If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Барът където пилотите отмарят след полет и си приказват над чаша водка.
Може да. Дай няколко кадъра след виража. Поне C от D няма как да не различим
П.П: Сигурно пилота сега му се иска да имаше един AIM-9. Реално навлизането на F-22 най-зле се отрази точно на F-15C/D. Къде пенсионирани, къде в гвардията. Има ирония в снимката.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Май в Хонконг. Пренаселване, какво да правиш. Няма къде един Robinson да се стовари. А те не е като да не падат. Ако гледаме статистиката шанса да излетиш с това нещо и да не се пречукаш е 50/50. Един колега му отказаха да го качат на за урок по летене, защото не можело да го вдигне. А човека дори не е дебел. Просто едър, голям мъж. Инструктора и той добре сложен. Двамата надвишават максималната излетна маса. Ако пък внезапно се появаи средно-силен вятър. Ами ето я снимката:
П.П: Жилищният комплекс дето е отзад е страшно депресиращ.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
A-7, но има нещо страшно съмнително, фанара е много мръсен и/или напукан, съмнява ме в това състояние да е летял. Някак ми се струва че е в Дейвис-монтана, и някой просто се е шегувал.
A-7, но има нещо страшно съмнително, фанара е много мръсен и/или напукан, съмнява ме в това състояние да е летял. Някак ми се струва че е в Дейвис-монтана, и някой просто се е шегувал.
И на мен ми направи впечатление. Обаче тях ги пенсионират веднага след първата война(аз дори не знаех че са участвали, научих покрай тази снимка) и ако е стоял над 20 години в пустинята...
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Здравейте, имам технически въпрос за UH-60L Black Hawk (и принципен също):
Гледам в Уикипедия следните цифри:
Empty weight: 10,624 lb (4,819 kg)
Loaded weight: 22,000 lb (9,980 kg)
Max. takeoff weight: 23,500 lb (10,660 kg)
И нещо не разбирам - излиза, че хеликоптерът вдига товар, почти равняващ се на собственото му тегло, и дори може да излети с товар по-голям от собственото му тегло...? Това физически възможно ли е, или аз нещо не схващам?
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment