаб, 3 флота, 1 флотски щаб
2. Велики сили, недостатъчно развити в технологично и политическо отношение:
(три държави)
Индия - играч: Хартман
територия: 19 провинции, доход: 230 лири
армия: 15 ПК, 7 КК, 2 щаба, 1 флот, 1 флотски щаб
Китай - играч: ДийпБлу
територия: 29 провинции, доход: 330 лири
армия: 22 ПК, 12 КК, 3 щаба, 1 флот, 1 флотски щаб
Персия - играч: 1951
територия: 15 провинции, доход: 190 лири
армия: 16 ПК, 8 КК, 2 щаба, 0 флота, 0 флотски щаба[/QUOTE]Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Тъй като началото на играта приближава, призовавам ви от време на време да хвърляте по някой поглед на основния игрови форум, където са създадени отделни раздели и теми, посветени на играта. Пуснал съм тема за първи международен конгрес, която би трябвало да е доста важна за някои държави
Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment