Според мен по-същественото е, че дори и да приемем едно равенство на Зеро и Емил през 1940-та, то Зеро тогава е вече с изчерпан (макар и едва започнал да се развива) потенциал, докато Месера е в ранната си младост- предтоят му невероятни метаморфози и дълъг живот. Зеро-то какво? Запазва си звездата завинаги, съответно това не позволява нито по-сериозно превъоръжаване, нито брониране, нито подобряване на летателните мухарактеристики. Все пак всяко едно подобрение е свързано с увеличаване на масата, а при непроменена мощост на двигателя- това е катастрофално за машината. Така че Зерото е добро и на ниво, но само до края на 1940-та. По нататък започва да изостава все повече и повече защото спира да се развиава, а всички останали самолетопроизводители са нацелили констуркции и двигатели с голям потенциал, върху които работят спокойно до края на войната че и след нея. За немците е Месера, за Британците Спита, за Амитата Мустанга, а за Руснаците Як-а...а за японците остават само козметики и фейслифтове на тяхното си Зеро.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси около японският технологичен потенциал през ВСВ
Collapse
X
-
peterpetroff
Не мога да не се съглася с теб, точно така си е. Но Гоги не е съгласен дори с това, че в началото на войната е имало някакъв потенциал. С което вече не съм съгласен."Че в България — една държава с най-демократични институции — няма граждани, това е всеизвестна истина у нас вече отколе и от нея са дълбоко проникнати всички ония, които трябва да считаме за творци и актьори в отвратителната трагикомедия, наречена „български политически живот“; че в България няма и публика е също такава истина, която всички сарафи и бакали на българското слово отлично са разбрали, но само малцина от жреците на това слово ясно съзнават, а и които я съзнават, крият я от себе си" - д-р Кръстев, 1907-ма.
Comment
-
peterpetroff написаСпоред мен по-същественото е, че дори и да приемем едно равенство на Зеро и Емил през 1940-та, то Зеро тогава е вече с изчерпан (макар и едва започнал да се развива) потенциал, докато Месера е в ранната си младост- предтоят му невероятни метаморфози и дълъг живот. Зеро-то какво? Запазва си звездата завинаги, съответно това не позволява нито по-сериозно превъоръжаване, нито брониране, нито подобряване на летателните мухарактеристики. Все пак всяко едно подобрение е свързано с увеличаване на масата, а при непроменена мощост на двигателя- това е катастрофално за машината. Така че Зерото е добро и на ниво, но само до края на 1940-та. По нататък започва да изостава все повече и повече защото спира да се развиава, а всички останали самолетопроизводители са нацелили констуркции и двигатели с голям потенциал, върху които работят спокойно до края на войната че и след нея. За немците е Месера, за Британците Спита, за Амитата Мустанга, а за Руснаците Як-а...а за японците остават само козметики и фейслифтове на тяхното си Зеро.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Уф, аман от ***** автоцензура, хе хе******.
Thorn да правиш разлика между "основен изтребител" и "зашочнал изпитания" такъв?
ето ти две цитатчета за размисъл.
За шесть месяцев до начала войны Мицубиси приступила к испытаниям новой версии "Рейзена" А6М2 с двигателем "Сакае"-21 мощностью 1130 л.с.
Серийные Bf 109E произошли от прототипа Bf 109V-14,впервые поднявшегося летом 1938 года. Сперва основным шагом вперед был новый 1100-сильный двигатель DB 601A
DB 601E взлетной мощностью 1350 л.с
А за горкото преждевременно остаряло Зеро, ей така само да вметна- нито Месера нито Спита са по-нови, просто са по-съвършенни като конструкция (това току-виж е поради разликата в технологиите). Като аз изобщо не разглеждам машини появили се след Зеро, то ще е смешно.
Впрочем да се върна към "кекавите" Б-17 (защотопредполагам тях а не Б-29 се имаше предвид в един по-горен пост)
Та пита се като как Зеро ще е опасен за бомбера когато елемнтарно не може да го настигне, говорим за скорост, това че на високо допълнително ще грохне е друга песен.
Зе справка А6М-2=525 км/ч, А6М-5=555 км/ч, а В-17С = 520 км/ч. просто ми е любопитно.
Comment
-
И естествено взе най-бързия вариант на Б-17, сякаш е единствен. А да си отбелязал че от него има произведени...38 машини?
B-17G например има максимална скорост 462 км/ч, така че скоростта на "Зеро" си е достатъчна за настигането му."Че в България — една държава с най-демократични институции — няма граждани, това е всеизвестна истина у нас вече отколе и от нея са дълбоко проникнати всички ония, които трябва да считаме за творци и актьори в отвратителната трагикомедия, наречена „български политически живот“; че в България няма и публика е също такава истина, която всички сарафи и бакали на българското слово отлично са разбрали, но само малцина от жреците на това слово ясно съзнават, а и които я съзнават, крият я от себе си" - д-р Кръстев, 1907-ма.
Comment
-
Гоги, първо май отговаряше не на мен, а на Стормбрингър, ам както и да е.
А колкото за Б-17 и Зерото - идеята ми беше, че аргументите на Голъм, че действието на снарядите на оръдията му са слаби срещу тежките бомбардировачи не върви, защото оръдието е било напълно адекватно за 1940-1942, когато самите тежки бомбардировачи още не са с по десет 12.5 мм. Неадекватно става през по-късните години, когато и немските 20 мм не са адекватни.
А пък твоите заяждания на тема скорост са смешни. Какво общо има максималната скорост на В-17 с реалната му, когато е НАТОВАРЕН с бомби и гориво и лети във формация? За твое сведение В-17G са летели при такива условия с около 300 км/ч.
Comment
-
Thorn написаОбаче и Р-39 и Р-40 - пак са зле пред него. Ако са здрави!
За Р-39 въпреки, че не е любимец на британците и американците статистиката от боевете е още по-красноречива от тази на Р-40 .
Действително няма начин да отделим резултатите на по-късните модификации на Р-39 и Р-40 които са и с по добри бойни качества , но по това време и Зерото трябваше да е претърпяло някакво развитие - все пак самолетите са връстници.
Comment
-
Ще ми е интересно да видя статистиките, ако ги имаш някъд готови. За Кобрата американците само в негативен аспект пишат, а томахоуките на летящите тигри са с твърде елитен състав на летци, за да са показател. Пък честно казано не се сещам и за техни особено впечатляващи резултати точно срещу Зеро
Comment
-
Gaden Gogi написаПрословутат му маневреност пък съвсем не пречи британци, австралийци и американци летящи дори на Бъфало да се борят с него.Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Thorn написаА пък твоите заяждания на тема скорост са смешни. Какво общо има максималната скорост на В-17 с реалната му, когато е НАТОВАРЕН с бомби и гориво и лети във формация? За твое сведение В-17G са летели при такива условия с около 300 км/ч.
Как да е, вземи си оправи понятията, бомберите или са с малки картечници но са бързи, или са "300 километрови" но с много картечници..отделно дето модификацията която те фрапира е по-късна от периода за който се пянвиш.А докато се изясняваш може да прочетеш какво е ставало над европа при първите полети тамна крепостите...при това германските изтребители са забележимо по-бързи
Comment
Comment