Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тренировъчна програма....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Тренировъчна програма....

    Значи....
    Дойде ми следната идея.... да разработим нещо като тренировъчна програма за обучение на новите пилоти или дори на по опитните на самолети на които ще летим в бъдеще,но по една или друга причина някои неща не са ни ясни... За всеки от избраните самолети ,ще имаме примерно по един инструктор който ще разясняава тънкостите при водене на бой с конкретния самолет.....
    Примерно аз искам да се науча да летия и да се бия на Як-3 и П-39......
    Техните инструктори са примерно Стеф и Багатур..... говря с тях и те ми отделят един час в който ме обучаат и ми казват тънкостите...
    Какво ще кажете по въпроса?
    su27 AKA =VNVV=Stoyanov
    ______________________________
    "Ще се видим във Валхала!"


    #2
    Тренировъчна програма....

    Това е добра идея, аз пък съм добър на виражите с МЕ 109 Г10. НО големият ми проблем е излитането :cry:
    За виражите които правя с Г10 Шило ми е свидетел нека той ме хвали, това пусто излитане. :evil:

    Comment


      #3
      излитането е елементарно, пълна газ и през тревата, при 200км//ч дигаш и тва е

      кацанията обаче все ги прецаквам и все по един и същ начин...
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #4
        ХММ с кацането се справям, задкрилки за кацане, гася двигателя още във въздуха и леко придърпвам РуС-а колкото да държа ъгъла на атака постоянен около 10* , но при излитане този жиро-ефект все ме залепя на замята по гръб :evil: :cry: !

        Comment


          #5
          ее, дърпаш лекичко мнооого лекичко и там задкрилки на take-off и форсиран на макс. двигател. Особено месера е най-лесен за излитане. Особено К серията с тоя брутален двигател
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            Двигателя не трябва да го гасиш защото ако ти се наложи повторен запуск ще е прекалено късно.......
            su27 AKA =VNVV=Stoyanov
            ______________________________
            "Ще се видим във Валхала!"

            Comment


              #7
              аааа, кой спомена гасене на двигателя??? Че той трябва да е на макс. през цялото време
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #8
                Няколко съвета от мен за Ме-109.
                Излитане:
                1. Насочвате самолета по пистата
                2. Натискате спирачката и я държите. Подавате газ. При 85% пускате спирачката.
                3. Натискате лоста за управление на самолета напред.
                4. С кормилото за посока компенсирате реактивния момент на витлото.
                5. Засилвате до скорост над 200км/ч. Аз понякога излитам чак като дойде края на пистата с малко под 300км/ч. Дърпате лоста нагоре и веднага прибирате колесника. Видях го от Стоянов. Много ефектно, особено ако сте пуснали и димни следи.
                6. Изчаквате останалите от групата да излетят.
                7. В това време кръжите над летището и набирате така важната височина.
                8. Поемате по курса и изпълнявате задачата, прочетена от брифинга.

                Кацане
                1. Хващате направлението на летището - примерно 90-270*. Това го правите като преминавате над или успоредно на него. Набелязвате ориентири, чрез които опредлеляте къде да правите завои.
                2. Въртите полет по кръга. Става като описвате един кръг ( по-точно това е правоъгълник)
                3. Следите непрекъснато курса, височината и скоростта.
                4. Скоростта не трябва да надвишава 300км/ч
                5. Когато сте вече точно срещу началото на пистата, пускате клапи на Combat . При достигане на скорост 250км/ч, пускате клапи на "Landing"
                6. Пускате колесника.
                7. Следите скоростта. Тя трябва да е около 220км/ч.
                8. При доближаване на пистата, скоростта ви трябва вече да е под 200км/ч.
                9. Изравнявате.
                10. Допирате пистата. Натискате спирачките много малко, на импулси.
                11. Дърпате лоста назад, докато опре опашната стойка на колесника.
                12. Намалявате скоростта до около 30-40км/ч и освобождавате веднага пистата.

                Това е. Успешни кацания.
                =VNVV=Shilo
                Въздушните на Негово Величество Войски

                Comment


                  #9
                  хм, играта ти позволява да изнасилиш самолета - пускаш макс. форсаж с нагнетателите веднага като се развърти, и караш направо през тревата, излиташ за броени секунди.
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    #10
                    Аз си жаля машината. Оставям го да позагрее, докато уточняваме детайли по мисията.
                    Изменението на мощността на двигателя помага при пилотирането. Не винаги двигателя ми е на 103%. Когато изчаквам ведения, летя и на 60-70%.
                    =VNVV=Shilo
                    Въздушните на Негово Величество Войски

                    Comment


                      #11
                      Няколко уточнения:
                      Излитането и кацането са въпрос на личен опит, ние можем да споделим нашия, както и общите правила. От там нататък всеки сам трябва да отработи уменията си, с някои различия в подхода.
                      Разбира се, че може да се излита и през тревата, но понякога не е редно, защото в мисия сте наредени на пистата, и да тръгнеш през орането не е за препоръчване.
                      Може да се излита и по начина който Шило е описал, даже е препоръчително, но за начинаещите е доста трудно да удържат машината при 80 % мощност. Препоръчвам ви най-лесното - рулирате на пистата с 20-30% мощност, насочвате машината по остта и и газ до дупка! При набирането на скорост компенсирате с рудера за да останете на пистата. Отлепянето от полосата става при скорост от 150 км/ч нагоре. Нормалната скорост е 160-180. Може и повече, но не е задължително. Колесника прибирате още в момента на отлепяне от пистата. Мощността след излитането зависи от конкретната ситуация. Ако се налага да климбите (да набирате височина) мощността е около 98-100%. Ако изчаквате прегрупиране - 70-80%.
                      Така можете да излитате без всякакви задкрилки.
                      Ако сте в дълбока котловина (има такива карти) може да се наложи да излетите със задкрилки - всичко останало е същото, само дето при излитане със задкрилки можете да наберете няколкостотин метра височина почти вертикално, после гасите задкрилките и изравнявате машината за да стабилизирате скоростта.
                      Ако се сетя още нещо ще пиша...

                      Comment


                        #12
                        Излитане при газ до дупка!!!!!
                        Не мога да повярвам нали говорим за МЕ 109? :?
                        Интересно, случайно да не става за друг самолет, защото ако е друг ще се съглася но за месера не дейте приказва така.

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by "ZWQRA"

                          Излитане при газ до дупка!!!!!
                          Не мога да повярвам нали говорим за МЕ 109? :?
                          Интересно, случайно да не става за друг самолет, защото ако е друг ще се съглася но за месера не дейте приказва така.
                          особено вариант К набира скорост феноменално! Не съм сигурен дали реално това е възможно, но в играта е. Всички, с които съм летял, излитат така
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #14
                            Така си е. Ме-109К е с много мощен двигател.
                            ZWQRA, прочети какво съм написал за излитането и кацането и пак ще говорим. Трябва да нативкаш лоста за управление напред, докато набираш скорост. Останалото го знаеш. Пробвай.
                            =VNVV=Shilo
                            Въздушните на Негово Величество Войски

                            Comment


                              #15
                              Всички самолети отлепят без задкрилки при 170 км/ч IAS. Закрилки само ако мъкнете повече от 200 кг бомби

                              Comment

                              Working...
                              X