Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задълбочен поглед върху коритата

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts


    нарочно го слагам като линк защото много бавно се отваря и така е по-добре.

    Comment


      та зи вечер ще ги разгледам подробно
      П.В.

      Comment



        Статия за лщбимите ми силови установки.Ама да знаете че са ми много любивми. Само едно допълнение: когато се говори за Саратога и Лексинктън нека се има предвид че макар и преустроени от капитални кораби те са на светлинни години от тях по ниво на защита, и тов е причината за появата на споменатия минимален проблем.

        Comment


          Наричаш Уест Вирджиния коритарник, но виж отколко торпеда ляга на дъното?Девет?А принс ъф Уелс заминас 6.Иначе за турбоелектирическата уредба трябва малко повечко време да прочета по задълбочено статията
          П.В.

          Comment


            A коритарника колко попадения като на Принца щеше да издържи?? И изобщо има ли кораб дето може да издържи в неговата ситуация???? 9 са я оцелили, ама колко от тях са щели да свършат работа? Изобщо за торпедните попадения може да се говори само ако се гледат оцелели кораби и то в места където няма специфични механизми, Иначе по твоята логика Шарнхост го цъфват 11, при това не въздушни, това дали значи че има по-добро ПТЗ от Вирджинията????

            Comment


              Не, Шарнхорст е с отвратна ПТЗ плитка в носа и кърмата валопроводите са почти открити около 4.5м в мидел.Уест Вирджиния булиран е към 9м.Шарнхорст има късмет, че е изял повечето торпеда в средата и освен това някои са се взривили върху броневия пояс от вълнението.Не стига това ами те са го ударили с 3 от едната и 8 от другата, тоест не само в единия борд
              П.В.

              Comment


                Аз друго имах предвид.

                Comment


                  каква ти е идеята?
                  П.В.

                  Comment


                    Че е некоректно да се съди за защитата по потънал кораб, просто там само се знае че е поел толкова, но не се зне колко са били достатъчно, при такова сравнение трябва поне единият от корабите да е оцелял, и да няма попадения в измислени места:какво имам предви? ами следното -Никой кораб не би оцелял при попадение във валът, не заради самото попадения а заради дукта образувана от дисбалансирания вал.

                    Comment


                      Това е много трудно установимо след което торпедо Шарнхорст е бил "готов".За Уест Вирджиня сравнително лесно се отрива истината.Там янките твърдят, че белята е настанала, защото торпедата удрят кораба през кратки интервали от време 10-20 секунди до 1 мин. и не може да се води адекватна борба за живучест, до като Шарнхорст получава торпеда в продължение на 90 минути
                      П.В.

                      Comment


                        ми аз нали това казвам,мноого е трудно и относително, осввен това е страшо важно дали са на единият или и на двата борда.

                        Comment


                          То и за Шарнхорст имаше спор за торпедата а Вирджиния не знам май повечето са в единия борд, защото е швартован за друг кораб
                          П.В.

                          Comment


                            принципно казвам, 'щото ако е в единичт бод може да се обърне, а в двата ще гази равномерно, от друга страна ако са двата може да стане като с принца.

                            Comment


                              мисля, че на Уест Вирджиния е откъснат руля
                              П.В.

                              Comment


                                Е, а това какво го боли за непотопяемостта???
                                обади ми се да се разберем за довечера че нещо мремето се зговня.

                                Comment

                                Working...
                                X