Кухулин написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Самолет за тотална война
Collapse
X
-
Като гледам и двете страни правят самолети, какво ще рече че при Пакистан е по-голям успехът?
Индийското самолетче е много симпатично (освен това има дебела израелска следа и слухове, че другият IAF също може да вземе няколко бройки в бъдеще).
Между другото прави впечатление, че точно тия страни дето си говорим, си имат съвсем ясно намерение да заменят вносните самолети с такива собствено производство - малки, леки, евтини, с един двигател."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Е ти да беше дал нещо от Втората световна Някога са произвеждали, в момента куцат.
Су-30 не се произвежда, а се сглобява в Индия.
Разбира се, че двете държави са в различни категории, но конкретно в производството на бойни самолети Пакистан за момента е напред. Индия може да го изпревари с едно мигване на окото, но все пак трябва да мигне
Comment
-
Таджаса и JF-17 са с вносни двигатели. Но мисля можем да приемем че САЩ и Русия могат да доставят двигатели при положение че не са намесени пряко. Там проблема е огромното стартово превъзходство на Индия. Тия Су-30 дето има трябва да изчезнат от картинката. Примерно изпържени още в началото.
При сценария Русия-Китай ще се получи, обаче трябва да махнем от уравнението част от ядрения потенциал на Русия. Китай наистина имат огромна територия, но цялото население е съсредоточено на малка част от нея. Общо-взето на изток. А разликата в ядрените арсенали и средствата за доставка не е в пъти а направо е един порядък.
Сценарий Русия и Китай срещу НАТО ми се виижда доста "плодотворен" като наличие на базови модели и технологии.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Кухулин написа Виж мнениеЕ ти да беше дал нещо от Втората световна Някога са произвеждали, в момента куцат.
Су-30 не се произвежда, а се сглобява в Индия.
Разбира се, че двете държави са в различни категории, но конкретно в производството на бойни самолети Пакистан за момента е напред. Индия може да го изпревари с едно мигване на окото, но все пак трябва да мигне
Колкото до сглобяването на Су-30, то и JF-17 не се произвежда в Пакистан. Иначе ми е въз любопитно като как те са пред Индия.
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениеКолкото до сглобяването на Су-30, то и JF-17 не се произвежда в Пакистан. Иначе ми е въз любопитно като как те са пред Индия.
Пакистан е напред, защото произвежда серийно боен самолет. Индийците засега произвеждат единични бройки Tejas - уж в много напреднала фаза, но все още не са на въоръжение. Или хайде, да не изпадаме в терминологичен спор, не са в строевите части. Колкото до самите самолети, индийците тук имат безспорно предимство - чистата делта ги прави уникални в световен мащаб
Comment
-
Engine and propulsion
Initially, it was decided to equip the prototype aircraft with the General Electric F404-GE-F2J3 afterburning turbofan engine. Simultaneously, in 1986, a parallel programme to develop an indigenous powerplant was also launched. Led by the Gas Turbine Research Establishment, the GTRE GTX-35VS, named "Kaveri", was expected to replace the F404 on all production aircraft. However, progress in the Kaveri development programme was slowed by technical difficulties.
Development snags with the Kaveri resulted in the 2003 decision to procure the uprated F404-GE-IN20 engine for the eight pre-production LSP aircraft and two naval prototypes. General Electric was awarded a US$105 million contract in 2004 for development engineering and production of 17 -IN20 engines, delivery of which began in 2006. The F404-GE-IN20 was trial-installed on the Tejas and the engine generated more than 19,000 pounds (85 kN) uninstalled thrust and completed 330 hours of Accelerated Mission testing, equivalent of 1,000 hours of flight operation. In 2007, an additional 24 F404-IN20 afterburning engines were ordered to power the first operational squadron of Tejas fighters.[31]
In mid-2004, the Kaveri failed its high-altitude tests in Russia, ending the last hopes of introducing it with the first production Tejas aircraft.[N 6] In February 2006, the ADA awarded a contract to the French aircraft engine company Snecma for technical assistance in working out the Kaveri's problems.[9] The Kaveri engine based on Snecma's new core, an uprated derivative of the M88-2 engine that powers the French Rafale fighter, providing 83–85 kilonewtons (kN) of maximum thrust was being considered a third option by DRDO. This led the IAF to object that since Snecma had already developed the core of the engine, the DRDO will not be participating in any joint development but merely providing Snecma with an indigenous stamp.[32]
In 2008, it was announced that the Kaveri would not be ready in time for the Tejas, and that an in-production powerplant would have to be selected[33] in the 95 to 100 kilonewton (kN) (21,000–23,000 lbf) range to allow the aircraft to perform combat maneuvers with optimal weapons load. The contenders were the Eurojet EJ200 and the General Electric F414.[34] IAF sources said that the airframe will have to be redesigned to accommodate the heavier engine, which is to take up to three-four years.[35]
After evaluation and acceptance of the technical offer provided by both Eurojet and GE Aviation, the commercial quotes were compared in detail and GE Aviation was declared as the lowest bidder. The deal will cover purchase of 99 GE F414 engines. The initial batch will be supplied by GE and the remainder will be manufactured in India under a transfer of technology arrangement.[36][37]
И това също:
The ambitiousness of the LCA programme in terms of pursuing self-reliance in aviation technologies is illustrated by the fact that out of a total of 35 major avionics components and line-replaceable units (LRUs), only three involve foreign systems. These are the multi-function displays (MFDs) by Sextant (France) and Elbit (Israel), the helmet-mounted display and sight (HMDS) cueing system by Elbit, and the laser pod supplied by Rafael (Israel). However, even among these three, when the LCA reaches the production stage, the MFDs are expected to be supplied by Indian companies. A few other important items of equipment (such as the Martin-Baker ejection seat) have been imported. As a consequence of the embargo imposed on India after its nuclear weapons tests in May 1998, many items originally planned to be imported were instead developed indigenously. The nuclear test sanctions delayed the development of technologies that were already many years behind schedule.[21]"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
И Турция общо-взето мисли в посокатата която обсъждаме:
http://aeropress-bg.com/novini/36-ne...ztrebitel.html
Турция започва процес по избор на реактивен двигател за своя проект за създаване на изтребител от следващо поколение TFX.
Изтребителят, който ще се строи от местната държавна компания TAI ще бъде изграден около двигателя си, чийто избор трябва да стане факт до края на годината. Запитване за оферти е дадено до GE, Pratt & Whitney и Rolls-Royce.
Турция се надява TFX да е готов към 2023 г. Машината ще се допълва с F-35Last edited by Amazon; 25-06-2014, 17:47.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Dinain написа Виж мнениеНали темата беше за самолет за тотална война, не за избор на БГ изтребител?
Кухулин, какви са условията на симулацията? Изглежда ми като битка на всички американски тежки изтребители, срещу всичко което имат Китай?This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Amazon написа Виж мнениеИзглежда ми като битка на всички американски тежки изтребители, срещу всичко което имат Китай?
Comment
Comment