Гледам, че никой не е познал загадката, пусната от мен .
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загадка - що е това?
Collapse
X
-
gollum написа Виж мнениеГледам, че никой не е познал загадката, пусната от мен .Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
Кухулин, каква е тая 720 мм(примерно) минохвъргачка? Да не забравиш да напишеш какво е ако никой не познае. А нещото даже е управляемо в активната част от полета! Предполагам после двигателя и стабилизаторите се отделят и мината си пада свободно.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Китайска гавра на тема С-75 кръстосан с балистична ракета с малък обсег ако не се лъжа, появяваше се на кийпъблишинг наскоро.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Това беше някакво френско извращение от 30-те, но не ми се рови за точното име.
Comment
-
През втората световна война, една от държавите участнички произвежда самолет, който има уникална система. Система способна да спаси живота на пилота и машината при специфични обстоятелства. Доколкото знам няма друг съвременник на този самолет с подобна система.
Същата тази държава, в съвремието произвежда самолет който има подобна система. Отново доколкото знам, системата отново е уникална("безаналогова", ако използваме мантрата на братята).
Кои са самолетите, държавата, системата?This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Thorn написа Виж мнениеJu-87?
Подобна система има и при Тайфун. Ако пилота превиши определени ъгли на атака, или има опасност от изпадане в плосък свредел, самолета поема управлението от пилота(няма не искам) и извежда в хоризонтален полет. Поне аз не знам друг съвременен самолет освен Евробоеца с такава система. Ограничения на ЕДСУ и т.н. да, но автоматично поемане на управлението за кратко - не.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Пепеляев написа Виж мнениеЩом сме почнали да гадаем He-280 е първият самолет чийто пилот се е спасил чрез катапултиране - обаче втората част на загадката го изключва?This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Amazon написа Виж мнениеТи ми върна вярата в човечеството. Точно така. Щуката е единственият самолет през ВСВ с автопилот способен да извърши цялата атака с минимални настройки от пилота. И най-важното от всичко - излизането от пикирането. Натоварването на пилота при излизане от пикиране е над 6 g. Някой пилоти не им пречи, но някой губят зрение, или съзнание. За това на няколлкостотин метра височина (май 500 беше) автопилота извежда самолета от пикиране в хоризонтален полет, прибира въздушните спирачки и отваря дроселите. Пилота като се осаферяса поема управлението.
Подобна система има и при Тайфун. Ако пилота превиши определени ъгли на атака, или има опасност от изпадане в плосък свредел, самолета поема управлението от пилота(няма не искам) и извежда в хоризонтален полет. Поне аз не знам друг съвременен самолет освен Евробоеца с такава система. Ограничения на ЕДСУ и т.н. да, но автоматично поемане на управлението за кратко - не.
Comment
Comment