Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стратегии

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Икономиката

    Sturmfuhrer написа

    Абе, я дай линк за таз игра... би ли ми я препоръчал?

    трябва ти английски на поносимо ниво
    в началото минаваш тренировъчна галактика и после те хвърлят в мелето


    Dark Galaxy ---> GoodKnight

    Comment


      #32
      Хм, на мене ми отнемаше доста по-малко, и то при положение че разполагах с мнооого кашони, а оръдията просто нямат алтернатива, иначе някакво окопано БМП ми попилява по няколко елитни армии с абрамси, докато с артилерията бум-бам, свалям града до 4-5 той вече няма бонус от размера, пък и нещата вътре са поломени иии....

      Comment


        #33
        е моите армии бяха с Леопард-2
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #34
          Проблемът на вонния модел на цялата серия "Цивилизации" е че работят със случайни числа. При този стратегически мащаб на водене на военните действия би трябвало да се използват твърди коефициенти за бойния потенциал. Тогава нещата биха си дошли на мястото без проблеми.

          Comment


            #35
            хе хе, ама нали ти все твърдиш че не е толкова важно желязото,и ето случайните числа балансират нещата,Аз си бех оствил абрамсите, но Шерманите ги бях сменил с Т-34, бях си сложил и Б-52, и много човъркане и з баланса на играта, примерно бях пребъзикал разликата между единиците с различна опитност, освен това ги бях сложил всички да се упгрейдват.

            Comment


              #36
              Да, на оперативно и стратегическо ниво значението на "желязото" под 30% от крайния резултат (и започва да нараства единствено когато стойностите на останалите показатели са близки). Но не виждам как въвеждането на зарче променя нещата в посока към отчитане на организацията, бойната подготовка или адекватността на командването. По-скоро обратното - то разбалансира съвсем нещата. Защото всичките не "хардуерни" показател също могат лесно да бъдат изразени чрез цифрови стойности и да намерят съответното отражение. Нещо което създателите на "Цивилзация" дори не са си дали труда да проумеят.
              Случайните числа нищо не балансират, даже напротив.
              Много лесно биха могли да се оправят нещата, но явно на онези дори не им е хрумнало да си направят съответният труд.

              Comment


                #37
                Е какво очакваш, все пак играта е не особенно голямо развитие на първата цивилизация. Но зарчето все пак има някакъв резон, ти като командващ цялата държава не може да си информиран за качествата на всяка единица, пък и те не всички могат да се изразет с математика, от тази гледнаточка зарчето добавя реалистичност, друг въпрос че леко са се оляли с границите в които става това. Ето примерно във Warlord можеш да избираш степента на влияние.

                Comment


                  #38
                  Така е, но именно затова се използват категории като "разчетна сила" или "боен потенциал", които са напълно аналитични и същевременно, комплексни. Така се уеднаквяват нещата в щабното планиране, същият принцип е подходящ и за подобна игра, според мен.
                  Инак, че зарчето трябва да присъства - така е (ако няма друг начин за симулиране на триенето), но влиянието му трябва да е в пределите на 5-30% от крайния резултат и съответно, колкото по сходни са показателите на две единици - толкова по-голямо да е влиянието на зарчето върху крайния резултат (но никога повече от 30%), колкото по-различни са бойните показатели - толкова по-малко да е и влиянието на зарчето (да речем, до 5% при най-голямата, определена като прагова разлика). Друг вариант е, както отбелязваш, това да може дасе определя - в "Empire 2" беше така и при това, беше изключително сполучливо.

                  Comment


                    #39
                    Age of Empire2?????

                    Comment


                      #40
                      Nazi-power са нарушили авторските права на Бойна слава.

                      Не, разбира се - нали ме знаете, че хич не си падам по реално времеви игри. Става въпрос за една много стара игра - някъде от началото или средата на 90-те - не помня точно кога е излязла, която ако правилно си спомням е на NWC. ТЯ е нещо като батъл-генератор - има основен едитор, в който можеш да си създадеш система от бойни показатели, единици и да им зададеш сума неща от типа на ефективност една срещу друга, в определен терен и т.н. Можемш да определиш и какво представлява всеки тип терен. Общо взето, можеше даси симулираш битки от древността до бъдещето. Самите иконки можеха да се рисуват или импортват от външен източник.
                      Играеше се на ходове или на фази (което искаше много време) върху карта базирана на четириъгълници. Може би една от най-добрите игри от този сорт, на които съм попадал. Единственият и минус бяха тези четиригълъници, ако бешебазирана на хексове сигурно още щях да я играя и да създавам разнообразни организации и карти за нея .

                      Comment


                        #41
                        По въпроса за цивилизацията - там бойната система би трябвало да включва някакво групиране на частите, в противен случай се отричат основни принципи, като концентрацията на силите например. Направо е нереалистично, когато да речем имаш превъзходство 10:1 и трябва въпреки всичко да се биеш при съотношение 1:1 заради модела, останал непроменен от над десет години насам. Инвалидното разрешение на проблема, чрез съставянето на "армии" е палиативна мярка.
                        Административната система (делението на области с главен град) е добра, но системата с недоволството и най-вече с причините му е малко куца. А смяната не режима с революция е най-малкото нелепа, но като цяло не може да се иска кой знае какво - все пак това е игра, предназначена за масовия вкус - затова в нея практически няма кой знае какви изменения от първата версия досега. За съжаление.

                        За "Empire II: the art of war" - имаше го на някой от старите руски дискове - могат да се кажат почти само добри неща, като се има предвид разбира се времето на производство. В играта имаше и поне двадесетина сценарии, представящи повечето известни битки от древността до наши дни.
                        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                        Проект 22.06.1941 г.
                        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                        Comment


                          #42
                          Даа недоволството е много тъпо направено. Повечето неща дори напротив би трябвало да кефят населението. Аз поради тази причина си го бях изключил, вместо да се кефят че живеят в голям град мизерниците ми се цупеха.(примерно)

                          Comment


                            #43
                            оня ден четох в workshop за Knights of Honor или нещо подобно
                            някой да знае откъде може да се намери това?


                            Dark Galaxy ---> GoodKnight

                            Comment


                              #44
                              Истината е Аge of Empires Conqueros !!!!
                              С изпънати напред ръце пулсира в кръв едно сърце пулсира и крещи без глас България е жива в нас.
                              На три морета граници ще бием България ще бъде земен рай ,победно знаме гордо ще развеем на хаоса ще сложим край.

                              Comment


                                #45
                                И откъде ти дойде тази странна идея? Разбира се, че не е - в края на краищата това е една доста мижава реално-времева игра, без стратегически елементи, залагаща не на мислене, а на рефлексите на играчите. Така че, тя не се класира по какъвто и да е начин в графата.
                                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                                Проект 22.06.1941 г.
                                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                                Comment

                                Working...
                                X