Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дипломация III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Дипломация III

    В началото на февруари мисля да пускам нова игра, около 4 години след първата форумна игра, проведена тук. Записванията ще се правят тук и на основния форум на играта (http://gamezone.rpg.bg/), като началото ще е ориентировъчно около 25ти януари.

    Правила на играта: Тук
    Карта на играта:


    Правилата са почти в завършен вид, остава да се добавят само примери.
    Last edited by Imperial; 19-01-2007, 08:21.
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    #2
    Хех, носталгия. За малко да си дам заявката.
    Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
    Неизвестен руски адмирал

    Comment


      #3
      Съвет към всички - стоите далеч от Испания и Турция. Одзава е мн. зъл в преговорите .
      Recalibrating my lack of faith in humanity...

      https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

      Comment


        #4
        Никой да не смее и да си помисли за Британия...ако и гледайки по картата морските държави да са малко пренебрегнати...ама нека прочетем правилата първо.

        Comment


          #5
          Хм ще да участвам този път.

          Който има наглостта да попита с коя държава ще бъде баннат.
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            Дунавската монархия за мен. И се надявам да нямаме газпром тоя път.
            Recalibrating my lack of faith in humanity...

            https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

            Comment


              #7
              Какво за преговорите на Одзава? А за мен - Островната Империя! Импер,а ти с Германия ли ще си? :argh: :argh: :sm186: :sm186: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe:

              Ама и Воланд как е направил съюзите
              Last edited by Odzava; 17-01-2007, 17:37. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
              Неизвестен руски адмирал

              Comment


                #8
                Нарочно съм опростил много правилата. То и така възможностите са немалки, а докато правих примерите поне аз лично видях много възможности, особено в сухопътната част. За флота - ако тези правила се окажат достатъчно прости и след това успеем да автоматизираме поне донякъде нещата (с Грей и който още реши да се включи) - ще раздвижа и тази част.
                За държавите - имената си остават каквито са, за да си спестя усилията по допълнителни промени в картата.
                Като цяло нещата са доста прости този път, но все пак нека да видим като почне играта и се стигне до край, този път има оставени условия за победа ... пък да видим

                P.S. За съюзите - те са така, начални, за да има върху какво да разсъждават в началото играчите, а и всеки лидер винаги е имал върху какво да стъпи - някакъв готов фундамент, който си е бил наличен дори и да не му се е нравел. Затова аз реших да сложа някакви готови съюзи. А играчите след това могат да си ги променят ако искат, разбира се, след като се разберат помежду си
                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                Проект 22.06.1941 г.
                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                Comment


                  #9
                  Четем , правилата, само една замечатка:ЖП-то е побързо и по-евтино от морският транспорт, а трябва да е точно на обратно.

                  Comment


                    #10
                    Не трябва ли да е по-бързо но по-скъпо?
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      И аз мисля евентуално да се включа, но нямам претенции за държавата. Е, щом Гоги си е заплюл Британия, няма да я помемам за този път . Може би някоя сухопътна за разнообразие.

                      За ЖП-то - не е толкова съществено, важно е да е смислено и приложимо в игрови условия. Иначе май морския транспорт е най-евтин, за бърз - общо взето малко по-бързо май трябва да е бил около ПСВ.

                      Comment


                        #12
                        Ееее, ама икономиката никаква я няма, как да е ама на Германия къде точно и е базиран флота? Пък и Япония и Англия да имат еднакъв?? но наличието на щабове по меому позволява да се балансира добре.

                        Comment


                          #13
                          Gaden Gogi написа
                          Четем , правилата, само една замечатка:ЖП-то е побързо и по-евтино от морският транспорт, а трябва да е точно на обратно.
                          Може, обаче аз лично съм го решил така, а цените са унифицирани в името на простотата.
                          Икономиката е намалена до минимум със същата цел.
                          Държавите, както се вижда от списъка, са практически разделени на три групи - 2 морски сили (Япония и Англия), 5 сухопътни сили и 3 "по средата" - с балансиран флот и армия.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #14
                            Морският транспорт е по-бърз, и като абсолютна скорост и като скорост на обработка на товарите, освен това ЖП линиите имат ограничена проспусклива способност, докато морето (в общият случай) е достатъчно широко.
                            а за цената разликата е в пъти, морският път има нужда от по-малко поддръжка, корабите на единица товароподемност са несравнимо по-евтини, на единица мощност носят много повече товар, съвсем не случайно се строят канали за баржи по сушата. но пък ако хванеш войска в движение по море сигурно няма да ги има 10-те % ефективност

                            Comment


                              #15
                              Воланд, наличието на военен флот, без търговски е безсмислен. Така основната сила на морските държави липсва. В предишната дипломация силния флот оказваше своето въздействие именно чрез търговските маршрути.
                              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                              Неизвестен руски адмирал

                              Comment

                              Working...
                              X