абе те по-добре да си бяха наприли покривите от хомогенна стомана, а не да слагат клас "А".
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MYTHBUSTER
Collapse
X
-
Между другото четох сутринта Д.К. Браун, който е морски конструктор в Кралския флот. Та той казва следното за КГV: решението за 14" инчови оръдия е прието, първо за да се спазят договорите, второ, защото се счита, че 14/45 оръдия може да пробие без проблеми 12" вертикална броня на 18 000 ярда - тоест приблизително бронята на Бисмарк на нормална бойна дистанция.
За далечината на плаване на ниски скорости - 10-12 възла Браун казва, че КГV са доста по-неикономични в сравнение с Норт Каролина или Саут Дакота. Според доклад на Тови са с 39% по-неикономични. Но аргументът в полза на англичаните е, че те носят два пъти по-малко гориво. А високи скорости разликата почти изчезва.П.В.
Comment
-
E аз това за разликата в носеното гориво ти го писах, а разликат а в икономичноста идва от избраните параметри на турбината, редукторите и винтовете, просто за ВФс е невъзможно да има оптимално кпд при гоояма разлика в оборотите, а тогава не са се използвали ВПС, това всичко се променя ако се ползва турбо-електрическа СУ, ама не са го правили тогава, ако и старите амрикански линкори да доказват нейните предимства.
За 12"-те, това е глупаво, когато се е проектирал КГ 5 ме съмнява да са знаели колко е бордоват аброня ан Бисмарк, евентуално и много хипотетично да са имали данни за Шарли, ама там е по-дебела.
Comment
-
мен едно нещо не ми е ясно. Защо амерканците в желанието си да спазват договорите и ограничението от 35 000 тона избират толкова неудачно защитата си - особено при класа Саут Дакота. Решават, че вътрешен наколен пояс /а то и не особено дълбок - тънката част, която преминава в ПТЗ преграда не я броя/. Мисля, че те разчитат /опитвам се да мисля от тяхна гледна точка/, че при наклонен пояс+ ъгъл нападане на снаряда, ако е над 30-40 градуса то снарядът няма да успее да се взриви, в повечето случаи ще се откъсне накрайника и т.н. Освен това считат, че ще направят броневата палуба по-тясно с вътрешния пояс, като не стига до корпусната обшивка. Между другото нали ти казах че В стоманата и STS са аналогични по свойства исамо дето двете им бюра ги наричат по различен начинП.В.
Comment
-
Такааа понеже ми омръзна един конкретен потребител на форума да ми предъвкван безкрайно колко висока била горивната ефективност на Американските кораби ('щото някъд его бил прочел), та ето малко сметки:
Срвняваме Ансън (претоварен , 3 месеца след докуване), Айова (новичка), Венгард (новичък). Та взимаме данните от Дълин и Гарске от Фриидмън
Та значи по ред на мномерат акорабите носят 4202;9520;4596 тона гориво, и с тях на пълна скорост минават 2600;4830;3380 мили, проста сметка в ексела показва че разходват съответно 0.618752975;0.507352941;0.735422106 тона на миля, и о чудо, американското чудо-юдо се оказва с НАЙ-НИСКА горивна ефективност21,95% по-ниска от тази на Ансън и 44,95 от Венгард.
Изводът какъв е? не вярвайте сляпо на това което някой пише (еле пък ако по останалата част на писаният му си личи какъв върл фил е) , правете си сметките самички.... кой ли ден ще взема да смятам и зоните на свободно маневриране?
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениеТакааа понеже ми омръзна един конкретен потребител на форума да ми предъвкван безкрайно колко висока била горивната ефективност на Американските кораби ('щото някъд его бил прочел), та ето малко сметки:
Срвняваме Ансън (претоварен , 3 месеца след докуване), Айова (новичка), Венгард (новичък). Та взимаме данните от Дълин и Гарске от Фриидмън
Та значи по ред на мномерат акорабите носят 4202;9520;4596 тона гориво, и с тях на пълна скорост минават 2600;4830;3380 мили, проста сметка в ексела показва че разходват съответно 0.618752975;0.507352941;0.735422106 тона на миля, и о чудо, американското чудо-юдо се оказва с НАЙ-НИСКА горивна ефективност21,95% по-ниска от тази на Ансън и 44,95 от Венгард.
