Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новото поколение руска бронирана техника

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #91
    Kramer написа Виж мнение
    Не разбрах на Дакара кво му е смешното
    Много хора не разбират, че колите (камионите) за Дакар и всички други големи състезания се различават в огромна степен от серийните. Материалите и технологиите са толкова скъпи, че задъхват даже големи производители.

    Comment


      #92
      Сун Дзъ написа Виж мнение
      Много хора не разбират, че колите (камионите) за Дакар и всички други големи състезания се различават в огромна степен от серийните. Материалите и технологиите са толкова скъпи, че задъхват даже големи производители.
      Странно, кто мешает иностранным производителям устанавливает новые материалы и технологии на свои автомобили?
      Никогда не думал, что победа на Дакаре - это смешно.
      Я не понимаю такое отношение.
      Какое-то высокомерие... Пожалуйста, кто хочет - может победить на Дакаре на грузовом автомобили, произведенной в своей стране, со своими технологиями и со своими водителями.
      Победа КАМАЗ на Дакаре - это замечательно событие. Тем более победы повторяется из года в год.
      Вместо того, чтобы признать достижения КАМАЗ - какие-то непонятные смешки.

      Внутри страны КАМАЗ - прекрасный серийный грузовик ценой от 50 000 $.
      Прекрасно соотношение цены и качества.
      http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

      Comment


        #93
        Сун Дзъ написа Виж мнение
        Мерси за клипчето. Много е обогатяващо да видиш Камаз с броня каращ в снега. И да му видиш километража на таблото и лампичка за включен преден мост... Изключително вдъхновяващо !
        Очакваме да видим резултати от този елементарен ликбез

        Comment


          #94
          Eguo написа Виж мнение
          Никогда не думал, что победа на Дакаре - это смешно.
          Най-вероятно не си разбрал какво съм казал. А съм казал, че често срещаният аргумент "Дакар" не значи много за серийно произвежданите автомобили или камиони. А това е защото частите на състезателните машини не са серийни...
          А това, че побеждават се дължи на Огромната (с главно О) финансова подкрепа на отбора - той е заводски отбор. А всички други конкуренти са частни отбори, частично подкрепяни от производителя, частично от други спонсори.
          Едно е след няколко стотин километра специален етап (в ралито) механиците ти да сменят цялата карантия по камиона
          и на другия ден пак, пак 14 дни - защото ги имаш. И след теб да карат още няколко камиона пълни с механици готови за всякакъв полеви ремонт. Друго е да караш с един или два резервни комплекта целия Дакар и да пазиш машината, защото ако не завършиш няма да имаш спонсори за догодина. Сега надявам се разбра ?

          И за да няма вой - и Московски, и Кабиров, и Чагин са чудесни пилоти, но нямаше да печелят толкова убедително и толкова често ако караха в отбора на Де Рой или Сугавара.
          Автомобилния спорт е пари и печели по правило който налее най-много.
          Но парите наляти за победа не правят някоя Серийна машина по-добра. Разбра ли сега какво казвам ?
          Last edited by Сун Дзъ; 24-08-2013, 22:51.

          Comment


            #95
            Kont написа Виж мнение
            Кало, като гледам " новите " Камази с различна степен на защита си мисля , много не сме изостанали - у нас все още има на съхранение БТР 40 и БТР 152!
            Работата е там, че в случая не става дума за БТР, а за много по-добре защитена, същевременно - по-лека БТ. Не е нищо ново в световен мащаб - както казах, там отдавна има MRAP. В случая е руското разбиране за такъв. И двата показани са значително по-добри от БТР-ите, изброени от теб и по защитеност, и по скорост (на нормален път и по пресечен терен)

            Comment


              #96
              Да бе, Сун-Дзъ, другите фирми са сиромашки, видите ли.

              Че тогава аз мога да ти отговоря, че на рали-маратоните Лондон-Мексико сити и Лондон-Мелбърн, някъде през периода 1970-74г. беше, руснаците където участваха с Москвич 412 и постигнаха много добри резултати са си карали резервните части в багажниците.

              Comment


                #97
                Kramer написа Виж мнение
                Да бе, Сун-Дзъ, другите фирми са сиромашки, видите ли.

