Qvno tuk instruktorite shte sa Tangra i Stef aide ot men da mine shchitame gi za minali ispita
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тренировъчна програма....
Collapse
X
-
Това с изпита съм го пропуснал заради проблемите с нета...
Няколко препоръки и мнения:
При повечето упражнения подходящ противник на Г2 може да бъде Як 1Б, макар че месера го превъзхожда почти във всичко. Но такова е било реалното положение - през 42-ра Г 2 е бил най-добрия самолет...
При 7-мо упражнение целта трябва да е бомбер, при това трябва да се постави ограничение за инструктора в маневрите до 15 градуса във всяко направление. Подходяща цел може да е Пе 2 от 42-ра година(доста по-миролюбив и безопасен за противника самолет, в сравнение да речем с Б 17). Тъй като самолетите в това упражнение са с твърде различни характеристики, добре е да стартират във въздуха на височина 2000 м.
Струва ми се уместно да се включи и упражнението за работа по двойки (9-то упражнение от теста на росс):
8.Инструкторът приема или не приема уменията на курсантите за водене на въздушен бой в двойка.
Инструкторът определя в момента на изпита воден на изпитвания.
Инструктор - Як 1б
Курсанти - Bf 109 G2
От три боя, курсантите трябва да унищожат инструктора два пъти.
Оценява се: взаимодействието на двойката по време на боя, в ефира, умението да се защити водещия/водения, когато са атакувани, стрелбата, умението да се подложи инструктора под огъня на водещия/водения.
Това са моите предложения, казвайте мненията си...
Comment
-
Тренировката за довечера - 60 - 90 мин. практикуване на "ножица". В началото само хоризонталния вид на този маньовър, после вертикалния и накрая смесено. Това ще бъде много полезно упражнение защото който го владее както трябва - трудно ще го свалят 8-) , а ние искаме точно това :lol: .
После ще направим някоя кооп мисия от VEF-a (надявам се да ми пуснат единия IP адрес извън Fire Wall и да хоствам) с full real настройки, само със speed bar :nut: .
Който мисли, че ще му е интересно и има възможност да се включи - ще започнем в 19:00 часа :drums: .
Salute!
Comment
-
Имам едно предложение:
ако може IP-to на сървара и паролата да не се диктуват по TS, ами да се напишат там. да се опрости малко радио обмена.
и по принцип някой данни и цифри или да се пишат (и в сървара) или поне да се използва кодова азбука
А - Алфа
Б- Браво
.
.
..
надиавам се ме разбирате.I love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
-
Програмата за тази вечер:
1. Тренировъчни полети за летене във формация
2. Трениране въздушен бой по двойки - сини и червени двойки
Целта на 1-то упражнение е да се свикне с дистанцията при полет във формация, която трябва да е колкото може по-малка (< 20 до 50 метра е добре :tup: ).
А с 2-то упражнение се тренира да не се губи водещия през цялото време докато трае въздушния бой. За целта да се лети на маскимално близко разтояние точно на 6 часа (залепваме на опашката му ). Водещите следят за опазването на водените си. При положение, че някой от двойката е свален, тогава оцелелия веднага скача и двамата започват с излитане от начало.
Това трябва да се тренира защото са важни елементи от въздешния бой . Очаквам ви довечера и се надявам да е полезно за всички, това което ще правим.
Salute!
Comment
-
Смятам ,че тази веечер трябва отново да тренираме летенето по двойки.... имаме още много да учим осввен това стигнах до извода че да се лети воден е доста по сложно отколкото да си водещ..... просто трябва да се направи и малко разяснение на това кой какво трябва да прави в една двойка,за да може тя да работи ефективнноsu27 AKA =VNVV=Stoyanov
______________________________
"Ще се видим във Валхала!"
Comment
-
Съгласен съм със Стоянов, че летенето по двойки не е лесна работа и наистина трябва много да се тренира. Идеята ми беше от по-лесните елементи да преминаваме постепенно към по-сложните :roll: . Затова в началото целта е не толкова тактически добре да стоим (което си е много важно, но това по-късно като посвикнем повече с двойките), а да не се губим т. е. да стоим близо един до друг - за начало това е най-лесно. Като свикнем с това ще преминем към това как да поставим атакуващия ни точно под ударите на партньора ни, къде да бъдем , че да може по най-бързия начин да разкараме някой опитващ се да застане на опашката на водения, как да спасим водещия си и др. Няма да ни е много лесно, не само защото на симулаторите обзора е силно влошен, но и от факта че това си остава сложно за изпълнение защото са необходими предварителни договорки, многократно трениране на отделните елементи (при това трябва да се получават както е замисъла им), нивото на партньора от двойката и много други обстоятелства.
