Мисля че е обратното.. първо е било като първата картинка, после е като втората:
В това положение, и двата винта се въртели нагоре, като наближавали централното крило, което на терория би трябвало да даде по-добър контрол на единичен двигател. Това не се получило понеже самолета отказал да излети при първия тестови полет. След месец от изследване, северно американските инжинери най-накрая открили, че когато въртящите се витла се срещат в центъра във възходящо движение, създавали достатъчно (drag) за да неутрализират целия (lift) от централното крило, една четвърт от цялата повърхност на крилата. Тогава двигателите и соплата биват разменени, за да се засичат в низходящо движение, и проблема бил напълно решен.
drag - в случая мисля че се има в предвид въздушно съпротивление
lift - в случая е повдигащия ефект на крилото
Предполагам когато витлата са се движили нагоре, не е достигал въздушен поток за горната част на средното крило, и така то не е произжедало lift.
aeroforces
transit time
В това положение, и двата винта се въртели нагоре, като наближавали централното крило, което на терория би трябвало да даде по-добър контрол на единичен двигател. Това не се получило понеже самолета отказал да излети при първия тестови полет. След месец от изследване, северно американските инжинери най-накрая открили, че когато въртящите се витла се срещат в центъра във възходящо движение, създавали достатъчно (drag) за да неутрализират целия (lift) от централното крило, една четвърт от цялата повърхност на крилата. Тогава двигателите и соплата биват разменени, за да се засичат в низходящо движение, и проблема бил напълно решен.
drag - в случая мисля че се има в предвид въздушно съпротивление
lift - в случая е повдигащия ефект на крилото
Предполагам когато витлата са се движили нагоре, не е достигал въздушен поток за горната част на средното крило, и така то не е произжедало lift.
aeroforces
transit time
Comment