Ето ти го в полет К-7
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загадка - що е това?
Collapse
X
-
K-7
Ha interesno как докато пишех отговора вяшите ги нямаше и се появиха извднъж?
Как да е характеристиките хич не са фантастика, ако се прави бавансамолет с голямо крило с "носещ" профил може съвсем спокойно да ги постигне, за сметк ана скоростта.
А самолетът на Дорние е Do-X 6 гондоли с тандемни двигатели, много реклама много нещо, накрая хлъц, 'щото не постига зададениете характеристики, направинои само двечки, ползвани от воените, единият продаден в италия.
Comment
-
Най-долната снимка е на К-7 на руския конструктор Калинин. За повече подробности - Google, yandex.ru. И си е летял достатъчно добре - докато не катастрофирал при изпитателен полет. А горните картинки са "вариации по тема" - ето обясненията на автора:
P. S. Понеже гледах първото непрочетено мнение, не бях забелязал, че са отговорили преди мен. Все едно де...
Comment
-
В петък на ОРТ в предаването "Какво? Къде? Кога?" имаше интересен въпрос за АН-2 /единствения самолет, произвеждан над 59 години (модификациите - и до днес, рекорд на Гинес).
И тъй - АН-2 е многоцелеви самолет, чиито модификации имат разнообразна употреба - транспортен, селско-стопански, воден и др. В една от модификациите по инструкция в кабината е имало 7 брезови клони, които се използвали в определени случаи. Въпросът е - в коя модификация и в какви случаи са се използвали брезовите клони?
P.S. Може да се отговори по логика."Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта
Comment
-
mitio-minchev написаА този красавец кой е? ( Със съжаление че го нямаме в Крумово)
Като сме на вълна щуки... какво е това?
Comment
-
von Danitz написаНе е ли опит за десантно-транспортен Щука? Ju-87D-3. Хубава загадкаJu 87 D-3 с двумя кабинками для диверсантов. Это был проект, который не нашел применения на практике. Стоит обратить внимание на крюк для буксировки транспортных планеров.
mitio-minchev написаИзвинявяам се, не съм добър фотограф.Щуката има стандартна германска маркировка, има и други под кабината но не ги хванах, намира се в американски музей и по всяка вероятност е от Северна Африка.
Comment
-
:tup:
Прикачих още снимки. Наистина се оказа, че моделът на Italeri е правен по този самолет :mhehe:
Junkers Ju87 R2 (серия с увеличен обсег на действие), сериен номер 5954, бордна маркировка A5 + HL, с характерната емблема на гмуркащо се пате. Принадлежи към Трета група на Първа Щука ескадра (III/StG1). Има разногласия относно времето, в което е използван, но е най-вероятно пустинният камуфлаж да е от периода февруари - май 1941 г., когато III/StG1 е базирана на средиземноморския театър - преди това е в Белгия и Франция, а след май 1941 г. се пребазира в Гърция и на Източния фронт. От 10.04.1941 г. до 23.05.1941 г. групата е базирана в Дарна (или Дерна) в Либия, където и се предполага, че въпросната щука е взета като трофей от британците. По-късно самолетът е пренесен в САЩ и поставен в ЕАА AirVenture Museum в Ошкош, Уисконсин, откъдето през 1988 г. е преместен в Музея на науката и индустрията в Чикаго.
Comment
Comment