Остана да се преведе втората страница на един материал за летене в двойка, писан за авиосимулатори, след което ще го сложа на сайта за да може всеки да се запознае с него. Това ще стане когато Reaper намери свободно време и довърши превода, за което ще съм му много благодарен :tup: . Ами това е - сложните неща стават по-бавно
.
Salute!
Comment
-
Tangra има и нещо друго....
За да тръгнеш да се учиш да летиш в двойка дрябва да владееш голямо летателно майсторство!Това значи ,че трябва да познаваш самолета си прекрасно,да преценяваш добре растояния и време за сближаване,да не мислиш въобще за управлението на самолета. по този начин ти имаш време да се оглеждаш и да анализираш случващото се..... Повечето наши пилоти не притежават изброените по-горе качества поне на този етап......(не искам да обидя никого).
Трябва да се наблегне на простото летене и ориентиране по картата.Примерно прелитанията които правехме една вечер преди няколко седмици са доста полезни..... можем да правим упражнения от сорта на следваи лидера без да се удариш в самолета д теб и т .н.
Научите ли се да летите на Ме-109 няма да имате проблем даже ако се качите и на съветски самолет.Затова хванете и тренирайте като за начало само с един самолет,не за друго ами за да го овладеете до съвършенство и да знаете какво да очаквате от вашата машина.Не забравяйте най-добрия ви приятел в небето е вашият самолет след като го опознаете ще можете да му се доверявате и да разчитате на него.Разбира се ако имате и един воден или водещ .... тогава ще сте непобедимиsu27 AKA =VNVV=Stoyanov
______________________________
"Ще се видим във Валхала!"
Comment
-
извинявам се за закъснението на превода,
от 3.02. съм в отпуск и ще го довърша.
а за полета в двойки той просто е задължителен.
няма смисъл да се губи време със специялни тренировки(според мен), така и така се лети с по 5-6 самолета на тренировка, поне да се изграждат правилни навици. никои не казва 4е за 2ч. ще сме се сработили:tup:I love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
-
Снощи тренирах навигиране по карта офлайн. Ужасих се като видях, че на Як-овете не им се виждат компасите... вече разбрах защо на ВЕФ се лети реал+спийдбар
Според мен първоначално трябва да се научи "събиране в двойка" във въздуха. В смисъл излита водещия, след него водения, и той трябва да се формира на крилото на първия, без лидера да намалява, ами само с леки завой да изостане за да го настигне водения. Според мен най-важно е да може някой да застане до водения си, след това да се упражняват да летят един до друг и после да завиват във формация.
Постоянно ви гледам филмчетата на кооп мисиите, и съм забелязал, че само ботовете се подреждат във формация докато летите Не се обиждайте, но вместо да летите в линия (или както забавно му казвали германците през войната Idiotenreihe:lol: ), можете да се подреждате в 2ки, 3ки или 4ки напречно, или да се опитвате. Мисля че ще е полезно за всички!
Споделям просто наблюдения :tup: да не се впрегне някой сега само.20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
"Иване, сега кръв ще се лее!"
Comment
-
На този адрес http://il2sturmovik.hit.bg/izpit_novi.htm
е програмата за изпит и допуск на нови членове да летят във VEF и VOW. Скоро ще има и offline мисии за да може всеки да тренира поне това което е възможно по този начин. А довечера пак ще летим :tup: и може да направим няколко тренировъчни мисии от VEF.
Salute!
Comment
-
Ваша тренировочная программа разработ для немецких самол¸тов
Программа РОСС разработана для самол¸тов Союзников и Русских
У нас в атестации 9 пунктов)
8 пункт уничтожение двух бомбордировщиков)
Хенкель-111
Я бы ещ¸ вв¸л у вас пункт взл¸т и посадка с бомбовой нагрузкой на Мессершмите, но он не чайка это чайку сложно посадить мессершмит сажается очень легко)))
А почему вы не используете Фокевульфы? при атестации.
У ме-109 намного мощнее вооружение!
Такая программа не коректна..На "летучем голандце" впервые в нашу честь запалят факела
Comment
-
Темата май е прераснала от Тренировачна програма в Изпитна програма.
Тъка съм писал малко писания за Летенето в Формация ама е не довършено и не много професионално. Но за истинските новаци ще свърши работа.
Летене в формация
Летенето в формация осигурява по голяма защита от вражески атаки, компактно и незабележимо предвижване на група от самолети. Груповата атака и защита е много по ефективна от индивидуалните маневри и липсата на организация в полетите. Всеки пилот трябва да може да лети в формация, по точно не само далети в формация а да се съсредучава върху основната цел на задачата а не да е изцяло зает с летенето в група.
