Според мен има доста истина в това, което пише Angelmr. От една страна трябва висока температура на газовете за по-висок термичен к.п.д. на двигателите, но тя води и до по високо ИЧ излъчване. Кинетичното нагряване на конструкцията също става трудно за прикриване. Самото движение на самолета е представлява трансформация на един вид енергия в друг, при което се отделя топлина в околната среда и това не може да се скрие напълно. Още повече при днешното развитие на технологиите.
Не е изключено да се окаже, че скъпите стелт технологии са пари хвърлени на вятъра. Не съм съвсем убеден, че най-доброото противодействие на стелт самолет е друг такъв самолет.
Не е изключено да се окаже, че скъпите стелт технологии са пари хвърлени на вятъра. Не съм съвсем убеден, че най-доброото противодействие на стелт самолет е друг такъв самолет.
Comment