If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е, западните игрови общества настояват Юбисофт да даде повечко време на Нивал за да може да бъдат изгладени ръбовете в играта. Ще видим дали ще стане.
Засега изглежда много интересно по картинките из нета, обаче какъв ще е финалния резултат ... и какви ли изисквания ще има е още много рано да се каже май. Но най-малкото би трябвало да е интересна, а за останалото ...
Да, игрицата наистина обещава да бъде интересна (е, в никакъв случай няма да е подходящо да бъде назовавана с определения като "революционна", "невероятна" или нещо подобна, но поне може да е приятна за човек, изкушен от тая серия ), стига наистина да я забавят, за да може да я дообработят. Самата идея за петицията към издателя й много ми хареса и дано да се получи (тук ще цитирам мнението на един потребител, от един от руските форуми около нея, което ми се стурва добре обобщава ситуацията: "Впервые и англоязычное и русскоязычное сообщество собралось конкретно надавить на умников из маркетинговых отделов, на белых воротничков с высокой зарплатой, которые почему-то решили, что продавать можно любое гавно, лишь-бы оно было красиво оформлено.").
Освен това чух, че бетата щяла да трае само един месец...
Закрития бета-тест на играта продължи около четири месеца и доколкото си спомням в него са участвали около 2000 души. Откритият бета-тест ще трае около месец. Лошото е, че и двата включват само мултиплейърния вариант на играта и на практика почти никой не е виждал как се справя стратегическото ИИ (а доста хора изтъкват, според мен с основание, че "Нивал" не са показали, че могат да се справят точно с този елемент). Самата идея за петицията излиза точно от хората, който са участвали в закрития бета-тест и вероятно са наясно с проблемите и бързината при отстраняването им.
Играта доста остаря, но аз още я играя, защото няма по-добра в този жанр!!!
E ние знаем и други магии но ти явно не знаеш за Age of Wonder.
Иначе Гундула е УДОБНА, но за WoG аз лично предпочитам спец по животинки 2-4 ниво...примерно грифони (ако (а аз почти винаги съм) с Кастъл).
здравейте аз отскоро сам тук но искам да си постна скромното мненице тука.
Четворката си е подигравка с истинските фенове на хероес които са почнали да я игарят от първа серия (няма да забравя лилавите дракони в 1-цата) държа да се извиня на всички фенове на четворкато но просто аз си оставам фен но сам на първите 3 серийки дано нататък хората от 3-до се поправят и върнат добрия стар енжине на тройката.
Това просто е най-великата игра за мен лично!
За героите: Вярно много промени от WoG, така че нз (харесвам си Thant), но от WoG насам (командира го замества) и нямам много любимци, но трябва да се сългася, че е най-добре някой със специалност 2-4 левел единици. Или пък харесвам Ciele(magic arrow).
За командира: Много важна част от играта станаха... Просто 1 командир към 20 левел е направо смайващ(играя Necropolis, но напоследък Castle - именно заради командира. Мн опит мн нещо за нула време се развива)
Та с 1 командир и 7 пикемана съм влизал в утопия и съм излизал от нея със загуба от 5-7 пикеман-а(няма смисъл да се влиза със армия само загуби...)
За умения на герой: Харесва ми да си дигна или earth, или air за хейст или слоу. А другото leedership + късмет + логистикс + арморер + офенс + патхфайндинг
За командир: зависи стрелец или меле:
1 - меле - Life+damage+magic+defence = (по 2 удара с strike all enemyes around+death stare или paralize, a в защита unlimited retaliations със fire shield и regenerate)
2 - a за стрелец - attack+damage+life+speed = 2 удара на макс щети със бонус на кавалиерите, а другото го забравих какво беше
Общо взето стратегии много, но да кажа, че колкото и да харесвам heroes съм нямал възможност да поиграя онлайн и съм се задоволявал само с хот сийт и сингъл Но всички знаем че сингъла преди WoG не струваше, а този на WoG на места е даже по-зле. Докато на Shadow of Death бих едвам 7 компютъра на царица, на WoG спуках 7 на цар....
