И аз го забелязах и се канех да се похваля. Но е мноого тежко да ги ъпгрейднеш всички налични, особенно когато след няколко тежки загуби си "издул" производството на родният градо до 10 архангела. а иначе ресурсите не са голям проблем, много често се нами5ра медальонът дето дава по 15 злато на солдат (това е причината да изкупувам 1 и 2 ниво) пък в текущата тежка и кървава игра на мен ми дадоха вече 2 каприкорнии, т.е по 8 от всички ресурси на ход. А иначе могат да се ъпгрейдват и зеалотите, предполагам гремлините и големите също, веднъж един гад ми нападна къщите и имаше покрай другото над 300 диамантени голема, ама аз му бутнах катапулта, ослепих една нага точно на бутнатата врата и почнах систематично избиване посредством лава шарпшутъри, най-интересното е че компа действа доволно странно, чак на 10 ход на битката се осети да си телепортира въпросните големи вътре в крепостта, хубаво че му бях бутнал количката че да не си възстановява маната.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Heroes of Might and Magic
Collapse
X
-
Странно, аз май не съм забелязал такова нещо досега. Вярно, понякога излизат едно или две съобщения за грешки, но това не е всяка игра. Да не би да има някакви грешки в съществуващи скриптове по някои карти?Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
многото екрани излезна само веднъж, ама иначе по 1-2 мнооого редовно, особенно като хвърлям мас слой. Иначе една хипер кървава битка спретнах, 419 К експи, при това врагът имаше превъзходство по всички статии, ама аз имах белезници и играех много внимателно, само дето загубих 3,5 К грифони, и поради странното поведение на върховните архангели не можех да ги съживя поне част, а иначе е голям кеф врагът да има някакви месенджери (този имаше 49 земни), претрепах всичко дето шава и почнах да влача битката с цел съживяване на паднали герои..... но ъц, а там си загубих и 500-те вампира, но всичко друго май оживя и нямах други загуби
Comment
-
Да споделя тарикатлък: ако набарате командирски артефакт първо го сложете на героя (ако вече са му запълнени всичките 8-10 умения), той му дава допълнително умение което най-вероятно го нямате, изчаквате докато вдигнете ниво избирате адвенчет левъл на това новото и давате артефакта на командера, ефектът е че аз примерно съм стигал до 16 умение вместо стандарните 8-10, неудобното е че настроките на такива като естейт и скаут не могат да се пипат, иначе естейт е вече доста добро, особенно над 10 ниво когато почва да дава митрил, мнооого блажно се получава.
Comment
-
albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Е, да, а за версията WoG 3.5, патч 3.59 ще има нов град, с което стават 10Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
О, да - т.е., от същите хора, които създадоха "Rage of mages", "Evil Islands" и "Etherlords" се в тоя жанр. Единственото ми притеснение в началото бе да не се изкушат да я направят подобна на "Etherlords", но май е напразно. За сметка на това ми се искаше ситлът да е като на "Rage of mages" ама май няма да е. Но пък каквото са пуснали до момента като графика (то за друго няма какво да се съди още) е много добро като стил. Остава да се види какъв ще е геймплеят, ама за това има още много време.
Comment
-
Доста съм свикнал с Heroes3 и сигурно затова не харесах Heroes4.За WoG мисля, че новите чудовища 7-ми левел развалят баланса между единиците-печели този, който ги ъпгрейдне първи.За мен има само един Heroes-Shadow of Death.С компютри може да се научат доста неща, но за да усетиш истинската игра трябва да играеш с хора.При хората не минават няколкото тъпи стратегии,с които можеш да размажеш всеки компютър.С мненията, че специала на Гундула е изключително силен не съм съгласен.Тези 15% атака са полезни, но в никакъв случай не решават играта.Дали играеш с магьосник или войн не е чак толкова важно.Аз лично предпочитам да играя с магьосник на карти S и M(защото армиите са по-малки и ударните магии са важни) и с войн на L и XL.Това не значи, че ако ми се падне добър магьосник на XL ще го сменя.Пробвайте да се сбиете с някой, който има 20-30 бойни скила повече от вас.Гарантирам ви, че дори да имате значително по-голяма армия той ще ви размаже.Ако метнеш експерт слоу и хейст ще удряш първи.И какво от това ако не можеш да му направиш нищо.Вие освен тези магии други не знаете ли.Berserk,Blind,Bless,Player,Cure,Ressurection,Cu rse са само част от магиите, които могат да решат битката.Случвало се е дори Force Field да ме спаси.Представете си, че противника е първи на ход и използва слоу-един Berserk на силните единици ще му дойде много добре.При Random Map рядко картата е равностойна, но късмета обикновенно е на страната на по-силния.Аз играя на 200% и на Impossible и рядко правя 7-ми левел чудовища по-късно от 3-та или 4-та седмица(всичко се правело за няколко хода :lol: ).С един приятел от време на време правим 6-месечна игра на XL с подземие(нямаме право да се нападаме или да взимаме мините на другия-само грабим) и понякога времето не стига да оберем цялата карта.Ако разкриеш голяма част от картата ще имаш повече замъци(т.е. армия и пари), артефакти и ще събереш повече скилове.Аз обикалям с 3-4 еднакво силни коника, и събирам, каквото видя, но правя един много мощен, с който водя основната битка.Тази игра е толкова богата на магии,чудовища,науки и артефакти, че никога не знаеш с какво точно ще изскочи другия.Играта доста остаря, но аз още я играя, защото няма по-добра в този жанр!!!
Comment
-
Да си пирзная аз напоследък (макар че съвсем нямам време) се върнах към добрата стара HM&M I и бих казал, че е перфектна като стратегия, дори в по-голяма степен от следващите части, защото е значително по-динамична. А и приказния стил на графиката ми допада значително.
Иначе се готви нова серия на играта, доколкото може да се разбере до момента щке представлява леко подобрена версия на 3-ойката с триизмерна графика.
Comment
-
HOMM5 beta има общодостъпна. Свалих я, обаче се оказа че става само за мулти. Пробвах, след 10 мин. скъса играта. Успях само малко да разгледам картата и да се бия веднъж.
Много, дори изключително е красива, всичко е много раздвижено, обаче за друго нямам достатъчно впечатления. Битката беше по същата система както преди, само героя може да удря и той.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Общо взето из нета има много описания на бетата, като всички са единодушни в това, че е красива и в това, че е тежка и бъгава, но пък това е нормално за една бета версия. И че има разни забавни недовършености, като например това, че неутралите не се виждат (почти) на картата и стават разни забавни недоразумения.
Много шум се вдигна около размера на картата, която разработчиците по едно време бяха решили да редуцират до 8х10 квадрата. Но гневната реакция на "игровото общество" ги разубеди.
Статистики и т.н. могат да се намерят на много места, примерно ето тук:
Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment