ще поровя за скорости на английските дредноути и линейни крайцери и после предлагам да минем на крайцери
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задълбочен поглед върху коритата
Collapse
X
-
Насау 20 210 26 244 20.00 226
Вестфален 20 210 26 792 20.00 222
Рейнланд 216
Позен 211
Хелголанд 242
Остфризланд 225
Тщринген 222
Олденбург 236
Кайзер 256
Кайзерин 294
Фридрих дер Гросе 231
Принц Регент Леополд 239
Кьониг Алберт 235
Фон дер Тан 199
Мьолтке 228
Гьобен 217
Така и не схванах защо Пламен ми е изпрати данни за всички еднотипни кораби, при положение че техният показател би трябвало да е идентичен, още повече че ако и да имаше разлика мощността и скоростта много ме съмнява всички кораби в една серия да са със съвсем еднакво водоизместване.
Comment
-
В Енциклопедията на Брейер - Линкори и линейни крайцери 1905-70 е пеместена мощността на двигателя при която е достигната въпросната скорост.В отделна графа е посочено стандартно, пълно водоизместване, но не на всеки кораб, а на целия клас.Те са се различавали, но аз вземам една усруднена величина.Сега за японските си пишеше точно, но за другите нямашеП.В.
Comment
-
Значи сигурно сте чели в монографията за джобните линкори как обводите имбили неоптимални. Да да ама не адмиралтейският им коефициен , сметнат по резултатите от изпитанията е 252, а това приравнено към този на Хипер (със коефициент отчитащ разликата в скоростта) значи че Шпее има 27% по-добри обводи. Изводуът е не четете и не вярвайте сляпо, смятайте си самички.
Останете на канала защото малко по-късно ще има обяснение защо крайцерите имат значително по-лоши пропулсивни качества в сравнение с линкорите.
Comment
-
Имам предвид че адмиралтеиският коефициент който отразява "качеството на крайцерите е доста нисък. Което води до написаното от тебе.
Проблемът е в това че крайцерите имат много по-голям призматичен коефициент, с около 7-10%. Това значи че те имат по-пълни обводи и респективно не е възможно да им се придадат оптималнио от хидродинамична гледна точка форми. Пълните обводи произтичат от ограниченото водоизместване: просто ако се направят с по-остри обводи в краищата няма даима място за кулите (защото носът и кърмата ще са много тесни, а ако място се намери то това ще е в следствие на увеличени размери и водоизместване. Именно пълните обводи са и причината за ниският адмиралтейски коефициент на Ямато и Айова, освен цилиндричната секция, те имат мнооого пълен корпу, а призматичният коефициет го получават нисък само благодарение на дългите си и тесни носове. Ама очевидно ако и да лъжат математиката фисиката не успяват.
BTW: дали няма да се намери някой да ме изчетка колко съм светнат по морските въпроси :roll: 8)
Comment
Comment