Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Армата

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #91
    мдаааа.
    Чакаме да видим и под брезента

    екипажът не е в един ред - МВ е изнесен по-напред, люкът на командира очевидно се отваря надясно и е с много сериозна защита срещу боеприпаси, атакуващи отгоре. много вероятно е да има и РЛС за целеуказване, засичане на проектили. Интересно е окачването на първите две опорни ролки. Чакаме да видим и пълното оборудване - особено бордовите екрани. Размерите - по-голям от Т-72/90, по-малък от западните конкуренти, вероятно със сходна дължина на корпуса. Височината не е ясна - вероятно над 2,40-50, но трябва да се махне брезентът. Вероятно е с по-добра защита и откъм кърмата
    Интересно ще е да се види и в преден план. Видеото май е от Тагил. Чакаме да ги видим в Алабино

    Comment


      #92
      Още снимки:
      Click image for larger version

Name:	armata1.jpg
Views:	1
Size:	496.4 КБ
ID:	547468
      Click image for larger version

Name:	armata2.jpg
Views:	1
Size:	171.0 КБ
ID:	547469
      Click image for larger version

Name:	QWc1_VW6II0.jpg
Views:	1
Size:	79.8 КБ
ID:	547470
      Click image for larger version

Name:	7X-XqbZJrrY.jpg
Views:	1
Size:	97.2 КБ
ID:	547471
      Last edited by Hartman; 24-03-2015, 13:39.
      С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

      Comment


        #93
        Коментар на небезизвестния andrei_bt:

        В принципе танк больше существующего поколения, что вполне ожидаемо.
        По сравнению с массивным «Т-95» новый танк меньше, что не плохо.
        Ходовая 7-катковая, правда, видно, что размер МТО значительно подрос.

        За башней развитой ниши нет, автомат заряжания в корпусе, боекомплект возрос по сравнению с мизерным боекомплектом «Т-95».
        Экипаж в корпусе, в носовой части. На кадре первом видено открытый люк мехвода (в центре) и командира. У оператора он тоже наверняка есть, что хорошо. С другой стороны как видно на кадре люки не имеют достаточного габарита и сверху также для их защиты нет, что не хорошо. Вообще подробно о различных вариантах компоновки танка написано в данной статье - Разработки перспективного танка в США.

        Из того что не очень хорошо - очередной новый тип ходовой, понятно, что 72-ная не подходила уже давно, об этом сообщалось в материале - УКБТМ отказывается от своей неудачной ходовой. Ну так взяли бы с Т-80 катки, была бы унификация с 80-ками, САУ Мста-С, различной спецтехникой, но простых решений там не ищут, изобрели в целом такую же но новую.
        При этом САУ «Коалиция-СВ» выпускают на базе элементов ходовой Т-90, чего бы не выдумывать и взять уже существующую базу «Мста-С»? Выходит ну никак не могут избавится от двух параллельно выпускаемых решений.
        В общем боролись с советской разунификацией ходовых и сейчас пришли к тому же что и было – трем ходовым.

        Вид с кормы:
        При весьма непропорционально длинной ходовой все же умудрились засунуть увеличивающий габарит танка и торчащий за кормой ящик (вероятно ВСУ), что может плохо кончиться при преодолении препятствий.
        Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

        Comment


          #94

          Comment


            #95
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              #96
              1951 написа Виж мнение
              Коментар на небезизвестния andrei_bt:
              минал е той покрай Армата. Отдавна разпространява доста малоумни байки. Между другото, ако някой някъде открие танк на земята с по-масивен откъм габарит люк на командира, да свирка

              И за да допълним с малко по-реални сведения, от източник, запознат отблизо с танка (поне допреди няколко месеца), ето какво казва потребителят caferacer от съответния руски форум:

              увеличилась длина опорной поверхности. потому не потребовалось уширять гуску. большая длина обеспечивает лучше проходимость. Правда увеличивает сопротивление повороту. Вполне обеспечивает увеличение массы.
              Вообще Х\Ч хорошо оптимизирована. совершенная геометрия, правильный диаметр катка. Обратите внимание на натяжение гуски и отсутствие провисание не нагруженных участках. Подвеска не активная, подвеска УПРАВЛЯЕМАЯ, управляется лопастной амортизатор. потому и рычаг его толстый. телескопы - это некие гидроупоры создающие очень прогрессивную характеристику при попытке пробоя .
              Выхлопа в борт, причем с неким смешиванием газов и воздуха. Снижение тепловой заметности. Оне выше жизненно-важных узлов, потому пробитие не приведет к поражению. Выхлоп в корму , сильно ухудшает самочувствие пехоты, которая за танком крадется. Да и компоновочно проще. Задний борт - без дырок, обеспечивает нужную живучесть МТУ.
              мотор дизельный, механизм поворота и вся трансмиссия механическая. Заданный радиус поворота и переключение передач управляется автоматической системой движения, как и ХЧ.
              Все топливо под броней. Люки двойные, как и все нужные зоны сверху. Вообще традиционных ослабленных нет))).
              толстый борт прикрывает и БО.
              лампочка на конце ствола есть, смотрите внимательно. Весь БК автоматизирован.
              У каждого человека свой люк. перелезать смысла нет, ибо дублирование управления имеется.
              Люки открываются так, дабы при любом положении башни можно было покинуть машину .


