Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загадка - що е това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Ето ти го в полет К-7
    Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

    Comment


      #32
      K-7

      Ha interesno как докато пишех отговора вяшите ги нямаше и се появиха извднъж?
      Как да е характеристиките хич не са фантастика, ако се прави бавансамолет с голямо крило с "носещ" профил може съвсем спокойно да ги постигне, за сметк ана скоростта.
      А самолетът на Дорние е Do-X 6 гондоли с тандемни двигатели, много реклама много нещо, накрая хлъц, 'щото не постига зададениете характеристики, направинои само двечки, ползвани от воените, единият продаден в италия.

      Comment


        #33
        Най-долната снимка е на К-7 на руския конструктор Калинин. За повече подробности - Google, yandex.ru. И си е летял достатъчно добре - докато не катастрофирал при изпитателен полет. А горните картинки са "вариации по тема" - ето обясненията на автора:

        P. S. Понеже гледах първото непрочетено мнение, не бях забелязал, че са отговорили преди мен. Все едно де...

        Comment


          #34
          В петък на ОРТ в предаването "Какво? Къде? Кога?" имаше интересен въпрос за АН-2 /единствения самолет, произвеждан над 59 години (модификациите - и до днес, рекорд на Гинес).
          И тъй - АН-2 е многоцелеви самолет, чиито модификации имат разнообразна употреба - транспортен, селско-стопански, воден и др. В една от модификациите по инструкция в кабината е имало 7 брезови клони, които се използвали в определени случаи. Въпросът е - в коя модификация и в какви случаи са се използвали брезовите клони?

          P.S. Може да се отговори по логика.
          "Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта

          Comment


            #35
            Задачка закачка. :1087:
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              #36
              Е, хъм, става въпрос за т.нар. Titan T-51, реплика на "Мустанг", която само външно прилича на него.

              Comment


                #37
                Аха, китов самолет - 3/4 от оригинала.
                Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                Comment


                  #38


                  смешка


                  thorn

                  Средновековните църкви в България

                  Comment


                    #39
                    А този красавец кой е? ( Със съжаление че го нямаме в Крумово)

                    Comment


                      #40
                      mitio-minchev написа
                      А този красавец кой е? ( Със съжаление че го нямаме в Крумово)
                      Ама ти наистина ли питаш? Това е обидно. (За протокола - Junkers Ju87 B2 в нещо, което изглежда като стандартен пустинен камуфлаж, с махнати обтекатели на колесника. Не се виждат нито емблеми, нито маркировка, но с въоръжението си и с обтекателя на витлото ми напомня на едноименния модел на Italeri, затова ей тъй на прима виста казвам, че този самолет е служил, примерно, в III/StG1 в Северна Африка, 1942. )

                      Като сме на вълна щуки... какво е това?

                      Comment


                        #41
                        Не е ли опит за десантно-транспортен Щука? Ju-87D-3. Хубава загадка

                        Comment


                          #42
                          Извинявяам се, не съм добър фотограф.Щуката има стандартна германска маркировка, има и други под кабината но не ги хванах, намира се в американски музей и по всяка вероятност е от Северна Африка.

                          Comment


                            #43
                            von Danitz написа
                            Не е ли опит за десантно-транспортен Щука? Ju-87D-3. Хубава загадка
                            Благодаря. Отговорът се приема. Ето какво пише под оригиналната снимка:
                            Ju 87 D-3 с двумя кабинками для диверсантов. Это был проект, который не нашел применения на практике. Стоит обратить внимание на крюк для буксировки транспортных планеров.
                            Последното изречение ме обърка... ясно, че става дума за нещо за буксиране на планери, кука най-вероятно, ама не го откривам на снимката

                            mitio-minchev написа
                            Извинявяам се, не съм добър фотограф.Щуката има стандартна германска маркировка, има и други под кабината но не ги хванах, намира се в американски музей и по всяка вероятност е от Северна Африка.
                            Снимките са добре, при все че си личи, че светлината около въпросния самолет е отвратителна. Почти невъзможно е човек да се справи в такава ситуация. Още повече, че очевидно самолетът е поставен под "ефектен" ъгъл, да се симулира пикиране... (можеше поне въздушните спирачки да пуснат)... но от този ъгъл няма как да се види маркировката (става дума за буквено-цифрената комбинация, която обозначава самолета и ескадрилата). И все пак, камуфлажът изглежда малко нестандартен. Помниш ли някаква емблема, спомена за нещо под кабината? Хм, я направо "открий десетте разлики" :p (или пък кажи кой е музеят, та да открием информация за самолета.)

                            Comment


                              #44
                              Музей на науката и индустрията - Чикаго, САЩ

                              Comment


                                #45
                                :tup:

                                Прикачих още снимки. Наистина се оказа, че моделът на Italeri е правен по този самолет :mhehe:

                                Junkers Ju87 R2 (серия с увеличен обсег на действие), сериен номер 5954, бордна маркировка A5 + HL, с характерната емблема на гмуркащо се пате. Принадлежи към Трета група на Първа Щука ескадра (III/StG1). Има разногласия относно времето, в което е използван, но е най-вероятно пустинният камуфлаж да е от периода февруари - май 1941 г., когато III/StG1 е базирана на средиземноморския театър - преди това е в Белгия и Франция, а след май 1941 г. се пребазира в Гърция и на Източния фронт. От 10.04.1941 г. до 23.05.1941 г. групата е базирана в Дарна (или Дерна) в Либия, където и се предполага, че въпросната щука е взета като трофей от британците. По-късно самолетът е пренесен в САЩ и поставен в ЕАА AirVenture Museum в Ошкош, Уисконсин, откъдето през 1988 г. е преместен в Музея на науката и индустрията в Чикаго.

                                Comment

                                Working...
                                X