Чисто и просто с една от най-слабите раси за мене в играта(inferno) с е мога да се сетя как се казваше героинята(спец. Балиста). Просто излязах от замъка и не съм се прибирал(1-5 пъти макс) само ти се присъединяват единици от командира дигат опит и стават безсмъртни, а балистата и командира цепят всичко от далече... Още от 1-во ниво. Да не говорим за гаврата сбиваш нещо силно само с 1-2 човечета за заблуда като да бият по тях, присъединява ти се поне 1-2 единици (дракони) и си бягаш с армията... и айде по живо по здраво с хенчмен дракон с до 10 левел герой... Бъгове или просто хитринки= развалят играта
а съм нямал късмета все попадам на копия на heroes с грешки в самата игра и ми зацепва от време на време. Тук е момента да помоля за помощ: Насочете ме към сайт примерно, където да си намеря здраво копие на играта... Че се надявам скоро да направя лан парти на heroes и ще ми трябва.
А и да питам за помощ по стартирането онлайн(коя версия иска, лаунчер, или друг софтуер)
Мерси предварително
И ДА ЖИВЕЕЕ HEROES®
P.S. не харесвам 4-ката, а бетата на 5-цата не ми тръгват даже(3 минути зарежда преди битка)(не се трае)(но се надявам на прогрес и запазване на концепцията на WoG)
"Let them hate us... As long as they fear us"
Calugula
Мм, фактически още не е излязла (или официално), остават девет дни. Обаче се появи вече крадена и кракната версия. Още не съм я пробвал, обаче - така че мога да напиша впечателния само въз основа на демото. Накратко - играта е почти идентична с третата версия като геймплей. Разликите са:
- преминаване в третото измерение - играта не печели особено от това,
(може би малко по-красива, може би малко повече атмосферност, макар че е въпрос на вкус. За сметка на това има неприятният минус, че сега човек губи много повече време за ориентация н стартегическата карта и съответното време за да нагласи камерата подходящо в битка. Това е особено трудно при обсада, където бойното поле е по-голямо (14 на 14 квардата, спярмо 10 на 12 при останалите сражения).
- различна система на развитие на героите (уменията), която е съчетание между третата и четвъртата част - като цяло не е зле, доколкото имам впечателния - най-малкото сега има повече добри комбинации;
- нова система за определяне на поредността на "ходовете" на единиците в битка. От една страна, новата система не порменя кардинално нещата и на усет е сходна с предишното състояние (самите битки са почти същите). От друга страна, тя поставя още по-голямо значение върху бързите (високоинициативни единици), отколкото перди - в предходните версии поне бе ясно, че дори и една единица да е бавна, тя пак ще може да действа толкова пъти, колкото и една бърза единица за един ход (с изключение на ефекта от морала) - сега това далеч не е така. И съответно магиите за повишаване и понижаване на инициативата имат дори по-голямо значение от предишните за забързване и забавяне на скоростта на единиците. Т.е., нискоинициативните единици имат още по-малок значение от бавните единици от предходните версии.
- новите расови умения - засега имах възможност да пробвам само двете достъпни в демото (при това с ограничения достъп на това демо). Интересни са и потенциално полезни. Най-макото осмислят повече разликите между отделните фаркции/замъци.
- новата ситема за определяне на условията за застрояване в замъците - определено е по-добра от преди, макар и не драстично (и е по-добър вариант от тази в четвъртата част).
Като цяло играта е много подобна на третата версия, подобрена на моменти, влошена на други (главно заради преминаването в 3Д, което обаче е неизбежно). Това са предварителни впечатления. Това, което не съм успял да пробвам, а според мен е решаващо за играта е качеството на изкустевния интелект. Демото по-скоро предполага, че не е добър, което ще е много лошо, поне според мен.
