Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MYTHBUSTER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    абе те по-добре да си бяха наприли покривите от хомогенна стомана, а не да слагат клас "А".
    П.В.

    Comment


      защо да са като хамериканските ли? Сега чета фридман за НК и СД, и толкова ме досмешава, толкова жалки сътворения това защоито първо в огледалнат атема ще смятам скорост, уж като най-лесно.

      Comment


        Между другото четох сутринта Д.К. Браун, който е морски конструктор в Кралския флот. Та той казва следното за КГV: решението за 14" инчови оръдия е прието, първо за да се спазят договорите, второ, защото се счита, че 14/45 оръдия може да пробие без проблеми 12" вертикална броня на 18 000 ярда - тоест приблизително бронята на Бисмарк на нормална бойна дистанция.
        За далечината на плаване на ниски скорости - 10-12 възла Браун казва, че КГV са доста по-неикономични в сравнение с Норт Каролина или Саут Дакота. Според доклад на Тови са с 39% по-неикономични. Но аргументът в полза на англичаните е, че те носят два пъти по-малко гориво. А високи скорости разликата почти изчезва.
        П.В.

        Comment


          E аз това за разликата в носеното гориво ти го писах, а разликат а в икономичноста идва от избраните параметри на турбината, редукторите и винтовете, просто за ВФс е невъзможно да има оптимално кпд при гоояма разлика в оборотите, а тогава не са се използвали ВПС, това всичко се променя ако се ползва турбо-електрическа СУ, ама не са го правили тогава, ако и старите амрикански линкори да доказват нейните предимства.
          За 12"-те, това е глупаво, когато се е проектирал КГ 5 ме съмнява да са знаели колко е бордоват аброня ан Бисмарк, евентуално и много хипотетично да са имали данни за Шарли, ама там е по-дебела.

          Comment


            мен едно нещо не ми е ясно. Защо амерканците в желанието си да спазват договорите и ограничението от 35 000 тона избират толкова неудачно защитата си - особено при класа Саут Дакота. Решават, че вътрешен наколен пояс /а то и не особено дълбок - тънката част, която преминава в ПТЗ преграда не я броя/. Мисля, че те разчитат /опитвам се да мисля от тяхна гледна точка/, че при наклонен пояс+ ъгъл нападане на снаряда, ако е над 30-40 градуса то снарядът няма да успее да се взриви, в повечето случаи ще се откъсне накрайника и т.н. Освен това считат, че ще направят броневата палуба по-тясно с вътрешния пояс, като не стига до корпусната обшивка. Между другото нали ти казах че В стоманата и STS са аналогични по свойства исамо дето двете им бюра ги наричат по различен начин
            П.В.

            Comment


              ajde towa da го бистрим в друга тема, а правят това което правят защото са аматьори

              Comment


                Такааа понеже ми омръзна един конкретен потребител на форума да ми предъвкван безкрайно колко висока била горивната ефективност на Американските кораби ('щото някъд его бил прочел), та ето малко сметки:
                Срвняваме Ансън (претоварен , 3 месеца след докуване), Айова (новичка), Венгард (новичък). Та взимаме данните от Дълин и Гарске от Фриидмън
                Та значи по ред на мномерат акорабите носят 4202;9520;4596 тона гориво, и с тях на пълна скорост минават 2600;4830;3380 мили, проста сметка в ексела показва че разходват съответно 0.618752975;0.507352941;0.735422106 тона на миля, и о чудо, американското чудо-юдо се оказва с НАЙ-НИСКА горивна ефективност21,95% по-ниска от тази на Ансън и 44,95 от Венгард.
                Изводът какъв е? не вярвайте сляпо на това което някой пише (еле пък ако по останалата част на писаният му си личи какъв върл фил е) , правете си сметките самички.... кой ли ден ще взема да смятам и зоните на свободно маневриране?

                Comment


                  Впрочем досадилият потребител не е Ройтер (защото гледам че и той цитира същата глупост) а Моряка, просто Ройтер е писал това преди близо година.

