Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Heroes of Might and Magic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    http://heroes.net.pl/ - яко ... като се справите с езика ще можете да видите добра колекция от карти (даже и за първата част на играта).
    А за тези, които не се сборят - това е линка към картите:
    карти
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    Comment


      Горещо ми препоръчвам "Кингдъм фор сейл" L-ка много яка, аз на нея играх последно, в последната битка с червения направих 170 К експи, играта продължи 4 месеца пшоради силно пресечения терен, по 1500 въздушни и водни елементали, и разни други неща ама тези бая зор видях с тях, и командирът си отиде скоропостижно. 35 000 платих да ми го съживят.

      Comment


        и все пак и тук да постна линк за ъпдейта 3,58:


        още не мога да споделя кой знае какви впечатления, защото не съм успявал да седна да поиграя сериозно...а играта отново се променя доста с този ъпдейт. препоръчвам парещо.
        Ти си това,което е твоето най-голямо желание,
        каквото е желанието ти,такива са и мислите ти,
        каквито са мислите ти,такива са делата ти,
        каквито са делата ти, такава е и съдбата ти.

        Comment


          Аз успях най-после да поиграя малко на новата версия и съм много силно впечатлен. Отново играта се променя много - особено стартегическата и тактическата част. Накратко най-съществените промени:

          * всяка група (стек) създания, които се намират под командата на герой (или пък са неутрални) трупат самостоятелно опит от битките. Съответно, за всяка група има 10 нива на "опитност", като всяко ниво носи сериозни бонуси към характеристиките, плюс това за всеки тип създание има от едно до четири умения, които се разучавати усъвършенстват с качването на нива.
          Плюс това има специален клас артефакт за групи създания (изглежда като зелена хоругва) - когато им се даде може да се превключва в няколко различни режима, като в зависимост от режима дава дефанзивни, офанзивни и други бонуси (например 50% повече опит).
          Съответно, разликата между опитна и неопитна група може да е огромна.

          * в градовете могат да се ъпгрейдват допълнително дохода на пари (всяко ниво ъпгрейд струва 7000 жълтици и 2 митрил и носи съответно по допълнителни 1000 жълтици на ход), както и да се ъпгрейдва популацията на определен вид войска (за целта трябва да е построен ъпгрейднатия вариант на казармата). Като и двата процеса са май неограничени като нива.
          Това позволява дадено поселение да се превърне в стратегически център на "промишлеността" на кралството.

          * във всеки град има местна банка, от която могат да се теглят заеми - пари или ресурси. Съответно, лихвата е 30%, а размера на тегленето е ограничено от нивото на града.

          * има доста промени по самите създания, по уменията на героите, нови артефакти и 5 нови създания (забавно е, че могат да се обединят "балистика", "артилерия" и "медицина" в едно общо умение - warfare, което е доста удобно).

          * променени са "гарнизоните" - ако преди не даваха никакви сериозни бонуси, то сега има нещо като стена, която запречва достъпа до гарнизонните части, както и минно поле, което ги защитава допълнително. Това прави атаката на гарнизон достатъчно сериозно дело.

          Това са накратко нещата, които съм забелязал за два-трпи часа игра.

          Comment


            Да, имахвреме за още малко игра. Определено с тази версия на WoG се вижда какво би могъл да бъде HM&M4 ако беше направен както трябва. Мисля че далеч задминават по идеи всичко заложено там.

            Comment


              а аз подразнен от вашите приказки вчера си го изтеглих, ама се беше збозил един от архивите (разбих го за ди си го примъкна на дискети) и днеска чак ще пробвам. Някой пробвал ли е допълнителните скриптове дето ги има на сайта?

              Comment


                Ами, не, не съм имал време още. Но и това, което е включено в тая версия е твърде много, че да може лесно да се изследва. Иначе се учудвам (и се радвам много) на ентусиазма на тея хора - може да се каже, че почти са направили играта наново .

                Comment


                  Защо се изненадваш? Чисто и просто рекламна стратегия, демонстрират потенциал и се надяват на бъдещи дивиденти.

                  Comment


                    Щях веднага да се съглася с теб, ако тези, които правеха въпросния "мод" принадлежаха към компанията, създала и издавала HM&M, но всъщност става въпрос за група фенове, които правят всичко това от любов към играта най-вероятно.

                    Comment


                      Ами точно де, те не принадлежат към никоя компания но искат да работят за такава, поради това си правят реклама произвеждайки нещо уникално. Някъде бях дочул че са ги поканили за Хироус 5.

                      Comment


                        Е, дано да си прав. Защото ако не друго са доказали способностите си . Инак с нетърпение очаквам да излезе повече инфо за HM&M5, дано да не е разочарование като предишната версия.

                        Comment


                          Поиграх си малко през почивните дни....фаер и енерджи елементалите са прекомерно голямо отвращение, хубаво че няма конфлукс вече, пък и странно защо няма рандъм карти.

                          Comment


                            Нещо не си видял, Гоги - има си рандъм карти - вчера дори си пуснах една такава.
                            Иначе си има конфлукс, просто може да се заменят войските в него с неутрални.

                            За останалото - един съвет, тъй като опитът на групите има огромен ефект върху битките, добре е ако играете да си включвате потребителска настройка на АИ опита (от WoG опциите), защото дори и да изберете нормална тепен на трудност, компютърните играчи трупат 3 пъти по-бързо опит от вас. И тогава можете лесно да се окажете в ситуация, когато имате по-силен герой, с по-голяма армия и с ужас да разберете, че да речем група компютърни фейчки правят повече повреда от най-силната ви група 7-мо ниво. Дори и гурпа от първо ниво създания с десето ниво опит, правят огромни щети, а понасят сравнително малко повреди.

                            Comment


                              Е когато си избирам карта няма бутон за рандъм такава. Не мога да си избера да стартирам с конфлукс а не съм включил да бъде заменен, освен тоева съм включил да мога да сумонвам елементътли но не ми дава. препоръчвам да използувате първият вариант на уорфейв, по-удобен е. А упгрейда на градовете е много як, жалко че митрилът е ограничен по принцип и не може да се купува и/или произвежда.

                              Comment


                                Нещо не си направил както трябва. Може би не си инталирал Armagedon's Blade преди да солжиш WoG-а или нещо друго се е скапало при инсталацията. Защото при мен има и рандъм карти, и конфлукс и т.н. А новият WoG съдържа цялата функционалност на предишния, плюс новата, така че предишния няма никакви предимства. Само е хубаво да се помни това, което написах за опита - ако ръчно се задат нормални нива нещата са в ред.

                                Comment

                                Working...
                                X