ПП Ханс, сподели впечатленията си, особено ако са от пълната версия.
Странно, при мен беше сравнително добре (бях качил графиката на всички настройки най-високо, просто да видя как ще се държи). Машинката ми е Athlon 2500+ (работи на 1,83 GHz), 512 МБ РАМ и ATI RADEON 9600. Лек зацепваше тук-там, разбира се. На средни настройки вървеше доста добре. Във вески сулчай, очаквах да е много по-зле, но явно са си поиграли да я оптимизират.
Ами горе долу споделям впечатленията на Голъм. Не съм много напред де, изиграх три мисии от някаква скапана кампания, противник не срещнах.
Има някои отлики от 3-ката, по-скоро положителни, най-вече в системата за уменията/ Още не съм се ориентирал напълно в тях.
Хексагоните са сменени на квадрати, но е възможно действие по диагонал.
Ресурси, сгради - нищо ново.
3Д то ме дразни допста, както и шаренията, но "какво да се прави, тогавашни нрави" както е казал поета.
Това което ме зарадва е че върви превъзходно, вярно не съм си играл да вдигам детайлите. (машината не си знам каква е, а ме мързи да погледна )
Общо взето няма много нови неща, но промените са по-скоро в положителна посока.
Това което ме притеснява сега е, че срещнах ограничение на максималното ниво(18), надявам се да е само в глупавата кампания.
Това днес, утре още.
Впрочем версията си е "напълно пълна" клонната е от златното ДВД.
Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.
Да, и аз вече разполагам със същата "златан" версия и играх около час и 50 минути. Не се и пробвах в кампанията, защото впечатленията ми за нея от демото са отвратителни (почти изцяло се държи на постоянните насочвания и подсказки със скриптове, което за стартегическа игра е...).
Версята е стабилна, не е твърде тежка. На графични настройки леко над нормалните и екранна резолюция 1024 на 768 пиксела върви прилично и на голяма карта с 8 играчи, не се чака много между ходовете и сравнително бързо се зареждат екраните на градовете и героите. Определено е по-добре от спомена ми когато излезе тройката - тогава зареждаше много по-дълго.
Определено и мен ме дразни 3Д-то, определено пречи при ориентацията на стартегическата карта (много въртене и заигравки с камерата, хубаво че се управлява лесно), на тактическата карта се налага понякога също да се върти, което определено не е удобно. С една дума, преди беше по-лесно за ориентация (а и малко по-атмосферно - една приказна игра трябва да има пирказна атмосфера ).
Интерфейса - силно преработен е и не бих казал, че е в добра посока - преди информацията бе пригледна и удобна, сега е разпръсната по ъглите на целия екран и често е през няколко менюта - особено това важи за героя. Няма въобще общ поглед върху кралството, котео ще е проблем ако човек има повече от 3-4 замъка.
Но като цяло се свиква с неудобствата.
В битката има положителан страна - преди всеки сблъсък има фаза, в която човек си подрежда силите на първите два реда от неговата страна - това спестява пренареждането перди всяка битка от предходните версии. При това има възможност да се избере определени сили да не взимат участие в битката, което е удобно в ситуации, когато ще понесат загуби, които по този начин са спестени.
По непонятни за мен причини от интерфейса при битката отстътват два същестевни бутона - за изчакване и за избор на типа атака. Първият позволява да се пропусне текущия ход без обаче броячът за инициатива на единицата да се нулира (две поредни пропускания обаче имат ефекта на "отбрана", без бонуса към защитата), вторият позволява когато човек е на ход със група стрелци да избира между стрелба и ръкопашна атака. Липсата им би била обяснима при положение, че такива опции липсваха, но това не е така. "Изчакване" (wait) се избира с бутон "W", а изборът на режима на атака става с натискане на бутон "ctrl" и посочване с мишката. Защо ги няма като бутони е загадка за мен, още повече, че явно се е спазвала логиката за основен интерфейсен елемент кръгче с един основен бутон по средата и шест бутона по ръба. Този елемент е навсякъде, с изключение на битката, където бутоните са само четири.
