Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задълбочен поглед върху коритата

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Силен кораб ли е бил "Худ" към момента на своето з

    Тексас 141
    Тексас М 128
    Арканзас 141
    Арканзас М 105
    Невада 154
    Невада М 131
    Пенсилвания 153
    Пенсилвания М 145
    Айдахо 148
    Айдахо М 128
    Тенеси 164
    Тенеси М 153
    Уест Вирджиния 152
    Ей това е реалния показател съпоставим с 30-възлови кораби. Май ще взема да преработя сметките така че всички да са съпоставими с тази величина. Ама то тогава вече няма да е адмиралтейски коефициент, По-скоро ще е "Сравнителен коефициент на Гоги". Хм ще взема да помисля по въпроса.

    Comment


      #17
      Ей, ако знаете какви страшни сметки направих. Примерно ямато при стандартно водоизместване за да развие 30 възела би трябвало да има 235 431

      конски сили. Айова за да постигне при 56 928 т скорост ор 33 възела би трябвало да има 261 823
      коня, а като се има предвид че при форсиране постига 254 000 коня смятам че с много зор биха могли да постигнат въпросната скорост. Но за фантастичните 35 пак при тази маса ще трябват вече 351 382
      кс. при 51000т за 35 възела ще трябват 326 544
      коне. Ама трябва да се има предвид че тези фантастики с облекчаването на кораба могат само в американските мозъци да се родят, хич не им иде на акъл че ако го направят коритото ще стане страшно неустойчиво, дори да се свалят само високи товари, то на високо освен бопйната рубка и кулите други тежки неща няма, още повече при модернизацията именно по надстройките са добавяни нещица. Ама нека си мечтаят.

      Comment


        #18
        Za Венгар за да вдигне 33 и 35 възела ще му трябват: 169 284
        и 227 189 съответно.
        Няма ки някой да ме похвали.

        Comment


          #19
          виж тези линкове, които намерих


          П.В.

          Comment


            #20
            Сега чета втората статия, Толкова глупости на едно място не бях срещам, Особено когато стигнах до неговите "сметки" колко коня ще трябват на Шарнхост да "вдигне" 34 възела.По мои сметки ,базирани на учебниците по корабостроене а не на някаква нагласистика, ще са нужни 236 053 а не 320 000. То по неговата логика Айовата ще има нужда от няколко милиона, ама там ползува друга измислица.

            Comment


              #21
              А къде ми е поста за самолетоносачите и есминците?
              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
              Неизвестен руски адмирал

              Comment


                #22
                Друг въпрос е как корабът беше изкормен до 40 и няколко хиляди тона. Мног шашав човек, защо изобщо са му публикували писанията. Тоя си мисли че БОЙНИЯТ кораб е драгстер, за кеф на тълпата. А методите му на пресмята не са толкова смешни...този не ползува никакви научни методи а изкарва някава зависимост дето е на ниво 1-ви клас, пфу пряка зависимост, че дори по тези методи може да всеме ОТНОСИТЕЛНОТО нарастване и не много зор ще постигне светлинна скорост.
                Сега за данните с които работи, по моему когато са гинили японските есминци са дигнали значително по-малко, което поставя под съмнение неговите данни,Все пак смятам че данните от изпитанията са най-меродавни, а според тях
                1. Че Айова не са най-бързи, ами има още 3 кораба с много близки показатели.
                Абе глупост общо взето. Пак поне в края си признава че нищо не разбира че дори и си казва как ги е смятал нещата. :lol:

                Comment


                  #23
                  СУПЕР СИ, ГОГИ, БРАВО НА ТЕБ! 8) ПРОДЪЛЖАВАЙ В СЪЩИЯ ДУХ!ДО КРАЯ НА ДЕНЯ ПУСКАМ ОСТАНАЛИТЕ НЕМСКИ ДРЕДНОУТИ И ЛИНЕЙНИ КРАЙЦЕРИ + ЯПОНСКИТЕ ДРЕДНОУТИ
                  П.В.

                  Comment


                    #24
                    Odzava написа
                    А къде ми е поста за самолетоносачите и есминците?
                    W temata za baza danni

                    Comment


                      #25
                      Худ 263. Не е никак зле като за старче. Има значително по-добър показател от повечето "нови" (е нови нови към ВСВ става въпрос). При него в междувоенния период скоростта спада драстично, от 32 на изпитанията и 31 средно до към 27-28 с много зор в последната година, поради силният диферент на носа и поради износването на машините.

                      Comment


                        #26
                        Попаднаха ми много интересни данни за ускорението на различни кораби
                        Нелсън, от 10 до 20 възела:8 минути, до 23 възела за 25 минути.
                        Худ от 0 до 32 за 52 минути
                        Рипълс от 15 до 30 за 33 минути.

                        Comment


                          #27
                          Зайдлиц 89 738 к.с. = 29.12 възла 25 146 тона
                          Кьониг 43 300к.с. = 21.0 възла 28148 тона
                          Гросер Курфюрст 45 100к.с. = 21.2 /28148 тона
                          Маркграф 46 200к.с. 21.0 /28148 тона
                          Кронпринц 46 400к.с 21.3/28148 тона

                          Дерфлингер 76 600к.с. = 25.8 30 707 тона
                          Люцов 80 898к.с. = 26.4 30 707 тона
                          Хинденбург 95 777 к.с 26.6 възла 31 002 тона
                          Баден 48 000 к.с. = 21/ 31 691 тона
                          Байерн 48 000 к.с. = 22/ 31 691 тона
                          Фусо П 40 000 к.с. = 23 / 30 600 тона
                          мод 75 000 к.с. = 24.7 39154 тона
                          Ямаширо П 40 000 к.с. = 23 / 30 600 тона
                          мод 76 889 = 24.79 39 154 тона
                          Исе 45 000к.с = 23/ 32 063 тона
                          Хиюга 56 000к.с 23.6 32 063
                          мод 80825 к.с. = 25.3 39 657 Исе 38 676 Хиюга
                          П.В.

                          Comment


                            #28
                            Abe nali wi kazah da gi slagate в другата тема данните

                            Comment


                              #29
                              дай идея с какво още да пълним темата - видове силови установки, кавитация
                              П.В.

                              Comment


                                #30
                                За силовите установки си има специална тема май, или поне аз имам ясенспомен че бях писал някъде. Кавитацията може да се разглежда само теоритично, просто там въпросът опира до изпитания. Аз като имам време ще постна и останалите данни за адмиралтейския коефициент. А прои добро желание може да смета и призматичния. Сега ми се върти в главата да направя анализ на предимствата и недостатъците на корпусите на някой кораби, Най-ярките примери са Ямато и Айова.

                                Comment

                                Working...
                                X