Ако не се лъжа съм пробвал една по-стара от същата поредица. Интерфейса ми се видя бая крив.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Advanced Tactics
Collapse
X
-
Има някакви обещания, че може би пачът ще бъде пуснат днес.
А аз съм добавил голям брой немска техника, всъщност ми остават само самоходните зенитки и малко диференциране на полугъсеничните влекачи / бтр-и.
Учудващо трудно е намирането на снимки на уж относително по-масови машини като SdKfz 7/2 или 250/9. За последната трябваше да ползвам моделче.Last edited by Imperial; 28-12-2007, 21:06.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Който не си е взел още игрицата изпуска много. Взеха да наизлизат какви ли не разнообразни сценарии. Аз сега ще играя в буквално същата Дипломация като Воландовската втора игра (кой я помни? ), същата карта, само дето си има стандартните бойни части от АТ - сценария е само за хора и на форума се събират групички за PBEM.
Идеална среда е за нашите форумни игри, ама нещо интерес липсва тука. :vsad:
А пък аз през ваканцията добавих много исторически единици за немците и руснаците, два почти пълни комплекта от по-важните оръжейни системи. AI-то дори може да играе с тях, само дето взема малко особени решения. Ето примерно какви формации измисля...
Ама съвсем по болшевишки :mhehe:
Не че моите са много по-смислени :mhehe:
Last edited by Imperial; 04-01-2008, 08:21.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Да, играта е точно това, което трябва да е . Обаче на мен напоследък не ми остава време за моя мод. Реших да го направя не исторически достоверен (още повече, че Империал се е заел вече с тази задача), а по-скоро да го разнообразя, така че по-общо да отговаря на въоръженията от ВСВ, но същевременно да запази абстрактността си, така че да предоставя огледални въоръжения за различните страни. Бавно става, защото използвам много различни SF-типове за различните типове субформации (доста повече, отколкото е използвал Вик оригинално). Мисля че също ще стане интересно. освен това ми се струва, че има нужда и от още няколко типа местност, та ги добавям.
Нещата, които досега не ми допадат в играта са:
- начинът, по който са решени полевите укрепления;
- липсата на реален контрабатареен артилерийски огън, както и на артилерийска огнева подкрепа (офанзивната е симулирана донякъде, но отбранителната - не);
Това, разбира се, са сравнително дребни неща.
Comment
-
Между другото, видях въпросите ти във форума на играта за бронираните коли - имаше и една друга дискусия по същата тема - определено има нужда да се отслабят (в момента са сравнително евтини и твърде силни).
Идеята ти за ограничаване на стандартното колесно движение до пътищата също е добра - въпреки че пътищата и сега са важни, така значението им ще нарасне, а заедно с това и значението на верижната техника, а и на пехотата. Затова добре биха дошли и повечето типове местност (заедно с изцяло пустинен "набор" от местност, в които движението на снабдяване да е нулево или максимум един хекс извън пътя). В тази връзка си мисля да въведа един допълнителен тип транспорт, който да превозва специално снабдяване, т.е. да позволява да се съставят единици с по-голям запас снабдяване, способни по-дълго време да действат самостоятелно.
Comment
-
Този допълнителен тип транспорт вече съществува - ако отидеш и погледнеш в movement types, ще видиш Rail - той е предвиден точно за това. Дори в settings има enable Rail cap - което позволява като извършваш стратегически трансфер да избираш и Rail освен камиони и кораби. За да върши работа разбира се трябва да съществуват жп линии на самата карта, както и sftype влак (който да дава съответния rail cap ) последното е лесно, щото дори има звук за движението на влак в папката със звуци.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
ИИ-то е ограничено наистина. За влекачи и аз съм си мислил. Всъщност аз реших да махам транспортните възможности на някои машини като бронираните коли примерно или някои от самоходните пт оръдия.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
М`да, и аз реших същото. Неправилно ми се вижда всяка ронирана машина да може да "носи" по 5 единици товар, т.е. пет единици пехота, картечници или миномети - бе следвало да е 1 и то само за танковете. Но засега най-сложно е въвеждането на различните типове артилерия, но мисля, че ще се справя. Наистина SF-типовете доста улесняват нещата, но пък има някои изначални ограничения (особено за артилерията), а и сигурно ИИ-то няма да се справя с новите типове.
Иначе направих амфибийни танкове (като развитие на леките), както и повече видове, но по-слаби бронирани коли. Те са ценни най-вече заради разузнаването.
Comment
-
Ей за амфибийните танкове не се бях сетил, добра идея. Иначе на едната картинка ще видиш БА-20, която е съвсем лека бронирана кола, а има и БА-10/БА-11 които са тежките. За немците ще са съответно SdKfz 222 и 231/234 серията.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Аз добавих конница (виждам, че и ти си добавил), както и пехота с мотоциклети. Разликата е, че първите се движат доста добре в кофти местност (например, в блата, гори и прочее), а вторите имат много голямо движение по път и по-добро движение по останалите видове местности, отколкото останалите колесни машини (пак отделен тип движение, станаха много наистина). И двата типа са много слаби в сражение, но за сметка на това имат много високи стойности за разузнаване и прилични за скриване.
Пехотата съм я попроменил, защото не ми харесваше трите типа поддържащо пехотно въоръжение да са тип пехота (както ги е реализирал Вик), т.е. картечниците, минометите и противотанковите пушки/гранатомети съм ги отделил в самостоятелен клас, за сметка на това въведох лека, планинска, стандартна и тежка пехота, както и щурмови инженери (пионери по немската терминология). Също така и още един вид леко полево укрепление (към двата по-тежки типа, които инженерите могат да правят), както и противотанково препятствие (това бе по-сложно, но май ще се получи).
Обаче повечето неща засега са в един екселски файл, където събирам всички данни и ги сравнявам, преди да ги въведа в редактора, защото общо взето почвам от нулата.
Comment
-
Звучи добре.
Един неприятен проблем е, че инженерите могат да строят само един вид път. Т.е. ако имаш добавен тип ЖП примерно, те няма да могат да го строят, или ще могат, но няма да могат да строят стандартните пътища.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
Comment