If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
гроздето е кисело! :twisted: :stupid: :sm113: :sm113: :mhehe: :lol:
Нееее, просто опонентът трада от елементарна липса на логика, сега ще опитаме да обясним като на дете в детската градина:
Имаме броненосен крайцер, строен за служба при броненосец от съответното поколение, появява се Дредноут (и като кораб и като нарицателно) възниква логическата необходимост да му се построи еквивалентен крайцер, такъв се прави при това той е не само концептуално продължение на броненосните крайцери, че първите 3 линейнии крайцера дори са построени с използуването на корпусите на недостроени броненосни крайцери клас Шенън.
Като по отношение на тях се наблюдава еволюция във въоръжението- преминава се към "all-big-gun" същото което се наблюдава и при броненосе-дредноут, при запазване на останалите елементи практически непроменени.
Очеизвадно последователно развитие на нещата. Но нее тук болният мозък вижда невидимото: броненосният крайцер бил предназначен за бой в линия , а за какво тогава са сздадени броненосците-дредноутите? за бой в квадратче?
Относно правилата: те уж са еднакв иза всички, дори за нашмърканите фашистофили и германофили. А руският пък беше изрично забранен.
Друг въпрос че ако си беше направил да прочетеш постнатият от тебе текст щеше да видиш че той доказва точно противоположното на твоето твърдени.
Броненосните крайцери на Япония се използват САМО КАТО БЪРЗОХОДНО КРИЛО, макар и "крайцери" - не знам някой да е получил фатални повреди
Всъщност като не знаеш можеш да питаш Одзава за японската концепция 6-6
Броненосните крайцери на Япония се използват САМО КАТО БЪРЗОХОДНО КРИЛО, макар и "крайцери" - не знам някой да е получил фатални повреди
Всъщност като не знаеш можеш да питаш Одзава за японската концепция 6-6
Ние четем много и знаем ,за разлика от тебе, също така ни е извесно и защо японските крайцери не са получили особенни повреди, и то за твое сведенеи не е защот крайцерите са били нещо особенно а защото руснаците са се изложили тотално по всички възможни параграфи: като се почне от подготовката на кадрите та се стигне до качествата на корабите и особенно на използуваните снаряди.
Отделно дето говорим за РН и какво той смята да прави със своите кораби (и което прави) за което си има ясна и стройна концепция, една такава логическа последователност която явно не можеш да вденеш: някой си има концепция>този някой си строи нужните неща за да реалиира своята концепция, напълно логично нещо, за разлика от твоите изцепки че корабът на Х не отговарял на вижданията (или по-скоро липсата на такива защото за ФЗМ се строят кораби на принципа "защото и другите имат) на У поради което корабът не е хубав.
впрочем нищо ново , свикнали сме ти.
Ами те англичаните си вадят поуки като умни хора от Руско-японската война - и техните броненосни крайцери типове Блек Принс, Уориър и Дифенс са предназначмени да участват в бойната линия наред с броненосците - въоръжени са по-тежко от предходните класове, а площта на бронирането им е по-голяма, макар да се запазва 6 инчовия пояс
Ами те англичаните си вадят поуки като умни хора от Руско-японската война - и техните броненосни крайцери типове Блек Принс, Уориър и Дифенс са предназначмени да участват в бойната линия наред с броненосците - въоръжени са по-тежко от предходните класове, а площта на бронирането им е по-голяма, макар да се запазва 6 инчовия пояс
Да а линейните крайцери са пряко равитие на броненосните крайцери, значи са идеални.
На упоменатите 3 последни класа броненосни крайцери далечината на плаване е съкратена за сметка на въоръжението и бронята - предвидени са за бой в ескадра.Инвинсибъл и Индефатигейбъл мисля, че не са предвидени за такъвв бой.
С удоволствие чета темите във форума, за което искам да благодаря на всички участници.
Сега по-темата въпрос към Гаден Гоги. Твърдиш че немските кораби след сражението при Ютланд са ремонтирани за много по-дълъг срок от тези на РН.
1.Та в каквъв срок са ремонтирани немските линейни крайцери участвали в сражението и английските линейни крайцери участвали в сражението?
2.Съответно какво е било количеството (евентуално локализацията на) попадения понесли двете страни, за да можем да сравним (относително) тежестта на съответните ремонти.
