Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Advanced Tactics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Еми той отговори позитивно това за съплая вече го бил планирал за по-нататък, а за другото ще си помисли.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      Да, току-що забелязах. Този човек е невероятен.

      Comment




        Абсолютно.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          А, оръдия-гаубици предвидил ли си?

          A толкова много типове единици не знам как ще ги балансираш... настройката на всичките параметри атака/защита ще е сума ти работа.

          Добавка: може да се правят нови неща за строене, явно само допълнителни видове пътища не може да се строят (за сега).
          Last edited by Imperial; 16-01-2008, 03:58.
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            Да, голяма играчка е, затова и става бавно. В един екселски файл съм си въвел всички единици и абсолютно всички параметри. И ги въвеждам и сравнявам.
            В момента има следните групи (горе-долу, че карам по памет): пехота, конница, бронирани коли, леки танкове (противокуршумно брониране), танкове (противоснарядно брониране), безкуполни танкове (т.е. всякакви силнозащитени щурмови или противотанкови самоходни оръдия), самоходна артилерия (т.е. оръдия, разположени открито на леко защитена машина), леки зенитни оръдия (ефективни срещу самолети за непосредствена поддръжка и изтребители, но уязвими за оперативни и стратегически бомбардировачи), ПВО (тежки зенитни оръдия, ефективни срещу оперативни и стратегически бомбардировачи, но уязвими за атаки на леки самолети), тежко пехотно въоръжение (картечници, противотанкови пушки, базуки), миномети, леки оръдия за пряк обстрел, тежки оръдия за пряк обстрел (т.е. полева и пехотна артилерия), същото за оръдия за индиректен обстрел (гаубици и корпусни оръдия, както и реактивна артилерия).
            Отделно самолетите са няколко категории (за да стане работата с двата типа зенитна артилерия, а и за да има повече градация помежду им): прехващачи, изтребители (тук влизат и изтребители-бомбардировачи), самолети за непосредствена поддръжка (т.е. всякакъв род атакуващи и щурмови самолети), тактически бомбардировачи (пикиращи бомбардировачи, торпедоносци), оперативни бомбардировачи (средни) и стратегически (тежки).
            Отделно съм въвел и няколко класа кораби.

            Comment


              Не че ми влиза много в работата или следя целия топик, но ми е любопитно има ли в игровите механизми разлика между действието на противопехотни оръдия и артилерия освен обсега - примерно има ли място в механизмите за щурмови гаубици ?
              Kerls, wollt ihr ewig leben?

              Comment


                В стандартния набор единици няма място, т.е. има само един общ тип артилерия. Но редактора позволява донякъде да се симулират тези разлики и това правя в моя набор от единици. "Мотора" на играта е доста гъвкав и позволява да се създадат както оръдия, имащи предимство при избора на специфични цели, така и действащи по-успешно в определен тип местност. Т.е. могат да се симулират както разлики между полева артилерия, гаубици и корпусна артилерия (и примерно, мортири), така и тези между миномети, пехотни оръдия и противотанкови и зенитни оръдия.

                Comment


                  Наистина са доста видовете ти. Вероятно в процеса на балансиране и аз ще ги докарам дотам някъде.

                  Защо имаш отделен вид за прехващач и за изтребител?
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    Единствената причина е за да мога да направя така, че прехващачът да е много по-малко уязвим при сражение с тежки бомбардировачи, отколкото изтребителя. Иначе другото може да се направи и само с един тип - изтребител (да речем, така съм направил палубните изтребители, но тепърва ще проверявам дали работи). По същата причина имам отделни типове за различните ударни самолети и бомбардировачи. Час тот нещата могат да се напарвят и просто с вариация на точките живот, но така ми се вижда по-чисто. Но балансирането е много.
                    Да речем, нямам отделен тип разузнавателен самолет - той е от тип изтребител, но с много слаби изтребителни показатели.

                    Comment


                      Щурмови тип и аз имам, но специално за изтребител/прехващач не смятам че трябва да има разлика. Освен вече ако се окаже невъзможно коректно балансиране на по-специални единици като Ме-262. Интересен момент са дискутираните в една тема нощни бомбардировачи/изтребители. Ако имаше възможност за няколко избираеми ъпгрейда (а не само един предефиниран както сега), то например можеше като ти остареят основните бомбардировачи за някаква малка цена да ги преоборудваш в нощни - или за висока цена - в следващия модел. Съответно трябват два типа нови самолети, нощни бомбардировачи и нощни изтребители.

                      Мисля си също че нямаше нужда да има отделен тежък флак, можеше да е нормална тежка артилерия и пак да си е уязвим на бързи самолети, а само лекия флак да е отделен вид. Също не съм сигурен защо отделяш безкуполните "танкове" от нормалните танкове.
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        О, главно за да моделирам уязвимостта им (т.е. на противотанковите и щурмовите самоходки). Безкуполните танкове са по-уязвими за атака на танкове, но заедно с това са по-малко уязвими за въздушна и артилерийска атака, но пък (отново) са по-уязвими за пехотина атака.
                        За изтребител/прехващач - може и с точките живот, но тогава няма да е специфично, а ще е във всички ситуации, а на мен ми се иска да е само за тежките и средни бомбардировачи. В смисъл, прехващачът е преди всичко за "лов" на бомбардировачи и то специално на средни и тежки, докато изтребителят е с по-широко приложение, но е по-ефективен срещу леки бомбардировачи (и по-малко уязвим за тях). Обратното е с прехващачът. Съответно, прехващачът избира като любима цел най-вече бомбардировачите, докато изтребителите (чистите, във всеки случай) предпочитат изтребители. Това, последното, разбира се, не иска специален отделен тип. Но за уязвимостта от тежки и средни бомбардировачи си трябва такова нещо.
                        За артилерията - може и така, но вече съм го направил по другия начин. Все пак съчетаването от двете дава по-голяма гъвкавост (веднъж по клас и вече нататък - с останалите параметри).

                        Comment




                          Ще помогнеш ли на човека Сетих се че имаш нарисувана кавалерийска иконка.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            Разбира се, ще му помогна. Но не съм се регистрирал там, така че ако искаш ти му я качи. Към поста си прикачам самото файлче.
                            Ако някой там има нужда от такъв тип иконки (но други), винаги мога да му нарисувам. Не отнема много време.

                            Иначе имаше май и някакви типове, които искаха нови видове местности. Може би трябва да направя мода само с новите типове местност към стандартния набор единици. Той е върху мода, който и ти използваш. Но пак ще трябва ти да им го качиш.

                            Comment


                              Сега ще му я кача

                              Ъпдейт 1.1 официално излезе

                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                Ок, ако има нещо друго за рисуване - да казват . А за патча - хубаво.

                                Аз сега се чудя за нещо друго, обаче. В крайна сметка ще го тествам и ще разгледам лога на сражението, но ако все пак знаеш . Да речем, води се сражение между две единици (ще ги наречем А и О), като А, атакува О. Когато субформации от О контраатакуват, дали при това използват параметрите за атака или за отбрана? Чудя се, защото се опитвам да моделирам малко по-добре артилерията и съм замислил нещо, но може да се окаже лоша идея, ако и при контраатака използват параметрите за отбрана.

                                Comment

                                Working...
                                X