Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПАК-ФА

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Колкото до АИМ-9 - все пак ракетата и нейни модификации си се ползват половин век, нормално е да има много повече свалени врази.
    Аз за това си признах без бой че включвам и Виетнам в статистиката И изместих нещата към Сърбия. Който и друг конфликт да вземем вече статистиката се променя.
    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

    Comment


      Промяната по отношение на ДВБ започва още в Пустинна буря (първото интензивно използване на NCTR). Ако погледнеш статистиката оттам нататък, ще видиш за какво иде реч. Общата статистика заблуждава, когато се чете механично.

      Comment


        Сърбия:

        Миг был обнаружен на высоте 6000 футов, под углом 40 градусов, на дальности 62 мили относительно Родригеса. AWACS не смог идентифицировать его как противника и 2 минутами позже Миг развернулся на 300 градусов, в результате чего Родригес потерял контакт. В этот момент Реннер передал, что у него случайный отказ РЛС.

        В 19-12-25 Родригес снова обнаружил цель и передал первому номеру информацию о дальности и направлении. В 19-12-36 он запросил AWACS подтвердить цель, но получил ответ, означающий, что AWACS до сих пор не уверен. Менее чем через секунду 4-й номер сообщил, что его NCTR определила цель как Миг-29.

        Расстояние до цели составляло 30 км. Родригес сбросил ПТБ и набрал 33000 футов, разогнавшись до 1,4 Маха. В 19-13-25 он выпустил 1 AIM-120. Попадание произошло в 19-14-06.


        На английски (по-подробно):

        F-15C Eagle Units In Combat

        Comment


          стрелям и си тръгвам
          В реални условия днес тази възможност може да се ползва на дистанции не повече от 10-15 км.

          Comment


            Четох за новата система на ПАК-ФА за подаване на кислород в маската на пилота която се захранва от въздуха около самолета и не се нуждае от бутилки под налягане.Този самолет е пълен с изненади.

            Comment


              Четох за новата система на ПАК-ФА за подаване на кислород в маската на пилота която се захранва от въздуха около самолета и не се нуждае от бутилки под налягане.Този самолет е пълен с изненади.
              Същият принцип използва F-22(и не само). Това е системата която на два пъти спира от полети всички F-22 заради пилоти проявяващи симптоми на Хипоксия.
              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

              Comment


                Вероятно просто статията ме е объркала.Аз си помислих че системата е нова и не се нуждае от въздух под налягане от двигателя а директно го взима от атмосферата.Те руснаците отдавна имат OBOGS - наричат го БКДУ-130.

                Comment


                  Подготвят серийното производство на изд. 117 (АЛ-41Ф1), репортаж

                  Comment


                    И ПАК ФА започна да прави чудеса във въздуха...


                    Comment


                      Comment


                        ползвайте магнита, заслужава си.

                        Comment


                          This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                          Comment


                            Групов пилотаж и свръхманевреност от ПАК ФА на МАКС'2013

                            Comment


                              ОК, научили са го да прави некви магии, направо няма друго обяснение за това. Особено интересно е вертикалното ускорение нагоре при излизане от фигура със свръхголям ъгъл на атака... Явно новият двигател се справя.

                              Comment


                                упс грешна тема.

                                Comment

                                Working...
                                X