              195 - многому научил. но и от лишней переразмерности вылечил. Как бы западные подходы проверили.


              чего к каткам прицепился , слышь ..да ...
              вот есть у вас геометрия Х\Ч. Пусть попробуют вписать туды катки другого диаметра .
              как уже писали тут - каток - дитя жесткого компромиса.
              Увеличение диаметра-
              - уменьшается сопротивление движению
              - увеличивается ходимость
              -некая живучесть.
              НО :
              - увеличивается масса
              - геометрические ограничения (хода подвески, зазоры , расположение..)
              - ухудшается ремонтопригодность
              - ухудшается плавность хода (до определенного размера.) ...
              Т.Е. что маленький каток плохо, и большой - плохо.
              Автомобильная конструкция - да , это хорошо.
              Собственно - все. А технологических ограничений на новом заводе по этому поводу НЕТ.
              взаимозаменяемость обеспечена ступицей.
              По поводу участия катков в защите борта, то за уши притянуто. Вероятность попадания в эту зону мала. Если и прилетает, то малые калибры.
              Защита борта - новые модульные экраны и толстый , негомогенный борт.


              Предположението за АЗ - просто карусель а-ля т-72 в 2 яруса. в верхнем - после первого выстрела, оставляется дырка для прохода кассеты из нижнего. Итого - нижний 22 + верхний 22 = 44 выстрела.
              более чем достаточно . цапфы пушки - стали выше,выдвинулись вперед, углы ВН лучше. людей нет. что мешает?
              а с защищенностью, дык Валерий же написал - другие решения. Если раньше скулы башни - наше все, а на остальное что осталось, то теперь они "превратились в крышу"))), а ихние многие функции - у бортов. Хотя в борт итак меньше вероятность. Вот он и получается стойкий. Горизонтальная защита пушки отлично прикрывает крышу БО.



              Снимките с изчисленията не са съвсем коректни, разбира се. Особено тази с Т-72 - той трябва да е бая по-големичък - опорните му ролки са средно с 7-10% по-големи, а не равни като на колажа, от тези на Армата.
              Last edited by кало; 25-03-2015, 14:42.

              Comment


                #97
                Знам, че е за Майтапи, ама тук по върви:

                Comment


                  #98
                  реалистично сравнение с Т-80БВ



                  ако това е габаритът на корпуса и купола, то защитата е бая, меко казано, нараснала. интересно, разположението на оръдието позволява доста голям напредък по вертикала. плюс едно минимум 15-20 см нарастване на защитата отгоре.

                  Comment


                    #99
                    Как ли е изработен корпуса , като старите т-55 т-72 предната броня да завършва преди веригите , или излиза пред тях , както и задницата това калници ли са или нещо друго . Тази машина изглежда се създава за конкурент на западните образци , като много прилича на тях , и може би ще има варианти с купола с пълнач , и без с автомат.з. , което явно ще позволява от увеличените габарити .
                    И пържоначално ще се пуска в малки серии за реклама .

                    Comment


                      Няма НИЩО ОБЩО със "западните образци". Концептуално се отличава от всички серийно произвеждани танкове в света. Като се започне от разположението на екипажа в бронирана капсула в корпуса, та се стигне до необитаемия купол с напълно автоматизиран боекомплект.
                      Къв пълнач, кви пет лева. Пълначи имат само танковете на изостаналите в танкостроителството нации, хехе.

                      Comment


                        кало написа Виж мнение
                        Няма НИЩО ОБЩО със "западните образци". Концептуално се отличава от всички серийно произвеждани танкове в света. Като се започне от разположението на екипажа в бронирана капсула в корпуса, та се стигне до необитаемия купол с напълно автоматизиран боекомплект.
                        Къв пълнач, кви пет лева. Пълначи имат само танковете на изостаналите в танкостроителството нации, хехе.

                        Comment


                          RAMMSTEIN написа Виж мнение
                          Как ли е изработен корпуса , като старите т-55 т-72 предната броня да завършва преди веригите , или излиза пред тях , както и задницата това калници ли са или нещо друго . Тази машина изглежда се създава за конкурент на западните образци , като много прилича на тях , и може би ще има варианти с купола с пълнач , и без с автомат.з. , което явно ще позволява от увеличените габарити .
                          И пържоначално ще се пуска в малки серии за реклама .
                          Може ли отново, защото нищо НЕ ти се разбира! А, ако трябва да сме честни, то наистина танкът нема нищо общо със старото поколение, освен използването на наработки от об.195 и подобни...

                          Comment


                            Comment


                              кало написа Виж мнение
                              ДЗ по борда?

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X