                  Comment


                    Gaden Gogi написа Виж мнение
                    Такааа понеже ми омръзна един конкретен потребител на форума да ми предъвкван безкрайно колко висока била горивната ефективност на Американските кораби ('щото някъд его бил прочел), та ето малко сметки:
                    Срвняваме Ансън (претоварен , 3 месеца след докуване), Айова (новичка), Венгард (новичък). Та взимаме данните от Дълин и Гарске от Фриидмън
                    Та значи по ред на мномерат акорабите носят 4202;9520;4596 тона гориво, и с тях на пълна скорост минават 2600;4830;3380 мили, проста сметка в ексела показва че разходват съответно 0.618752975;0.507352941;0.735422106 тона на миля, и о чудо, американското чудо-юдо се оказва с НАЙ-НИСКА горивна ефективност21,95% по-ниска от тази на Ансън и 44,95 от Венгард.
                    Изводът какъв е? не вярвайте сляпо на това което някой пише (еле пък ако по останалата част на писаният му си личи какъв върл фил е) , правете си сметките самички.... кой ли ден ще взема да смятам и зоните на свободно маневриране?
                    Aйде сега разкажи колко време се плава на максимална скорост(когато артилерийските кораби се ползвали като такива), може да разкажеш и как кораб дето на мерната миля е дал 33 възела всъщност едвам давал 27(ако беше верно нямаше да го ползват за каквото са го ползвали). И за край може да смениш заглавието на темата - предлагам "Глупости на кило". А ако продължаваш ще се насиля да препиша няколко текста от Фридман във форума.
                    Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                    Comment


                      Ами аз ти писах, ама ти си като всички фили, виждаш само това което искаш. Но специално ще повторя: преди, по врем и след боят в датският проток британците се движат на пълна пара, това прави близо два дена. А ти кой кораб дето е бил дал 33 на мерната миля визираш? Айова? Тя НИКОГА не е показвала толкова, при все че е била форсирана. Мога дори да ти обясня защо, но вярата ти няма да позволи да вденеш.
                      Иначе препии колкото искаш текстове от фриидмън, аз също мога д аго направя, но от вчерашният ни разговор си пролича че ти си видял в неговите книги само това което си искал да видиш.

                      Comment


                        Мога дори да ти обясня защо, но вярата ти няма да позволи да вденеш.
                        Eми не се мори тогава да ми обясняваш. Иначе, оказа се че съм сбъркал, но не и, че Айова не може даде 33. Просто никога не е била пробвана на пълна мощност преди 1982 г. Демек не може да се каже колко. По сметките на BuOS е имала предостатъчно мощност за да даде 32 спокойно. А и други митове за развенчаване ми наразказа вчера ама здраве да е. Няма да ги развенчавам, щото ще се завърти една безкрайна спирала. Иначе при "форсираните" изпитания(на USS New Jersey през 1943) оказва се НЕ са правени замервания на скоростта(според Фридман)
                        Пак да питам, кой го кара постоянно на пълна мощност освен британците, когато си оперират на един ден път от базите?
                        Last edited by Sailor_Malan; 24-08-2008, 20:21.
                        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                        Comment


                          M-da според другарят Фриидман тя и първа космическ аможела да вдигня...ако по някакъв чудодеен начин била 41к тона....А "спокойно" е много разтегливо и недефинирано поняти. Ако ти дефинираш условият а змога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
                          Иначе освен британците на висока скорост оперират и Германците, при това съвсем не на един ден път (апропо изрично ти споменах че в датският проход дните са ДВА,а две е повечко от едно). Примерно докато бягат от същата битка те бягат поне същото време с поне същата скорост. Също така може да провериш каква СРЕДНА скорост са поддържали , като в нея влиза времето за дозареждане, за бой и т.н.е, американските корита толков ан ебиха могли най малкото защото биха за разпаднали от вибрациите (това за дват акласа преди Айова). Т.е. имаме свете държави които смятат д аползват линкорите като артилерийски кораби д аоперират на високи скорости. Италианците също бягат на високи но там просто ТВД-то е друго. в момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях. И оставта американците, техният подход естествено е оправдан предвид размерит е на ТВД-то. Но това с нищо не променя факта че на високискоросто горивната им ефективност куца (някъде малко по-нагоре в темата бях обяснил защо) и това е ФАКТ. А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.

