Има доста разлика дали е 220 или е под 200, или е 180, примерно. При по-малките скорости управлението на самолета се влошава значително. Опирането на пистата трябва да е точно тогава.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тренировъчна програма....
Collapse
X
-
Преди всичко моля за извинение, че ще изразя несъгласие с нещо споменато по-горе, но ако съм прав може да е полезно за този който мисли различно, ако ли пък не ползата ще е за мен . Става въпрос за задкрилките и че след вдигането им самолета спира по-бързо. Не че е изключително важно, но понякога има нужда наистина да се спира на по-кратко разстояние. Та значи: задкрилките наистина създават по голяма подемна сила на крилото и е най-голяма в положение landing. Те също създават и т. нар. челно съпротивление, което пак е най-голямо в същото положение. Но челно съпротивление се увеличава с въздушни спирачки (ние тук нямаме). Тогава защо намаляйки това съпротивление (ако задкрилките се убират) самолета ще спира. Ето с това не съм съгласен (ако греша или е бъг на играта - моля за извинение ). А иначе наистина с увеличаване ъгъла на атака на крилото (по-бързото сваляне на опашката) самолета спира по-бързо - увеличава се съпротивлението. Лично на себе си съм забранил кацания със скорост над 200 км/ч. Стремя допирането на колелата да става със 160-170км. След като скоростта спадне до 130км (но не и по-рано) тегля клоша (|РУС) максимално към себе си - така 1. свалям по бързо опашката и 2. създавам обратен момент който пречи до известна скорост да капотира самолета, а така спирачките са по-ефективни (мога да ги ползвам по сериозно). 3. повдигнатото хоризонталното кормило служи за въздушна спирачка. Ами вие сте.
Salute!
Comment
-
Щото, Мите, като кацаш с малко по-голяма скорост на планинско летще с П-51 или П-39 дето не искат да кацат, дърпането на клоша при пуснати задкрилки за кацане може да доведе до повторно вдигане във въздуха, разко падане на скоростта, щото не си отпуснал клоша и много ефектно завъртане на крило ) А и площта на крилата при голям ъгъл на атака. може и да деиства по добре като спирачка отколкото при пуснати максималн озадкрили, кои знае. ЗА П-39 приемрно това не е в сила, ама аз пак ги събирам щото не и без тва опира пистата на малка скорост при вдигнат нос и вече голем ъгъл на атака заради носовото колело. Въпрос на усет, не е толкова важно това.
Comment
-
И тъй като темата е за тренировъчната ни програма, довечера ще правим нещо ново. Сега няма да кажа какво, но знам че може да не допадне на всички идеята, затова ще ги успокоя че ще е за час, но ако се приеме добре от повечето може да тренираме това нещо 2 часа да кажем. Тренировката си е сериозна и според други - полезна, но може да се гледа и от забавната страна (за друго мислещите ). Чрез нея се развиват по-различни умения касаещи някои преценки. Толкова за сега. Ще се видим довечера :tup: .
Salute!
Comment
-
ако може и аз да кажа нещо.
-1-по принцим скоростта на опиране е по-малка или равна на скороста на излитане.( ВВВУ Г.Бенковси).
-2-разли4ни самолети разли4ни характеристики примерно:
Fw190D9 Vкац.=180км/ч
Та152Н Vкац= 155 км/ч
Ла-11 Vкац=156 км/ч
-3- Ако не греша кацането беше от 3-4 етапа.
-снижение Н=100-10м.
-изравняване Н=10-1м
-издържане Н=0.5м-на този етап отнемаш РУД и птичето само каца.
-пробега - ве4е е ясен.
Всеки пилот има свой почерк както на летене така и на падане.
но вси4ки летци при кацане гледат напред и на ляво леко долу.
:tup: :tup:I love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
-
По-принцип и аз мисля 4е излитане,кацане и самостоятелен полет са строго специфи4ни за секи летец и просто няма смисал да се изпада в големи подробности (до км/ч).
Това е въпрос на навик и темперамент.
Според мен тук трябва да обсъждаме работа в двойка и работата на двойките в група. Де дазнам, според мен това е по-важно за победата срещу други летци.
а битката с гравитацията - :roll: Еми всеки се оправия сам в крайна сметка.I love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
-
Здрасти нов съм Преглеждам ви форума от няколко дни и ми стана интересно та реших да се включа Играя играта от около два месеца даже още съм на V 1.00 за съжаление само срещу ботове Та ситуацията е следната - какви маневри използвате когато някой се е лепнал плътно зад вас и не ви изпуска от прицел и естествено след два три опита за бягство при които въртя суча той все зад мене ме прави на парчета Все пак открих един начин който естествено не винаги върши работа затова искам да знам още
Та когато ме подгони при пълна газ свалям рязко и бързо Power-0% и задкрилките на Landing и насочвам самолета леко нагоре така намалям скороста сравнително бързо гадът ме подминава след това пълен форсаж и съм зад него Обаче не се получава око е на повече от 250-300метра зад мен защото има време да реагира Все още го тренирам и съм успявал само два пъти
Comment
-
По принцип добре си се ориентирал, това е маневра подобна на barell roll, т.е имаща за цел да постигне резултатите му. Но не вдигай носа нагоре, щото ако съм аз ща разстрелям . Извърти се по гръб, дръпни наса надолу, извърти се пак и дръпни носа нагоре да хоризонтираш. Трудно се усвоява и както си отбелязал, врага трябва да е близо за да не може да реагира и да те загуби от поглед
Но това което питаш е различно, зависи от самолета. Има и по-прости начини, като само остър десен завой примерно ако си на Як-1Б и те гони Ме-109, Зависи на какво летиш и какво те гони. Самолетите не са еднакви в маневрирането
Comment
-
според мен най-кратката дефиниция за Близкият Въздушен Бой е поредица от фигури които правиш по-добре от противника( било то заради модела самолет, или познанията ти за твоя самолет),с цел да му излезеш изотзадзе.
като правило сяка грешка е = смърт (или фраг за другия)
така 4е 4ети за самолета си, за противниковите самолети, и тренирай.
:tup: :tup: :tup: :tup:I love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
-
Добре дошъл.
Аз принципно гледам да не допускам никой на шестицата си, освен разбира се ако не ме изненада - тогава е неизбежно да ти се лепне. Иначе най-често ползвам ножиците, като при всеки завой поглеждам този след мен как е отреагирал, за да преценя как да направя следващото завъртане. Все още се осъвършенствам, и не винаги излизам победител при тези гонки.
~S Български Орли !20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
"Иване, сега кръв ще се лее!"
Comment
-
Като гледам колко е като обем :cry: , съмнявам се кой ще се заеме с този къртовски труд. Аз например бих превел някои неща, но не е за сам човек всичко. Макар че ми е по-приятно да летя отколкото да се занимавам с досадни преводи (а изобщо някой чете ли ги тези неща :roll: ). Но ако има интерес може да си жертвам малко от свободното време - не гоним някакви срокове, така че както е казано капка по капка ..... :tup: .
Salute!
Comment
-
ако взимате нещата на серьозно, мисля че трябва да се чете и теориика.
Нема смисъл да откриваме Имелмана отново.
според мен има достатъчно хора в ескадрилата за да се преведат доста интересни работи.
не може едни да летат, другита да се блъскатI love fucking army
and she loves me, fucking me.
Comment
Comment