Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модерните танкове

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Да се прекарва със железници.
    С оглед на вчерашното сравнение на тегло и габарити, този довод става много съмнителен.
    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
    "But I know none, and therefore am no beast."

    (Richard III - William Shakespeare)

    Comment


      Кой тфа - Меркавата ли?

      Comment


        Всичките.
        "No beast so fierce but knows some touch of pity."
        "But I know none, and therefore am no beast."

        (Richard III - William Shakespeare)

        Comment


          Амбрамсите ги карат в САЩ, а и не само, чрез железницата.

          Меркавата, да ти кажа нямам и идея за израелските ЖП-линии. Там ти трябва да разясниш повече.

          Иначе, ако е за България, предвид на терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове, всичко над 50-на тона, доколкото ми е известно, ще бъде проблем. Отделно са габаритите.

          Comment


            кало написа Виж мнение
            Мда, данните от производители, като се отчита рекламният им характер в една или друга степен - не стават
            Не стават абстрактните данни. При конкретните стойности не си позволяват да лъжат. Например, ако е написал, че 2 тона термобар е с еквивалент 2.5 тона тротил, значи е толкова. Но ако е написал, че от термобара няма спасение, едва ли следва да му се вярва.

            Това, апропо, важи за всички сфери на човешкото познание. Ако някой се опитва да те метне, на първо място почва да разтяга локуми

            кало написа Виж мнение
            базиран на какви професионални познания в сферата?
            На каквито Бог дал. Няма да надскачаме себе си, я Разбира се, има ред ситуации, в които професионализма не е никава гаранция за качество. Плюс това, често професионалистите имат свои користни мотиви при изказването на мнение.

            Comment


              Super_Hornet написа Виж мнение
              ако е за България, предвид на терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове, всичко над 50-на тона, доколкото ми е известно, ще бъде проблем.
              Може би. Но пък ето тук са дадени технически данни за разни вагони, включително платформен тип. За всичките е указана товароносимост, която превишава 50 тона. И нищо, пътуват си. Явно "терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове", не им пречат особено.
              Човешката глупост е безпределна, защото разумът му е неограничен!

              Comment


                Обикновен лаик написа Виж мнение
                Може би. Но пък ето тук са дадени технически данни за разни вагони, включително платформен тип. За всичките е указана товароносимост, която превишава 50 тона. И нищо, пътуват си. Явно "терени, ЖП-инфраструктура, пътища, мостове", не им пречат особено.
                Поинтересувай се за това какви трейлери има у нас, какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост, както и възможности да качиш нещо с определени габарити. После, за да добиеш пълна представа, погледни и тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар. И накрая, че това е важно - какви видове почви има в различните краища на страната ни.

                Comment


                  Кухулин, сега вече съм съгласен. С изключение на факта, че няма данни да има Бог .

                  Comment


                    Super_Hornet написа Виж мнение
                    Поинтересувай се за това какви трейлери има у нас, какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост, както и възможности да качиш нещо с определени габарити. После, за да добиеш пълна представа, погледни и тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар. И накрая, че това е важно - какви видове почви има в различните краища на страната ни.
                    И кой танк според теб не е подходящ за "тунелите, мостовете, пътните настилки, техните размери и възможности да поемат товар" ? Ще е интересно за аудиторията да споделиш.

                    А още по-интересно е къде да прочетем как се избира танк според " видове почви има в различните краища на страната ни".

                    Comment


                      Super_Hornet написа Виж мнение
                      какви товарни платформи използва БДЖ, а после и за тяхната товароносимост,
                      По този въпрос в линка е казано туй-онуй. Нямам представа "какви видове почви има в различните краища на страната ни", но аз самият веднъж съм транспортирал товар над 50 тона (всъщност беше над 60) от Варна до София. Нямаше особени проблеми и си пристигна. Спомням си, че цената беше някаква съвсем извратена, но това е друга тема.
                      Човешката глупост е безпределна, защото разумът му е неограничен!

                      Comment


                        С Абрамса има проблеми за тунели, за Меркавата предполагам няма да са по-малки.

                        Comment


                          Super_Hornet написа Виж мнение
                          но руснаците са първите, които я претворяват в сериен образец.
                          Извинявай, ама кое точно е сериен образец?

                          Comment


                            Обикновен лаик написа Виж мнение
                            По този въпрос в линка е казано туй-онуй. Нямам представа "какви видове почви има в различните краища на страната ни", но аз самият веднъж съм транспортирал товар над 50 тона (всъщност беше над 60) от Варна до София. Нямаше особени проблеми и си пристигна. Спомням си, че цената беше някаква съвсем извратена, но това е друга тема.
                            Супер щом е казано, сега погледни масите на основните ОБТ, а после и размерите.

                            Относно почвите - интересна тема, поинтересувай се от нея.

                            И накрая за транспорта - тоя товар по кои пътища и с какво мина?

                            Comment


                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              Извинявай, ама кое точно е сериен образец?
                              Т-14, доколкото ми е известно има серия от 12 еднотипни машини.

                              Comment


                                Dinain написа Виж мнение
                                Меркава-4 тежи 65 тона
                                Височина - Меркавата е 22 см по-висока (2.66 с-у 2.44м).
                                Официалниданни за масата на Меркава 4 няма, а 65 е 3 и то не в най-тежкият си вариант. според танкисти служили на 4-ката масат му е 72+ тона. а е по-висок но пък и покривът му е несравнимо по-дебел. за сметк ана това челният лист е смехотворен (вижда се на много снимки когато е вдигнат за обслужване на двигателя)- данък за предното МТО.

                                Comment

                                Working...
                                X