If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Амбрамсите ги карат в САЩ, а и не само, чрез железницата.
Меркавата, да ти кажа нямам и идея за израелските ЖП-линии. Там ти трябва да разясниш повече.
Иначе, ако е за България, предвид на терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове, всичко над 50-на тона, доколкото ми е известно, ще бъде проблем. Отделно са габаритите.
Мда, данните от производители, като се отчита рекламният им характер в една или друга степен - не стават
Не стават абстрактните данни. При конкретните стойности не си позволяват да лъжат. Например, ако е написал, че 2 тона термобар е с еквивалент 2.5 тона тротил, значи е толкова. Но ако е написал, че от термобара няма спасение, едва ли следва да му се вярва.
Това, апропо, важи за всички сфери на човешкото познание. Ако някой се опитва да те метне, на първо място почва да разтяга локуми
базиран на какви професионални познания в сферата?
На каквито Бог дал. Няма да надскачаме себе си, я Разбира се, има ред ситуации, в които професионализма не е никава гаранция за качество. Плюс това, често професионалистите имат свои користни мотиви при изказването на мнение.
ако е за България, предвид на терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове, всичко над 50-на тона, доколкото ми е известно, ще бъде проблем.
Може би. Но пък ето тук са дадени технически данни за разни вагони, включително платформен тип. За всичките е указана товароносимост, която превишава 50 тона. И нищо, пътуват си. Явно "терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове", не им пречат особено.
Човешката глупост е безпределна, защото разумът му е неограничен!
Може би. Но пък ето тук са дадени технически данни за разни вагони, включително платформен тип. За всичките е указана товароносимост, която превишава 50 тона. И нищо, пътуват си. Явно "терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове", не им пречат особено.
Поинтересувай се за това какви трейлери има у нас, какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост, както и възможности да качиш нещо с определени габарити. После, за да добиеш пълна представа, погледни и тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар. И накрая, че това е важно - какви видове почви има в различните краища на страната ни.
Поинтересувай се за това какви трейлери има у нас, какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост, както и възможности да качиш нещо с определени габарити. После, за да добиеш пълна представа, погледни и тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар. И накрая, че това е важно - какви видове почви има в различните краища на страната ни.
И кой танк според теб не е подходящ за "тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар" ? Ще е интересно за аудиторията да споделиш.
А още по-интересно е къде да прочетем как се избира танк според " видове почви има в различните краища на страната ни".
какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост,
По този въпрос в линка е казано туй-онуй. Нямам представа "какви видове почви има в различните краища на страната ни", но аз самият веднъж съм транспортирал товар над 50 тона (всъщност беше над 60) от Варна до София. Нямаше особени проблеми и си пристигна. Спомням си, че цената беше някаква съвсем извратена, но това е друга тема.
Човешката глупост е безпределна, защото разумът му е неограничен!
По този въпрос в линка е казано туй-онуй. Нямам представа "какви видове почви има в различните краища на страната ни", но аз самият веднъж съм транспортирал товар над 50 тона (всъщност беше над 60) от Варна до София. Нямаше особени проблеми и си пристигна. Спомням си, че цената беше някаква съвсем извратена, но това е друга тема.
Супер щом е казано, сега погледни масите на основните ОБТ, а после и размерите.
Относно почвите - интересна тема, поинтересувай се от нея.
И накрая за транспорта - тоя товар по кои пътища и с какво мина?
Меркава-4 тежи 65 тона
Височина - Меркавата е 22 см по-висока (2.66 с-у 2.44м).
Официалниданни за масата на Меркава 4 няма, а 65 е 3 и то не в най-тежкият си вариант. според танкисти служили на 4-ката масат му е 72+ тона. а е по-висок но пък и покривът му е несравнимо по-дебел. за сметк ана това челният лист е смехотворен (вижда се на много снимки когато е вдигнат за обслужване на двигателя)- данък за предното МТО.
Comment