За скоростите съм съгласен. Но тази картинка само показва нещо което е извесно и без задълбочените сметки - британските крайцери имат около 1 възел предимство пред немския виз-а-ви, обаче това е на изпитанията. Тъй като британските кораби са по-мореходни превъзходството в скорост реално е било до 2 възела.
Де Ройтер - изобщо не съм съгласен че ЛИНЕЙНИТЕ крайцери са развитие на броненосните крайцери. Концепцията е качествено нова. Техническото решение може и да има нещо общо със старите броненосни крайцери, но по същия начин имат връзка и между ветроходните линкори и плаващите броненосни батареи. Или между хидроавиотранспортите и самолетоносачите.
Де Ройтер - изобщо не съм съгласен че ЛИНЕЙНИТЕ крайцери са развитие на броненосните крайцери. Концепцията е качествено нова. Техническото решение може и да има нещо общо със старите броненосни крайцери, но по същия начин имат връзка и между ветроходните линкори и плаващите броненосни батареи. Или между хидроавиотранспортите и самолетоносачите.
Comment