Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откриха единствения самолетоносач на нацистка Германия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Гоги три месеца мухите по тавана ли зяпа.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #62
      Ха стилът ми какъв бил, че аз какво съм виновен че германците кораби не могат да строят?Но ако чак толкова много ви дразни събирате се тамс още някой дето мрънкаше, пишете до администрацията и те ме затриват като потребител, иначе ако продължавате то ще ме принудите аз дас е оплача че се заяждате тенденциозно. и доктрината няма нищо общо със сквернат мореходност и това че корабът прилича на лайнер.
      ПРотив да ги сравним нямам (ако и Цепелин с тези оръдия доктринално да отговаря на Лексинктън и Акаги в първонмачалните им вариации, само дето те са близо двойно по-големи и могат да си го позволят) но един въпрос: с качеството на самолетите или без? Ако броим и самолетите просто сравнението ще е безсмислено предвид че два от корабит еведнага отпадат от него, пък и ще трябва да се уточнява през коя година става действието.
      Относно доктрината на белите хора, част от които са жълти, хубаво, постигат определени успехи в началото, обаче се имат и огромни пропуски в доктрината а ако се погледне глобално се виждат и фрапиращи глупости в развитието на флота, най-очеизваден пример "3-тото най-ненужно нещо на планетата", тъй че успехите аз бих ги отдел на личностните качества на даден командващ а не на общата доктрина. това си е ИМХО естественно.

      Imperial написа
      Гоги три месеца мухите по тавана ли зяпа.
      Това какво общо има? Иначе три месецъ съм си работил усилено по фирмата. Както казах и по-горе като толкова не ви харесва какво и как пиша можете да ме изтриете като потребител на форума.
      Last edited by Gaden Gogi; 15-08-2006, 17:33. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

      Comment


        #63
        Да запазим колорита, да запазим британския флот от посегателства, да остане характерност, без обективност!

        Comment


          #64
          :clown: Споко, Гога, и не се пали. Ако употребяваш по-малко така характерните за теб изрази дискусията би станала пример за етичност :sm100:
          По въпроса за самолетоносачите. Теоремата доказана от ВСВ гласи - самолетоносача е толкова добър колкото е неговата авиогрупа. По тези критерии е ясно. Сега за платформите - предлагам да сравним именно написаните от мен кораби защото те са замислени и строени като самолетоносачи. А не Акаги, Лекцингтън, Глориес, Зайдлиц и Беарн. Там е другата игра.
          А третото най-ненужно нещо би испотило и най-нужния Венгард така че това е друга тема. Да не говорим за КГ5. :sm113: :sm113: :sm113:
          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
          Неизвестен руски адмирал

          Comment


            #65
            Сейлър Малан написа
            Има резон в това, ама за какво да се набутват немците за самолетоносач
            Не смятам че е трябвало да се строи самолетонасача въобще. Или поне към 1940-а е трябвало вече да се закрие проекта. Предложението ми за конвоите се базира чисто и просто на предположението, че корабът вече е построен и изниква въпросът какво да се прави с него. Съгласен съм с Голъм, че парите за проекта би било по-добре да се инвестират в брегова авиация, подводници и ракети (за предимствата на Фау-1 и 2 спрямо стратегическата авиация може да се отвори отделна тема ).
            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
            "But I know none, and therefore am no beast."

            (Richard III - William Shakespeare)

            Comment


              #66
              Odzava написа
              По въпроса за самолетоносачите. Теоремата доказана от ВСВ гласи - самолетоносача е толкова добър колкото е неговата авиогрупа. По тези критерии е ясно.
              1.САЩ
              2.Япония
              3.Всички останали
              ????
              Odzava написа
              Сега за платформите - предлагам да сравним именно написаните от мен кораби защото те са замислени и строени като самолетоносачи.
              Ако сравняваме само корабите като такива
              Арк Роял е ИМХО No1 защото
              най-добра защита
              най-силно ПВО
              най-висока мореходност
              за предимство в катапулти и дължина на полетната палуба не съм 100% сигурен а точно сега трябва да търча до един завод да приемам готова продукция и няма време да проверявам.

              Comment


                #67
                Хм, немците имат положителния опит от рейдерството на спомагателния крайцер Волф 1916 г., така че "Граф Цепелин" може би е повлиян и от този факт. Аз не съм съвсем съгласен с едностранчивото развитие. така се фокусирате върху деструктивната част от бойните действия. Но войната на море предполага прекъсването на вражеските и защитата на собствените комуникации. Нещо което с така предложения вариант няма как да стане.
                Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                Неизвестен руски адмирал

                Comment


                  #68
                  Dinain написа
                  за предимствата на Фау-1 и 2 спрямо стратегическата авиация може да се отвори отделна тема .
                  Това ще е интересно, но има ли кавички около думата "предимства" ? просто питам

                  Comment


                    #69
                    И още нещо, от 1942 година германците разработват една идея, която май после става руска, за авионосни кръстосвачи - подрбности тук

                    Comment


                      #70
                      von Danitz написа
                      И още нещо, от 1942 година германците разработват една идея, която май после става руска, за авионосни кръстосвачи - подрбности тук
                      Жив късмет че не са я доразработили щото вихровите течения създавани от надстройките и кулите щяха безмислено да вземат живота на доста немски пилоти, а случаите на нормално кацане щяха да са по-скоро рядкост отколкото правило
                      Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                      Comment


                        #71
                        Подценяваш ги

                        Comment


                          #72
                          Подобни хибриди имат "някакво" макар и ограничено използване на теория. На практика щяха не да са силни рейдери а да са слаби самолетоносачи в авионосния бой и слаби линкори в артилерийския. Историята показва, че удачно са използвани специализираните кораби по предназначение, когато са малко и универсалните - когато са много.
                          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                          Неизвестен руски адмирал

                          Comment


                            #73
                            Това е така, но германците са замисляли просто трета вълна рейдери и са се опитвали да я поставят на качествено ново ниво. Постави се на тяхно място, не на трибуната на историята. А технически, наистина не знам, ако е било трудно да се излети, са щели да го закъсат, но пък са мислили по въпроса

                            Comment


                              #74
                              Авионосни кръстосвачи ? Има смисъл само ако използват хеликоптери, а по това време знаем те на какъв етап от развитието си са.
                              Quae fuerant vitia, mores sunt.

                              Comment


                                #75
                                von Danitz написа
                                Това е така, но германците са замисляли просто трета вълна рейдери и са се опитвали да я поставят на качествено ново ниво. Постави се на тяхно място, не на трибуната на историята. А технически, наистина не знам, ако е било трудно да се излети, са щели да го закъсат, но пък са мислили по въпроса
                                Toчно на тяхно мястоо ако се поставим ще изглежда най странно, защото от кораби които са индивидуално по-силни от своите съпернице ще се направи опит да се направи кораб койтоп ще е гарантирано по-слаб от каквото и да било което може да срещне.
                                А за това какви трудности биха имали пилотите: Морякът предполагам има предвид руските недомислици на тема авианосен крайцер.
                                Но също така може да се видят първите вариации на тема "Фюриъс", съвсем не случайное преустройван толкова пъти този кораб.

                                Comment

                                Working...
                                X