хм, аз пък винаги излитам със задкрилки на take-off и скорост 200км/ч, като се вдигна ги вдигам и тях като стигна 300 вече са прибрани. Всъщност аз летя най-вече на 190, но и на 109ката по същия начин действам.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тренировъчна програма....
Collapse
X
-
Аз също излитам със задкрилки на take off и според мен така е правилно по лесно те отлепя от земята.На който както му е удобно все пак де. 8)=VNVV=Shmitza
Днес съм вихър и стрела,
владея царство без предел
и съм със разперени крила
и със сърцето на орел.....
_______________________________________
Въздушните на Негово Величество Войски
Comment
-
Ако трябва да е бързо - през нивата и аре : 8)
Излитането не е проблем при мен, ама като стигнем до кацането... докато четох на Шилото кацането забелязах скоростта която трябва да се поддържа - 220 км/ч. Хм, може би затова все или прелитам над пистата или се разбивам в нея :lol: Май 300 км/ч са доста ...
Шефе, в момента къв скин глася за Дората ... ша те шашна :tup:20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
"Иване, сега кръв ще се лее!"
Comment
-
Originally posted by "[541
reaper"]Аз бързам да се записвам в БГ ескадрилата, пък вие още 4епкате излитане/кацане.
като по4нете да разисквате работа на летците в двойка ( най-малката такти4еска единица) те тогава ще стане интересно.
:twisted:
айде идвай довечера да летим .....su27 AKA =VNVV=Stoyanov
______________________________
"Ще се видим във Валхала!"
Comment
-
Стиа с тва мерене на "gun"-вете бе . Една шепа хора сме и се ще се намери бабаит. Бабаити има разбира се, ма нека си мълчат.
Аз опирам на 170 обикновено - тогава все още трае корекции самолета на тракторията. Над 170 подскача опасно ако го тръшнеш по рязко, а на трева често и фатално. Според мен разбира се. Снишавам на около 200 и над пистата чакам да падне скоростта и той сам опира. След кацането приберете задкрилките, опашката пада по-бързо, ъгъла на атака се ужеличава и се спира забележимо по-бързо. Може и витлото на свободен ход или наи-малка стъпка, ама ползата не е кой знае каква.
Comment
-
Originally posted by "FeldMarshal Kalchev"
Ако трябва да е бързо - през нивата и аре : 8)
Излитането не е проблем при мен, ама като стигнем до кацането... докато четох на Шилото кацането забелязах скоростта която трябва да се поддържа - 220 км/ч. Хм, може би затова все или прелитам над пистата или се разбивам в нея :lol: Май 300 км/ч са доста ...
Шефе, в момента къв скин глася за Дората ... ша те шашна :tup:
Не подценявайте противниците си!=VNVV=Shilo
Въздушните на Негово Величество Войски
Comment
-
Originally posted by "=VVNV=Khan"
Стиа с тва мерене на "gun"-вете бе . Една шепа хора сме и се ще се намери бабаит. Бабаити има разбира се, ма нека си мълчат.
Аз опирам на 170 обикновено - тогава все още трае корекции самолета на тракторията. Над 170 подскача опасно ако го тръшнеш по рязко, а на трева често и фатално. Според мен разбира се. Снишавам на около 200 и над пистата чакам да падне скоростта и той сам опира. След кацането приберете задкрилките, опашката пада по-бързо, ъгъла на атака се ужеличава и се спира забележимо по-бързо. Може и витлото на свободен ход или наи-малка стъпка, ама ползата не е кой знае каква.
за останалото ок аз млъквамsu27 AKA =VNVV=Stoyanov
______________________________
"Ще се видим във Валхала!"
Comment
Comment