Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дипломация III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    БТВ това че задавам много въпроси е именно защото играта дава много възможности Аз понеже днеска си няма занимавка се занимавам с кроежи. и понеже общата стратегия вече съм я начертал (има някой детайли които трябва да се договорят) оства реализацията, но докато правих сметки констатирах че някой доста си е поиграл с първоначалните съюзи и ще трябват много хватки.
    Впрочем поредната доза въпроси
    Въпрос: играч губи столицата си, появява ли се нова, след колко време, имали това влияние върху моралът на войските (от двете страни)
    Въпрос: човешки играч по стечение на обстоятелствата (къде прибудително къде доброволно) става васал, това значи ли че ако неговият соверен победи васалът също се брои победител?
    Въпрос: рабрахме че ще е видно за всички къде са дислоцирани противниковите войски, но ще бъде ли видно с какво точно се занимават, а ще бъде ли видно и къде се намират техните щабове и изобщо организационната структура.
    Въпрос: при погазване на съюзнически задължение (от съюзите които са по дефаут в началото) ще има ли някаква пенализация, примерно в моралът на войските?

    Comment


      #62
      Има ли ограничение колко корпуса могат да се прикачат към един щаб и съответно има ли негативни бонуси за прекомерен брой корпуси на щаб?
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #63
        Усещам как към Русия ще се насочат ударни грамадански корпуси фриц-юрген ха ха ха
        Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

        请您死在地狱般的阵痛
        [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
        きさまはしんでくださいませんか
        [kisamawa shinde kudasaimasenka]

        Comment


          #64
          рабрахме че ще е видно за всички къде са дислоцирани противниковите войски, но ще бъде ли видно с какво точно се занимават, а ще бъде ли видно и къде се намират техните щабове и изобщо организационната структура.
          На този въпрос мога и аз да отговоря - не. Тъй като играта е по същество фазова, т.е. дадените заповеди се изпълнява тедновременно, то всеки играч може свободно да види къде са се намирали всички военни единици по състояние от предходния ход. Тъй като заповедите (това, с което частите се занимават) се дават за този ход и се изпълняват едновременно, то няма как да се "видят". Освен на следващия ход, когато вече са изпълнени.

          Доколкото знам, няма ограничение за боря части към един щаб и съм убеден, че ще има негативи за твърде много корпуси.

          Comment


            #65
            княз Крылов написа
            Усещам как към Русия ще се насочат ударни грамадански корпуси фриц-юрген ха ха ха
            Споко бе, Ленд-Лиз ще ви спретнем
            Стига да можете да си платите.
            иначе дипломатическата ситуация предизикателна, стига обаче да се осигури някаква тежст на съюзите.

            Comment


              #66
              Доколкото разбирам, съюзите имат толкова тежест, колкото вкарат в тях играчите. Не повече. И по-малко не .

              Comment


                #67
                с други думи никаква, язък че губих толкова време да изчислявам какво може и какво не може да се направи без последици

                Comment


                  #68
                  Личи се, че нямаш опит от игра на "Дипломация" (настолната) . Съвсем не е "никаква".

                  Comment


                    #69
                    Да, устни договорки без влияние върху механиката на играта, начални съюзи без никаква тежест...
                    Как да е
                    Въпрос: при попълване на единица, те достига първоначалната си опитност или се смята по формулата за нови единици в армията

                    Comment


                      #70
                      Аз съм спокоен - аз съм Италия и ще бъда бит тая игра - примирил съм се
                      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                      请您死在地狱般的阵痛
                      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                      きさまはしんでくださいませんか
                      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                      Comment


                        #71
                        Че защо, имаш сума съюзници, при това досат разнообразни. Виж моят "съюзник' е на другият край на света (който е плосък и не може да се обикаля) ит него (дори да предположим че има някаква дипломация) файда йок.

                        Comment


                          #72
                          от мен файда йок - аз съм политик и дипломатне съм военен
                          А съюзници както сам разбра е доста относително понятие
                          Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                          请您死在地狱般的阵痛
                          [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                          きさまはしんでくださいませんか
                          [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                          Comment


                            #73
                            С теб ли съм в съюз?...

                            :sm113:
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #74
                              Е вие правилата не сте ли чели?
                              Интересно защо има Джапония пък няма сащиания, така за баланс че то Антантат доста хилава се получава,

                              Comment


                                #75
                                A някой избрал ли си е страната на изгряващото слънце вече?
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X