Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задълбочен поглед върху коритата

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    Хех, направо си факел на корабостроителната мисъл. Обводите на Ямато и Айова са продиктувани от факта, че газенето им е ограничено от дълбочините на Вътрешното море и Панамския канал съответно.
    По отношение на конструкцията на форщевена на Ямато, тя е плод на изследванията на тихоокеанската вълна и изпитанията на 25 модела. Тя му е осигурявала доста добра мореходност и "посрещане" на вълната. Нещо с което не могат да се похвалят много други кораби от този период. "Шарнхорст" да речем.
    Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
    Неизвестен руски адмирал

    Comment


      #47
      Тю, голямо четкане няма що, дори цял ред няма :cry: :cry: На Айовите им е ограничена ширината. А аз просто обсъждам какво се е получило. Я си представи каква щайга щеше да е Ямато без булба :twisted:
      Познайте кой е корабът с най-добра мореходност. :twisted:

      Comment


        #48
        Я хвърлете някаква идея с какво да продължим дискусията.

        Comment


          #49
          Устройство на линкорните кули прилики и разлики между кулите в отделните флотове британски американски, концепции,оптималност
          П.В.

          Comment


            #50
            Аз пък другще напиша. А именно как се изчислява необходимата мощност на главния двигател.
            Формула на адмиралтейските коефициенти:
            p=(T^(2/3)*V^(3))/c
            където
            Р-необходима мощност
            Т-теглово водоизместване на кораба
            V-скорост
            С-адмиралтейски коефициент
            Когато се сравняват два кораба те трябва да имат приблизително равни скорости, за да се приравнят коефициентите на кораби с различнискорости трябва да се има предвид че съпривлението нараства с квадрата на скоростта. Т.е. коефициентите трябва да се умножат с допълнителен такъв равен на (V1/V2)^2, kydetoV1 e skorostta kym koiato se prirawniawat, a V2 e скоростта на прототипа.

            Comment


              #51
              а обяснили ли сте някъде що е то адмиралтейски коефициент?
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #52
                Гоги, събрах ти данни за Линейните крайцери на Британия - скорости при изпитания за адм. коефициент
                П.В.

                Comment


                  #53
                  Imperial Friedrich написа
                  а обяснили ли сте някъде що е то адмиралтейски коефициент?
                  Дааа, обяснили сме Айде пак да кажа. Това е коефициент отчитащ качеството на корабния корпус, колкото е по-восок толкова по-малко мощност ще е необходима за постигане на зададената скорост.

                  Comment


                    #54
                    Гоги, ето линк за ПТЗ-то на Ришельо
                    П.В.

                    Comment


                      #55
                      Друг начин за изчисляване на необходимата мощност е чрез моделът на Папмел
                      P=(T*V^3*X)/(L.C*K)*U^(1/3)
                      T-обемно водоизместване
                      V-скорост
                      L_дължина между перпендикулерите
                      Х-коефициент отчитащ влиянието на издадените части, равен на 1 за едновинтови, 1,05 за двувинтови, 1,15 за 3, и 1,22 за 4 винтови.
                      К=0,7+0,3*(L/100<=1)^(1/2)
                      U-коефициент на острота на кораба
                      U=10*B/L*Cb
                      Б-теоретична широчина на кораба
                      Cb-koeficient na ob]a plnota (prizmati`en)
                      C-емпиричен коефициент опредеклян по диаграма (ама няма начин да ви я покажа)
                      Методът на Щумпф е още по-голяма играчка но за сметка на това отчита много повече особенности на корпуса.

                      Comment


                        #56
                        Вземи, ги отдели тези формули в Технически борд по примера на Warships1, че на хората ще им се извие свят
                        П.В.

                        Comment


                          #57
                          Хм. то тука малко хора се въртят.

                          Comment


                            #58
                            ок, както искаш
                            П.В.

                            Comment


                              #59
                              Въртя се въртя даже мисял да посмятам малко само да ми посвършат изпитите
                              Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
                              Page 97
                              "Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
                              Page 241
                              "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
                              Page 262
                              Ender's Game

                              Comment


                                #60
                                Какви са тези изпити по никое време, по моему сега трябва да е летния семстър. Ооо или имаш поправки Чудя се дали да се върна на една от любимите ми теми:силовите установки

                                Comment

                                Working...
                                X