Явно някакъв тип недоглеждане, което е странно.
З битката още бих добавил, че има някои интересни нови способности на създанията, както и добре е въплътена идеята за участие на героите в битка - имат собствена инициатива и възможност за действия, които не отнемат мана ("молитва", "пазене на собстевно създание от атака (контраатака по същество)", "безответна атака"). Уменята са така реализирани, че позволяват доста любопитни разлики и специализации между воин и магьосник - общо взето трудно ще се реализира героят универсален танк от тройката.
Сега малко минуси - в сценарят, който играх достатъчно дълго срещнах компютърен противник. Уви, впечатленията ми от уменята на компютъра да си служи с героите си са лоши - по-скоро десйтвята му бяха под всякаква критика. Вярно, че играта тардиционно нес е слави с качествен ИИ (може би най-добър бе той в първата и втората серии на играта), но тук май ще е само малко над нивото на четвъртата част. Сякаш ИИ въобще не може да прецени кога има шанс за успех и кога - не, кога трябва ад остъпва и да се прегрупира и кога да напада. Поне да беше предпазлив, но общо взето не пази слабите си герои от моя силен, същевременно безсмислено напада с основен свой герой моя основен, при положение че има доста по-малки сили (което се вижда) и героят му е по-ниско ниво. Което е най-странно, въобще не се опитав да избяга с героя си и да го съхрани, както и да съхрани артефактите.
ИИ-то в битката е сякаш малко по-добре, но пак забелязах някои въпиющи неадекватности в дейстивята му - понякога подлага групите си за удар или не прави нищо смиселно с тях. Но като цяло бойният ИИ е на ниво (с една основан забелажка - не се опитва в ситуация в която губи поне да реализира максимум вреди, нещо, на което бе научен в първата до третата части на играта). Лошот е, че май стратегическият не го бива, когаот ене подкрепен от скриптове.
За съжаление, няма редактор към играта, надявам се, че ще го пуснат впоследствие. Вярно, че има над двайсет карти, но хъм... все пак с реадктор играта се научава по-бързо.
Добрата новина е, че ще е лесно да се модифицира и да се отстранят недостатъците поне по единиците и характеристиките.
Ограничението за ниво на героите мисля е 36-40 или някъде там - между 32 и 34 така или иначе свършват уменията.
Конкретон за тях и за развитието на героя. както в тройката всички герои имат по една уникалан специализация (по 1 до 5 създание в съответната фракция, което дава бонус в атака и отбрана за всеки две нива на героя, както и няколко по-уникални специализации). Освен това всеки герой може да има до 6 основни умения (skill), вяско има три нива на развите. Към всяко основно умение героите могат да имат до 3 способности (abilities), като ако героят има базово ниво на учение, има право на една способност, напредналото ниво на развитие му дава да има до две способности и експертното ниво разрешава до три.
Във всяко умение има три общи способности и между една и три расово специфични способности (свързани с фракцята, някои се повтарят пир различните фракции).
Всеки герой според фракцията си винаги има зает един от шестте слота за умения от расовто си умение. Расовите умения само имат четири нивана развитие и съответно могат да развиват до четири способности, но последната способност (абсолютна) е трудон достажима. Много от способноситте (но не и уменията) имат сравнително сложни изисквания вече да са взети способносит в други умения, за да бъдат достъпни - особено това важи за най-важните.
Всеки герой се купува със заети два слота за умения (едно расово и едно друго), като чесот има развити по две способности - т.е., при развитието на героя трябва да му се изберат още 4 умения и между 16 и 18 способности, преди да се запълни всичко. Още не съм исгурен от колко умения е изборът, но са между 8 и 10 (имаше ги някъде по сайтовете, но не ми се търси в момента).
Comment