По точно какво за тях?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задълбочен поглед върху коритата
Collapse
X
-
Хм Аляска има 208 адмиралтейски, не е ника зле, е поне в сравнение с другите сащиански кораби, и особенно в сравнение с тежките крайцери, ама все пак размерите са доста по-големи. Прави впечатление че US корабите имат доста калпави корпуси и дори ранните им линкори страдат от вибрации. Пак добре (за тях) че правят хубави машини.
Comment
-
Модернизация на Инвинсибъл и Индефатигейбъл
Какво точно да му чоплим??
Сега за котлите. Предимства са че поради по-високите параметри на парата габаритите на турбината при еднаква мощност се намаляват, същото важи и за котлите при еднаква производителнос те стават по-малки или при еднакви размери се увеличава производителността им.. Тези силови установки са по-икономични при маклсимална мощност защото при еднаква абсолютна стойност на загуба на налягане неговата относителна стойност намалява а това води до по-висок КПД. Това обаче се обръща в обратна посока при крайсерска мощност когато разходът на гориво е по-висок. Доста голям недостатък на този тим машини е че са много претенциозни към химическата чистота на котелната вода, в противен случай по-високата температура спосбства за рязко нарастване наминералните отлагания по тръбите на котела а от там до рязко спадане на неговата производителност и до голяма опасност от аварии:поради намалялото сечение (от минералните полипи) се повишава налягането и става БУУУУМ, ФЪССС, а при бпойни повреди парата с високо налягяне може да направи не по-малко поразии от вражеският снаряд.
Comment
-
Нещата се казват кондензатори, на руски са хладилници. Служат за следното: след като премине през турбината парата се охлажда в тях и се кондензира, т.е. втечнява се, и отново заминава в котлите. Принципно трябва да има разлика в налягането между двата края на турбината (това важи и за газовите турбини), и колкото е по-голяма тя толкова по-високо КПД има турбината. Ако си забелязал в някой монографии е даден какъв вакуум поддържа кондензатора. Общо взето корабните силови уредби са доста сложно нещо, има сума системи за които в книгите (в смисъл монографиите за кораби) нищичко не се споменава.
Comment
Comment