И какво? искали едно, пък се получило както винаги
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подводният флот на Русия, март 2009
Collapse
X
-
Тази година "Севмаш" ще започне строителството две ядрени подводници най-новият проект на "Борей" през юли тази година - стратегическа ракета подводница "Александър Суворов", а през ноември - "Михаил Кутузов".
Общо цел - предвижда изграждането на осем "Борей", петима от тях ще бъде построен по подобрен проект 955A и може да носи 20 ракети
Comment
-
Промъква се някаква притеснителна информация:
Ирония судьбы или атомный крейсер «Владимир Мономах»
Сергей Оттович был человеком отзывчивым, собеседником приятным, могу поделиться только парой фактов. Оказывается, раньше наибольшие трудности при строительстве и обслуживании лодок возникали из-за разницы в конструкции проектов. Теперь, по новой технологии, их строят, и будут строить по принципу единой автомобильной платформы. То есть, носовая и кормовая части лодок будут готовиться для всех проектов одинаковыми, а средняя часть будет изменяться в зависимости от поставленных задач, сроков эксплуатации и требовании времени. Я как командир танка понял, что таким способом можно постоянно совершенствовать боевые характеристики лодки и при этом существенно экономить на строительстве.
Дали това означава, че носовите секции на всички Бореи ще са по един проект... лоша работа, ако е така.
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениеформатана тенекето няма почти никакво значение, важно е оборудването....
Comment
-
Тази година ще бъдат заложени номер 5 и 6 на пр. 955 - имената има са Александър Суворов и Михаил Кутузов.
Предприятие "Севмаш" планирует к 28 июля 2013 года заложить пятый стратегический атомный подводный крейсер проекта 955А "Борей", а в ноябре текущего года - шестой такой корабль. Подлодки получат имена "Александр Суворов" и "Михаил Кутузов". Подготовительные работы по этим двум кораблям ведутся на "Севмаше" с 2011 года.
Comment
-
В съвременните подводници основната функция на водомета (закрит винт в стесняваща се тръба) е да понижи кавитацията, съответно шумността на малка дълбочина. Винта постоянно работи във високо налягане заради стеснението. Освен това предпазва кабелите на торпедата и т.н.
При другите съдове има други конструкции и предимства.
Comment
-
ъъъ, не точно. не е толкова просто - водометният двигател/ задвижващ елемент е на принципа на реактивния двигател и не е просто екраниран избутващ водата винт. Такъв е основният при 955, но има и изнасящи се водометни двигатели за малки скорости (КПД-то им е малко). същото го има и при пр.885. или поне така се твърди - това е една от най-секретните части на новите подводници.
Comment
-
Освен това предпазва кабелите на торпедата и т.н.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
Comment