Изводът какъв е? не вярвайте сляпо на това което някой пише (еле пък ако по останалата част на писаният му си личи какъв върл фил е) , правете си сметките самички.... кой ли ден ще взема да смятам и зоните на свободно маневриране?Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Ами аз ти писах, ама ти си като всички фили, виждаш само това което искаш. Но специално ще повторя: преди, по врем и след боят в датският проток британците се движат на пълна пара, това прави близо два дена. А ти кой кораб дето е бил дал 33 на мерната миля визираш? Айова? Тя НИКОГА не е показвала толкова, при все че е била форсирана. Мога дори да ти обясня защо, но вярата ти няма да позволи да вденеш.
Иначе препии колкото искаш текстове от фриидмън, аз също мога д аго направя, но от вчерашният ни разговор си пролича че ти си видял в неговите книги само това което си искал да видиш.
Comment
-
Мога дори да ти обясня защо, но вярата ти няма да позволи да вденеш.
Пак да питам, кой го кара постоянно на пълна мощност освен британците, когато си оперират на един ден път от базите?Last edited by Sailor_Malan; 24-08-2008, 20:21.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
M-da според другарят Фриидман тя и първа космическ аможела да вдигня...ако по някакъв чудодеен начин била 41к тона....А "спокойно" е много разтегливо и недефинирано поняти. Ако ти дефинираш условият а змога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
Иначе освен британците на висока скорост оперират и Германците, при това съвсем не на един ден път (апропо изрично ти споменах че в датският проход дните са ДВА,а две е повечко от едно). Примерно докато бягат от същата битка те бягат поне същото време с поне същата скорост. Също така може да провериш каква СРЕДНА скорост са поддържали , като в нея влиза времето за дозареждане, за бой и т.н.е, американските корита толков ан ебиха могли най малкото защото биха за разпаднали от вибрациите (това за дват акласа преди Айова). Т.е. имаме свете държави които смятат д аползват линкорите като артилерийски кораби д аоперират на високи скорости. Италианците също бягат на високи но там просто ТВД-то е друго. в момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях. И оставта американците, техният подход естествено е оправдан предвид размерит е на ТВД-то. Но това с нищо не променя факта че на високискоросто горивната им ефективност куца (някъде малко по-нагоре в темата бях обяснил защо) и това е ФАКТ. А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениев момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях...
Самите японци в нито едно сражение не се разгръщат на максимален ход (пестят дефицитното гориво), но бойното маневриране по време на сраженията се извършва по правило на максимална скорост.Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениеM-da според другарят Фриидман тя и първа космическ аможела да вдигня...ако по някакъв чудодеен начин била 41к тона....А "спокойно" е много разтегливо и недефинирано поняти. Ако ти дефинираш условият а змога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
Иначе освен британците на висока скорост оперират и Германците, при това съвсем не на един ден път (апропо изрично ти споменах че в датският проход дните са ДВА,а две е повечко от едно). Примерно докато бягат от същата битка те бягат поне същото време с поне същата скорост. Също така може да провериш каква СРЕДНА скорост са поддържали , като в нея влиза времето за дозареждане, за бой и т.н.е, американските корита толков ан ебиха могли най малкото защото биха за разпаднали от вибрациите (това за дват акласа преди Айова). Т.е. имаме свете държави които смятат д аползват линкорите като артилерийски кораби д аоперират на високи скорости. Италианците също бягат на високи но там просто ТВД-то е друго. в момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях. И оставта американците, техният подход естествено е оправдан предвид размерит е на ТВД-то. Но това с нищо не променя факта че на високискоросто горивната им ефективност куца (някъде малко по-нагоре в темата бях обяснил защо) и това е ФАКТ. А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.
А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.
мога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
американските корита толков ан ебиха моглиКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Sailor_Malan написа Виж мнениеА британските корабоконструктори са хубави хора, никога, ама никога не се изхвърлят, освен когато иде реч за творенията на другари по кръчма, които сглобили кораб от каквото попаднало под ръка и каквото завлекли от сметището ама той бил много "хубав", просто най-фантастичния в света. А да, и бил малолитражка.
.....
Хубаво е, че говориш за проблемите си. Това е първата крачка към преодоляването им.
....
Съмнява ме. Просто от сега знам резултата от "сметките".
.....
Sailor_Malan написа Виж мнениеАмериканските корита, дето се "разпаднали от вибрациите" редовно им се е налагало да поддържат скорости близки до максималните показани на изпитания, за да не изостават от самолетоносачите, които е трябвало да пазят(и които са извършвали операции от сорта на вдигане е прибиране на крилото на скорост близка до максималната). За проверка - имаш си двете книжки, в края им има доста тлъсти глави с данни от изпитания.
Comment
Comment