                          Comment


                            Gaden Gogi написа Виж мнение
                            в момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях...
                            За първите дредноути никъде не съм срещал колко могат да плават на пълна скорост. Но "Муцу", "Нагато" и "Ямато" с "Мусаши" провеждат учения през 1942 г. за съвместно плаване и маневриране на 25 възлова скорост (максимална за "Нагато" и "Муцу"). Самият "Ямато на 27 възела (максимална скорост) имал далечина на плаване от около 7000 мили.
                            Самите японци в нито едно сражение не се разгръщат на максимален ход (пестят дефицитното гориво), но бойното маневриране по време на сраженията се извършва по правило на максимална скорост.
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              M-da според другарят Фриидман тя и първа космическ аможела да вдигня...ако по някакъв чудодеен начин била 41к тона....А "спокойно" е много разтегливо и недефинирано поняти. Ако ти дефинираш условият а змога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
                              Иначе освен британците на висока скорост оперират и Германците, при това съвсем не на един ден път (апропо изрично ти споменах че в датският проход дните са ДВА,а две е повечко от едно). Примерно докато бягат от същата битка те бягат поне същото време с поне същата скорост. Също така може да провериш каква СРЕДНА скорост са поддържали , като в нея влиза времето за дозареждане, за бой и т.н.е, американските корита толков ан ебиха могли най малкото защото биха за разпаднали от вибрациите (това за дват акласа преди Айова). Т.е. имаме свете държави които смятат д аползват линкорите като артилерийски кораби д аоперират на високи скорости. Италианците също бягат на високи но там просто ТВД-то е друго. в момент ан еми се проверява з аяпонците, Одзава може д акаже за тях. И оставта американците, техният подход естествено е оправдан предвид размерит е на ТВД-то. Но това с нищо не променя факта че на високискоросто горивната им ефективност куца (някъде малко по-нагоре в темата бях обяснил защо) и това е ФАКТ. А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.
                              OK съгласих се, само мир да има. Биха се разпаднали от вибрациите, и това през 1945 също. А британските корабоконструктори са хубави хора, никога, ама никога не се изхвърлят, освен когато иде реч за творенията на другари по кръчма, които сглобили кораб от каквото попаднало под ръка и каквото завлекли от сметището ама той бил много "хубав", просто най-фантастичния в света. А да, и бил малолитражка.

                              А това че някой людя искат любимците им да са първи във всичко и смятат че вярат им замества фактите, е това си е проблем само на въпросните люде.
                              Хубаво е, че говориш за проблемите си. Това е първата крачка към преодоляването им.

                              мога да ти сметна колко би могла да постигне, това базирано на данните от изпитанията които са проведени.
                              Съмнява ме. Просто от сега знам резултата от "сметките".

                              американските корита толков ан ебиха могли
                              Американските корита, дето се "разпаднали от вибрациите" редовно им се е налагало да поддържат скорости близки до максималните показани на изпитания, за да не изостават от самолетоносачите, които е трябвало да пазят(и които са извършвали операции от сорта на вдигане е прибиране на крилото на скорост близка до максималната). За проверка - имаш си двете книжки, в края им има доста тлъсти глави с данни от изпитания.
                              Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                              Comment


                                Sailor_Malan написа Виж мнение
                                А британските корабоконструктори са хубави хора, никога, ама никога не се изхвърлят, освен когато иде реч за творенията на другари по кръчма, които сглобили кораб от каквото попаднало под ръка и каквото завлекли от сметището ама той бил много "хубав", просто най-фантастичния в света. А да, и бил малолитражка.
                                .....
                                Хубаво е, че говориш за проблемите си. Това е първата крачка към преодоляването им.
                                ....
                                Съмнява ме. Просто от сега знам резултата от "сметките".
                                .....
                                На моменти прекаляваш спростотиите си. Ако имаш аргументи който дапротивостоят на моите, моля покажи ги, иначе само на емоции няма кого да впечатлиш.

                                Sailor_Malan написа Виж мнение
                                Американските корита, дето се "разпаднали от вибрациите" редовно им се е налагало да поддържат скорости близки до максималните показани на изпитания, за да не изостават от самолетоносачите, които е трябвало да пазят(и които са извършвали операции от сорта на вдигане е прибиране на крилото на скорост близка до максималната). За проверка - имаш си двете книжки, в края им има доста тлъсти глави с данни от изпитания.
                                За американските корита в споменатите от тебе книжки изрично е написано колко са вдигнали на изпитанията, и при какво водоизместване. Мога да ти го цитирам ако толкова ти е мерак. А в хода на войната всичките 6 са претоварени (в споменатите книжки е написано с колко) и изрично е спосната забрана да се добавя каквото и д абило още за да не се окаже броневият пояс съвсем под водата. А допълнителното водоизместване не помага за по-висока скорост. За това с каква скорост оперирали- просто ако си проспуснал този момент в книжката за самолетоносачите- последните маневрират самостоятелно от ордера, и именно за това са имали нужда от по-висока скорост, за да маневрират спрямо вятъра и после д амогат да се върнат в ордера.

                                Comment

                                Working...
                                X