Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задълбочен поглед върху коритата

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    По точно какво за тях?
    П.В.

    Comment


      #62
      Предимства, недостатъци, характеристики. Сега се сетих. Бях си намислил да блесна с познания като обясня защо при крайцерски ход много рязко скача специфчиния разход на гориво.

      Comment


        #63
        Хм Аляска има 208 адмиралтейски, не е ника зле, е поне в сравнение с другите сащиански кораби, и особенно в сравнение с тежките крайцери, ама все пак размерите са доста по-големи. Прави впечатление че US корабите имат доста калпави корпуси и дори ранните им линкори страдат от вибрации. Пак добре (за тях) че правят хубави машини.

        Comment


          #64
          Ил-2/10 Какво мислите за тях

          Здравите, надеждни машини на американците за разлика от високотемпературните немски са са по-добър избор
          П.В.

          Comment


            #65
            Амии, те на американците също са високотемпературни, само дето зад океана първо изпробват нововъведенито, а не да се хвърлят с главата напред. На френските кораби също са високотемпературни, а аз лично не съм срещал нарекания относно техните силови уредби.

            Comment


              #66
              немските са били с най-високо налягане в сравнение с другите
              П.В.

              Comment


                #67
                И най-калпави също Ей някой ден ще взема да сметна какво чудовище би бил Венгард с високотемпературна силова уредба. Все пак британците са едни от първите изпитвали такива на есминци.

                Comment


                  #68
                  Кажи плюсове на високотемпературните котли, все пак са направени с определена цел - по-висока скорост да речем
                  П.В.

                  Comment


                    #69
                    Утре. Ама имат и доста минуси. Тамън ще стане дума за моята любима електрическа схема, тя е идеална за такива ситуации. Сега си тръгваме.

                    Comment


                      #70
                      дай да разчоплим за експеримента на Ню Мексико
                      П.В.

                      Comment


                        #71
                        Модернизация на Инвинсибъл и Индефатигейбъл

                        Какво точно да му чоплим??
                        Сега за котлите. Предимства са че поради по-високите параметри на парата габаритите на турбината при еднаква мощност се намаляват, същото важи и за котлите при еднаква производителнос те стават по-малки или при еднакви размери се увеличава производителността им.. Тези силови установки са по-икономични при маклсимална мощност защото при еднаква абсолютна стойност на загуба на налягане неговата относителна стойност намалява а това води до по-висок КПД. Това обаче се обръща в обратна посока при крайсерска мощност когато разходът на гориво е по-висок. Доста голям недостатък на този тим машини е че са много претенциозни към химическата чистота на котелната вода, в противен случай по-високата температура спосбства за рязко нарастване наминералните отлагания по тръбите на котела а от там до рязко спадане на неговата производителност и до голяма опасност от аварии:поради намалялото сечение (от минералните полипи) се повишава налягането и става БУУУУМ, ФЪССС, а при бпойни повреди парата с високо налягяне може да направи не по-малко поразии от вражеският снаряд.

                        Comment


                          #72
                          Как се обезопасяват тези неща спрямо попадения от вражески снаряди.Самолетоносачът Франклин е ступан здраво, водата е полунаводнила котлите, но той поддържа висока скорст
                          П.В.

                          Comment


                            #73
                            Principno kotlite imat mnogo dobra toploizolaciq, celta e da ne se gubi toplina kato se zagrqwa околното пространство, същото важи и в обратна степен, водат не може силно да ги охлади, а очевидно само е било наводнено котелното без да е нарушена херметизацията на кондензаторите.

                            Comment


                              #74
                              А хладилниците за какво са служили?Питам, защото никога не съм се интересувал.На Бархъм са били повревени, на Уорспайт и традно е развивал първия 20 възла втория 23
                              П.В.

                              Comment


                                #75
                                Нещата се казват кондензатори, на руски са хладилници. Служат за следното: след като премине през турбината парата се охлажда в тях и се кондензира, т.е. втечнява се, и отново заминава в котлите. Принципно трябва да има разлика в налягането между двата края на турбината (това важи и за газовите турбини), и колкото е по-голяма тя толкова по-високо КПД има турбината. Ако си забелязал в някой монографии е даден какъв вакуум поддържа кондензатора. Общо взето корабните силови уредби са доста сложно нещо, има сума системи за които в книгите (в смисъл монографиите за кораби) нищичко не се споменава.

                                Comment

                                Working...
                                X