Kramer написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новото поколение руска бронирана техника
Collapse
X
-
Сун Дзъ написа Виж мнениеМного хора не разбират, че колите (камионите) за Дакар и всички други големи състезания се различават в огромна степен от серийните. Материалите и технологиите са толкова скъпи, че задъхват даже големи производители.
Никогда не думал, что победа на Дакаре - это смешно.
Я не понимаю такое отношение.
Какое-то высокомерие... Пожалуйста, кто хочет - может победить на Дакаре на грузовом автомобили, произведенной в своей стране, со своими технологиями и со своими водителями.
Победа КАМАЗ на Дакаре - это замечательно событие. Тем более победы повторяется из года в год.
Вместо того, чтобы признать достижения КАМАЗ - какие-то непонятные смешки.
Внутри страны КАМАЗ - прекрасный серийный грузовик ценой от 50 000 $.
Прекрасно соотношение цены и качества.
Comment
-
Сун Дзъ написа Виж мнениеМерси за клипчето. Много е обогатяващо да видиш Камаз с броня каращ в снега. И да му видиш километража на таблото и лампичка за включен преден мост... Изключително вдъхновяващо !
Comment
-
Eguo написа Виж мнениеНикогда не думал, что победа на Дакаре - это смешно.
А това, че побеждават се дължи на Огромната (с главно О) финансова подкрепа на отбора - той е заводски отбор. А всички други конкуренти са частни отбори, частично подкрепяни от производителя, частично от други спонсори.
Едно е след няколко стотин километра специален етап (в ралито) механиците ти да сменят цялата карантия по камиона
и на другия ден пак, пак 14 дни - защото ги имаш. И след теб да карат още няколко камиона пълни с механици готови за всякакъв полеви ремонт. Друго е да караш с един или два резервни комплекта целия Дакар и да пазиш машината, защото ако не завършиш няма да имаш спонсори за догодина. Сега надявам се разбра ?
И за да няма вой - и Московски, и Кабиров, и Чагин са чудесни пилоти, но нямаше да печелят толкова убедително и толкова често ако караха в отбора на Де Рой или Сугавара.
Автомобилния спорт е пари и печели по правило който налее най-много.
Но парите наляти за победа не правят някоя Серийна машина по-добра. Разбра ли сега какво казвам ?Last edited by Сун Дзъ; 24-08-2013, 22:51.
Comment
-
Kont написа Виж мнениеКало, като гледам " новите " Камази с различна степен на защита си мисля , много не сме изостанали - у нас все още има на съхранение БТР 40 и БТР 152!
Comment
-
Да бе, Сун-Дзъ, другите фирми са сиромашки, видите ли.
Че тогава аз мога да ти отговоря, че на рали-маратоните Лондон-Мексико сити и Лондон-Мелбърн, някъде през периода 1970-74г. беше, руснаците където участваха с Москвич 412 и постигнаха много добри резултати са си карали резервните части в багажниците.
Comment
-
Kramer написа Виж мнениеДа бе, Сун-Дзъ, другите фирми са сиромашки, видите ли.
Че тогава аз мога да ти отговоря, че на рали-маратоните Лондон-Мексико сити и Лондон-Мелбърн, някъде през периода 1970-74г. беше, руснаците където участваха с Москвич 412 и постигнаха много добри резултати са си карали резервните части в багажниците.
Тези маратони са любителски и любители се състезават с любители, а зад съветските "любители" през 1970г. стои СССР .....
В днешно време като влязат заводските отбори с милионите става страшно.
Само за инфо - само таксата за участие на пилотите, механиците, заводските специалисти, придружаващите медии и машините на Камаз САМО за Дакар е над един милион евро.
Това е три пъти повече от бюджета на Де Рой (който постоянно им диша във врата) за цяла година. Тук почваш да добавяш части (почти нов камион или по-добре 3 състезателни камиона) сменени за всеки етап и т.н. А една скоростна кутия там почва от 100 000 евро, диференциал - почти толкова ... нали се сещаш ? А зад Чагин например вървят 4 камиона бърза асистенция и още толкова за бивака, всички натъпкани с механици и разглобени камиони.
Като става дума за пари - там са по много.
Comment
-
Сун Дзъ написа Виж мнениеНе искам сърдити, но нещо не си се интересувал сериозно от моторни спортове , е, не че е задължително.
Тези маратони са любителски и любители се състезават с любители, а зад съветските "любители" през 1970г. стои СССР .....
В днешно време като влязат заводските отбори с милионите става страшно.
Само за инфо - само таксата за участие на пилотите, механиците, заводските специалисти, придружаващите медии и машините на Камаз САМО за Дакар е над един милион евро.
Това е три пъти повече от бюджета на Де Рой (който постоянно им диша във врата) за цяла година. Тук почваш да добавяш части (почти нов камион или по-добре 3 състезателни камиона) сменени за всеки етап и т.н. А една скоростна кутия там почва от 100 000 евро, диференциал - почти толкова ... нали се сещаш ? А зад Чагин например вървят 4 камиона бърза асистенция и още толкова за бивака, всички натъпкани с механици и разглобени камиони.
Като става дума за пари - там са по много.
Comment
-
ValBo написа Виж мнениеИ кой е производителят на тази скоростна кутия? И на диференциала?
Сега в всички камиони използват чужди технологии. И DAF и MAN и FAW и TATRA и т.п.
Comment
-
ValBo написа Виж мнениеИ кой е производителят на тази скоростна кутия? И на диференциала?
А се правят от някой от тях - http://www.sadev-tm.com/index.htm или от тези - http://www.xtrac.com/
Сега виждам, че Eguo е писал - да също се случва големи производители на стандартни части да поръчат къстъм продукти със своето лого при специализирани фирми. Но системата е сложна и не е за един два поста - за да работи всичко добре в състезателна кола е нужно здраво коопериране между много хора и фирми.
Comment
-
Това е така и при рали шампионатите.
Уж серийни автомобили, но дори и купето не е серийно.
Формула 1 също са с несерийни и специално разработени за тях части. Но от иновациите в нея са излезли много неща, които сега приемаме за нормални в днешните коли.
Напълно нормално е, автомобилът участващ в рали, при това толкова тежко колкото Дакар, да не е със стандартни части.
Противното би ме изумилоСънят е слаб заместител на кофеина!
Comment
Comment