                Че тогава аз мога да ти отговоря, че на рали-маратоните Лондон-Мексико сити и Лондон-Мелбърн, някъде през периода 1970-74г. беше, руснаците където участваха с Москвич 412 и постигнаха много добри резултати са си карали резервните части в багажниците.
                Не искам сърдити, но нещо не си се интересувал сериозно от моторни спортове , е, не че е задължително.
                Тези маратони са любителски и любители се състезават с любители, а зад съветските "любители" през 1970г. стои СССР .....
                В днешно време като влязат заводските отбори с милионите става страшно.
                Само за инфо - само таксата за участие на пилотите, механиците, заводските специалисти, придружаващите медии и машините на Камаз САМО за Дакар е над един милион евро.
                Това е три пъти повече от бюджета на Де Рой (който постоянно им диша във врата) за цяла година. Тук почваш да добавяш части (почти нов камион или по-добре 3 състезателни камиона) сменени за всеки етап и т.н. А една скоростна кутия там почва от 100 000 евро, диференциал - почти толкова ... нали се сещаш ? А зад Чагин например вървят 4 камиона бърза асистенция и още толкова за бивака, всички натъпкани с механици и разглобени камиони.
                Като става дума за пари - там са по много.

                Comment


                  #98
                  И кой е производителят на тази скоростна кутия? И на диференциала?
                  Сънят е слаб заместител на кофеина!

                  Comment


                    #99
                    Сун Дзъ написа Виж мнение
                    Не искам сърдити, но нещо не си се интересувал сериозно от моторни спортове , е, не че е задължително.
                    Тези маратони са любителски и любители се състезават с любители, а зад съветските "любители" през 1970г. стои СССР .....
                    В днешно време като влязат заводските отбори с милионите става страшно.
                    Само за инфо - само таксата за участие на пилотите, механиците, заводските специалисти, придружаващите медии и машините на Камаз САМО за Дакар е над един милион евро.
                    Това е три пъти повече от бюджета на Де Рой (който постоянно им диша във врата) за цяла година. Тук почваш да добавяш части (почти нов камион или по-добре 3 състезателни камиона) сменени за всеки етап и т.н. А една скоростна кутия там почва от 100 000 евро, диференциал - почти толкова ... нали се сещаш ? А зад Чагин например вървят 4 камиона бърза асистенция и още толкова за бивака, всички натъпкани с механици и разглобени камиони.
                    Като става дума за пари - там са по много.
                    Не се интересувам от моторни спортове от началото на 90-те. Но още тогава в Париж-Дакар доминираха заводските отбори. Множественото число не е случайно. Многото пари са част от автомобилния спорт. Което не омаловажава въобще, уменията стоящи зад една победа.

                    Comment


                      ValBo написа Виж мнение
                      И кой е производителят на тази скоростна кутия? И на диференциала?
                      Скоростна кутия - совместно производство (ZF) в России с 2005 года.
                      Сега в всички камиони използват чужди технологии. И DAF и MAN и FAW и TATRA и т.п.
                      Attached Files
                      http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

                      Comment


                        ValBo написа Виж мнение
                        И кой е производителят на тази скоростна кутия? И на диференциала?
                        Всички подобни състезателни части се изработват по индивидуална поръчка на клиента и се сещаш, че при вносителя в твоя град ги няма.
                        А се правят от някой от тях - http://www.sadev-tm.com/index.htm или от тези - http://www.xtrac.com/


                        Сега виждам, че Eguo е писал - да също се случва големи производители на стандартни части да поръчат къстъм продукти със своето лого при специализирани фирми. Но системата е сложна и не е за един два поста - за да работи всичко добре в състезателна кола е нужно здраво коопериране между много хора и фирми.

                        Comment


                          Това е така и при рали шампионатите.
                          Уж серийни автомобили, но дори и купето не е серийно.
                          Формула 1 също са с несерийни и специално разработени за тях части. Но от иновациите в нея са излезли много неща, които сега приемаме за нормални в днешните коли.
                          Напълно нормално е, автомобилът участващ в рали, при това толкова тежко колкото Дакар, да не е със стандартни части.
                          Противното би ме изумило
                          Сънят е слаб заместител на кофеина!

                          Comment


                            Би изумило всички, не само теб. Но самият въпрос е другаде - по целият свят се надига страшен вой срещу заводските отбори. Те с почти неограничените си ресурси на практика убиват спорта, но това е реалността.

                            Comment


                              Кви спецкамиони, кви пет лева, къв Париж-Дакар. просто Камаз правят най-добрите камиони и тва си е. поне за показаните в това видео условия...


                              Comment


                                Пък по ревютата в руските сайтове рашките въздишат по Зетрос, кой знае защо...явно им липсва патриотизъм.

                                Comment

                                Working...
                                X