Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новото поколение руска бронирана техника

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    явно, плюс акъл.

    Comment


      кало написа Виж мнение
      Кви спецкамиони, кви пет лева, къв Париж-Дакар. просто Камаз правят най-добрите камиони и тва си е. поне за показаните в това видео условия...



      Продолжение твоего видео (серийная модель)
      Такая техника нужна в армии.
      http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

      Comment


        Правилно, за Русия са си добри камиони - опростени, непретенциозни, без електроника, навсякъде се намират резервни части... Я само помислете ако закъсате около совхоз "Красный Октябрь" от къде взимате резервна джаджа
        Но за да пробият зад граница им трябва още доста, там конкуренцията е тегава.

        Comment


          Сун Дзъ написа Виж мнение
          Но за да пробият зад граница им трябва още доста, там конкуренцията е тегава.
          Е явно хората зад граница страдат от липса на акъл. Горките будалунгери.

          Comment


            ОТ:
            Сун Дзъ написа Виж мнение
            Правилно, за Русия са си добри камиони - опростени, непретенциозни, без електроника, навсякъде се намират резервни части... Я само помислете ако закъсате около совхоз "Красный Октябрь" от къде взимате резервна джаджа
            Но за да пробият зад граница им трябва още доста, там конкуренцията е тегава.
            В САЩ също е нещо подобно на това което описваш. Има общо-взето две марки работни добичета (от самосвали през военни камиони до бетонобъркачки) GMC и MAK. Неописуемо грозни, квадратни, изглеждат като произведени през 60-те, опростени и без много електроника. И на-важното изключително здрави. И се издържат само от вътрешния пазар (САЩ и Канада). Никъде по пътищата няма да видиш разни европейски красиви и нежни балерини от типа на Волво, Скания, Мерцедес и т.н.
            Същото е при колите, пикапите и джиповете. 80% са си американски марки (Хонда, Форд, GM). Единственото изключение са Тойота и Нисан, но те си имат традиции в САЩ от 70-те. Даже Нисан взеха и те да се местят в САЩ. 100% от електрическите им коли се произвеждат в завод в щатите(за сега четвърт милион годишно).
            This is my signature. There are many like it but this one is mine.

            Comment


              Работата е там, че в случая не става дума за БТР, а за много по-добре защитена, същевременно - по-лека БТ. Не е нищо ново в световен мащаб - както казах, там отдавна има MRAP. В случая е руското разбиране за такъв. И двата показани са значително по-добри от БТР-ите, изброени от теб и по защитеност, и по скорост (на нормален път и по пресечен терен)
              Кало, ти уж имаше чувство за хумор!!!
              Иначе погледнато то и МТЛБ е създадено като брониран транспортьор и лек тягач но започват да го ползват като БТР и в Бг а и в Полша има опити за създаване на БМП на негова база. Думата ми е, братушките имат склонност към показуха, от раз не бива да им вярваме като влезе новата им техника в експлоатация тогава ще коментираме!
              За осъдените на живот и смъртта е приключение!

              Comment


                Нов БТР - Тайфун-М, за защита на мобилните комплекси на РВСН.

                Comment


                  Amazon написа Виж мнение
                  ОТ:

                  В САЩ също е нещо подобно на това което описваш. Има общо-взето две марки работни добичета (от самосвали през военни камиони до бетонобъркачки) GMC и MAK. Неописуемо грозни, квадратни, изглеждат като произведени през 60-те, опростени и без много електроника. И на-важното изключително здрави. И се издържат само от вътрешния пазар (САЩ и Канада). Никъде по пътищата няма да видиш разни европейски красиви и нежни балерини от типа на Волво, Скания, Мерцедес и т.н.
                  Същото е при колите, пикапите и джиповете. 80% са си американски марки (Хонда, Форд, GM). Единственото изключение са Тойота и Нисан, но те си имат традиции в САЩ от 70-те. Даже Нисан взеха и те да се местят в САЩ. 100% от електрическите им коли се произвеждат в завод в щатите(за сега четвърт милион годишно).
                  От кога Хонда стана американка марка?

                  Comment


                    кало написа Виж мнение

                    Извинявайте за простотията, че се самоцитирам, но най-интересното при тоя модул (говори се, че 30мм 2А42 може да бъде заменено с новото 45мм автоматично оръдие с телескопични боеприси) е автоматично търсене и откриване на цели, включително отделни хора, както и напълно автоматичния им захват и водене. Демек - на оператора му се налага само да натисне копчето за "огън"... При захват операторът на Корнет не следи ръчно целта, както е при предишни образци, а е свободен да търси нови цели.

                    т.нар. УР с НДЦ (неконтактен датчик на целта) е вариантът на ракета за Корнет с ОФ бойна част, взривяна по зададени координати (над окоп, вътре в сграда и прочее)

                    Comment


                      tconiotconev написа Виж мнение
                      От кога Хонда стана американка марка?
                      Откъм 1982 когато висчко за северна америка се произвежда в САЩ. Американците дори казват че форд и шеви не били американски марки защото се сглобяват в Мексико и Канада докато Хонда се произвежда в САЩ.
                      Извинявам се за отклонението.


                      (говори се, че 30мм 2А42 може да бъде заменено с новото 45мм автоматично оръдие с телескопични боеприси)
                      Значи каквото предложих в съседната тема преди няколко дни и Кухулин ми каза че си играя с бластери
                      Last edited by Amazon; 30-08-2013, 18:25.
                      This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                      Comment


                        Amazon написа Виж мнение
                        Кухулин ми каза че си играя с бластери
                        Те също обичат да си играят с бластери.

                        Comment


                          Кухулин написа Виж мнение
                          Те също обичат да си играят с бластери.
                          Ами ако не им се получи винаги могат да си купят лиценз за бофорса на AC-130. Няма причини да не им го продадат.
                          This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                          Comment


                            То не е с телескопични боеприпаси. Пък и няма много смисъл от такова вдигане на калибъра, поне според мен.

                            Comment


                              Защо? Като изключим габарита а той няма да е по-голям от две 30мм, във всичко друго има предимство и то сериозно.
                              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                              Comment


                                много се спори за това - 45 позволява бая по-значително действие на ОФ-боеприпас (особено прототипите за такива с управляема детонация). Вероятно и съответните ПБ са по-добри.

                                Comment

                                Working...
                                X