Иначе съм на мнение, че ФОМ не е имал шанс в ютландското сражение, а и въобще във ПСВ да сътвори нещо повече от известни притесенния на РН.
Да а линейните крайцери са пряко равитие на броненосните крайцери, значи са идеални.
Брей! И кой каза че линейните крайцери са ПРЯКО развитие на броненосните крайцери? Пряко развитие на броненосните крайцери са "Рюрик"2, "Блюхер", "Ибуки" и "Курама". Новите британски кораби след "Инвинсибъл" имат общо с броненосните крайцери, доколкото са предназначени за същите неша. Но иначе са нов клас кораби.
Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Брей! И кой каза че линейните крайцери са ПРЯКО развитие на броненосните крайцери? .
Според хер Ройте БРИТАНСКИ линейни крайцери са пряко развитие на концепцията ан ЯПОНСКИТЕ броненосни и трябвало точно така да се използуват. Друг въпрос че хората които четат книжки са прочели британците за какво точно са смятали да ги потребляват,във всяка монография изрично е написано.
В смисъл? Кое точно не подлежи на коментар.
Иначе в събота ние се занимавахве с похвалната задача да съберем и анализираме дани за ИСТИНКИТЕ скоростни възможности на линейните крайцери. За целта съм изровил данните от изпитанията на въпросните кораби, пресметнал съм адмиралтейският им коефициент и съм сметнал каква реална скорост биха постигнали при пълно водоизместване и без форсаж на машините. Резултатът от моят труд бихте могли да намерите на приложената картинка.
Смятам коментарът за излишен но все пак ще подчертая някой закономерности:
Най-малката степен на презорване на германски кораб съответства на най-голямото форсиране на британски
Най-бързият германски има скороста на най-бавният британски.
При това методиката на измерване е неблагоприятна за британските кораби защото се взема предвид пълното водоизместване а при английските кораби разликата между стандартно и пълно е доста по-голяма поради значително по-големият им запас от гориво.
Ще говорим и за скоростите, но нека се върнем преди това на предишното разискване.Инвинсибъл е развитие на последните английски броненосни крайцери - Минотавър, като същевременно се явява крайцерска версия на Дредноут, Белерофон и Сейнт Винсънт.Индефатигейбъл е крайцерска версия на Нептун и Херкулес - разликата с Инвинсибъл е по-разнесените средни кули, за по-добри ъгли на обстрел.
Когато се строят тези кораби идеята е следната:
1. скорост 25 възла;
2. Охрана на търговското корабоплаване, унищожаване на рейдери;
3. Унищожаване на повредени вражески линкори
4. Разузнаване с бой, поддръжка на леките сили;
За разлика от предходния клас крайцери - Минотавър те са доста по-небалансирани съдове - оръдия калибър 305мм и пояс 6 инча срещу 234мм и пояс 6 инча на Минотавър.
Когато тези 2 класа се появяват те са най-добре въоръжените, макар и не толкова добре защитени.
Немският отговор Блюхер е с 210мм оръдия, поради дезинформация, че английските са въоръжени с 234мм оръдия.От друга странапървият истински линеен крайцер - Фон дер Тан превъзхода британските по защита. Третото, четвъртото и петото поколение британски кораби - Лайън, Куин Мери и Тайгър, които са крайцерски версии на Орион, КГV и Айрън Дюк са доста по-добре защитени, защото вече трябва да бъдат адекватно защитени от появилите се немски линейни крайцери.Освен това в задача на новите линейни крайцери е вменено участие в бойната линия като бързоходно крило
ПСВ НИТО ЕДИН КОРАБ НЕ СЕ МЕРИ ПО СТАНДАРТНО ВОДОИЗМЕСТВАНЕ - ИМА НОРМАЛНО И ПЪЛНО.
ПОНЯТИЕТО "СТАНДАРТНО" СЕ ПОЯВЯВА И Е УТВЪРДЕНО ЗА ПЪРВИ ПЪТ НА ВАШИНГТОНСКАТА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ 1922Г.Така всичик сметки трябава да се коригират с оглед на това.
Освен това доколкото знам на Фон дер Тан нормална скорост е 24.7, форсажът е 27+
На Дерфлингер скоростта е 25.8 възла на ПЛИТКОВОДИЕ, на Лютцов - 26.5 форсаж на плитководие.Същото важи и за някои от английските линейни крайцери
Last edited by De Ruyeter; 27-03-2006, 10:29.
Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
Comment