Успешното летене в формация изисква добра психика, много тренировки, познаване на човека до теб, добра психика, много добра техника на пилотиране. Пилота също трябва трабва да умее да подържа височина и скорост по зададени стойности и отклонения.
Висчина
Преди всеки полет независимо каква е неговата цел е добре да се даде под и таван на полета или да се определи височина на която да се лети ката сомолет който е “изпуснал” формацията да може да се ориентига в коя височина да търси своя водещ формацията.
При всички при почти всички типове летене в формация се лети на едно ниво или с малки отклонения. Спазването на височината на водещия (при неуточнена височина на полета) става с леки отклонения нагоре/надолу в границата на +10/-10 градуса без загуба на визуален контакт. Дори и при големи разлики не се препоръчват по големи градуси.
Скорост
При груповото летене е важно спазванетона скороста особено за водача. Така той помага много на водения да подържа скороста и да не изостава или да изпреварва водача си. Ако случайно водения изпревари водача си без да прави много рязки маневри тои може да се върне обратно на мястото си с S-образна маневра: след изпреварване на водача водения трябва отнеме от мощноста на двигателя 10% и да отклони самолета в посока 40/50 градуса от курса на водача отдалечавайки се от него, трябва да го вижда на 7,8/4,5 часа. След тази манера водача постепенно ще му застане на 9/3 часа в този момент водения трябва да насочи самолета 40/50 градуса посока водача и да подкрепи двигателя с 15/20% и след това да се изравни с него. В този момент идва време за догонване на водача и изравняване на скоростите. По време на догонването водения трябва да има визуален контакт с водача, да знае неговата скорост, и процентите на двигателя. Колкото повече водения приближава водача толкова почече той трябва да намялява скороста на сближение и в момента когато той е заел мястото си скороста му трябва да е равна с тази на водача и да е подържа добре. Когато водача е на 1.0 разтояние и скороста му е равна с водения, той трябва да увеличи процентите на двигателя с 40/50% мах до 60%(ако е възможно) за да може самолета му бързо да достигне добра скорост на сближение. След достигане на скороста(на сближение) трябва да намали до 10-15% над процентите на водача и постепенно да намаля до изравняване с водача. Ако скороста падне твърде бързо повторене рязкото увеличаване на скоростта. Ако водения забележи, че изпреварва водача си, трябва да изпозлзва всиички налични средства за намаляне на скороста с помоща на задкрилките(клапите) дори и колесника но трябва дас е внимава скотоста да не е твърде висока защото колесника(клапите) няма да издържи; ако скороста е над 400/450км/ч не е препорачително да се пуска колесника.
Видове строй при летене в формация
Летене в двойка:
Летенето в двойка може да стане по няколко начина:
Линия(Line): Водача и водения да летят на равно т.е Водача да е на 3/9 часа спрямо водения. Този тип летене е трудно за водения защото той няма директен визуалем контакт с водача. За да се осъществи такова летене и водача трябва да помага повече на водения. Липсата на директен контакт създава несигурност у водения при групови маневри, за това тази формация не се използва често. При опасност от сблъсък трябва да се използва маневричане по вертикалата.
Клин(Wedge): Двата самолета да летят така, че водача да е на 10,11/1,2 часа на спрямо водения този тип формация е най-широко използван и най- удобен за двамата пилоти. Водения има директен визуален контакт с водача си, това внася спокойствие и намаля грешките, водача е по-свободен да се занимава с задачата и няма нужда да обръща голямо внимание на позицията на самолета до него. Той е по свободен да маневрира без да се притеснява от сблъсък, дори рязки маневри с пресичане на курса на водения са без опасни ако разтоянието м/у двамата е в порядака на 20/30м. Водения също има голяма свобода за маневриране може да сменя позицията си савсем спокойно. Тази формация търпи грешки и е подходяща за начинаещи. При бойни маневри е добре ратоянието м/у самолетите да е над 10м а при прикриване над 50/60м. При опасност от сбъсък да се използва маневриране по вертикалата по възможност с отрицателни стойности (надолу) за да има някакъв визуален контакт с другия самолет. При дърпане нагоре трябва да се внимава за сблъсък когато трябва водения пак да изравни височината си с водача.
Колона(Column): Водача е на 12 часа спремо водения. Този тип формация се използва предимно по време на атака на земна цел или атака по тежък бомбандировач, както и за прикриване. Летенето на малко растояние един от друг е абсолютно безсмислено и опасно. При този тип формация самолетите са на голямо разтояние един от друг за да могат последователно да атакуват целта. За избягване на сблъсък най-подходящи са маневри по вертикалата, но и по хоризонтала- както е по-удобно..::Check SIX::.
Comment
Comment