Предлагм тук да се поместват разни по-задълбочени анализи и сметки свързани с най-хубавите, сложни и смъртоносни оръжия измислени от човечеството.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задълбочен поглед върху коритата
Collapse
X
-
Задълбочен поглед върху коритата
Бавно напредвам с пресмятането на Адмиралтейските коефициенти. Ето малко цифри за размисъл:
Айова: 217.3687259
Ришельо: 240.7459386
Ямато: 219.0243835
Венгард: 296.5797049
Е, какво ще кажете?? Никога не съм го харесвал американското корито. Ямато ме изненада с толкова нисък погазател при все че във всичките писания за него се споменават усилията положени за подобряване на обводите. А за Венгард какво да кажа 8) винаги ми е бил любимец.
-
Айде пак за Ямато
Отдавна е известно, че именно формата на корпуса (а именно форщевена и конструкцията на кърмата дават до 8% снижаване на съпротивлението=икономисана мощност) Иначе при почти 50% по-малко водоизместване и само 1000 к.с. повече "Бисмарк" дава едва 3 възела по-голяма скорост сравнен с Ямато. Айде малко похвалете и япончетата, де.Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Саут Дакота 182.4089972
Норт Каролина 181.9500617
Шарнхост 215.2738993
Гнайзеннау 214.8768085
Бисмарк 243.9634434
Тирпиц 251.6450399
КГ 5 204.0313651
Част от данните ме съмняват, в смисъл че тази скорост е постигната при такова водоизместване и такава мощност, са тези публикувани преди съм ползувал данни от изпитанията. Хамериканците пак са най-зле, е сигурно ако сравним относителните маси на корпусите там ще имат предимство, но сега съм на вълна адмиралтейски коефициент. Може да взема да сметна и на крайцерите.
Comment
-
Тоне '38 172.2741113
Тикума '39 169.7329478
Могами '35 163.8137634
Могами '38 156.5780239
Микума '35 168.4128165
Судзуя '37 159.5764459
Кумано '37 163.1935803
Да взема да сметна и някой чуждоземен та да има база за сравнения????
Одзава, ако си спомяш дето ти бях казал че в конструкторът трябва да е към 160-180 че да е коректно?
Comment
-
Тексас 287.9615085
Тексас М 261.0765933
Арканзас 287.908842
Арканзас М 215.1371761
Невада 314.2281628
Невада М 267.3653591
Пенсилвания 312.1701925
Пенсилвания М 296.1731191
Айдахо 302.6441653
Айдахо М 261.1157944
Тенеси 334.6666937
Тенеси М 311.9725364
Уест Вирджиния 310.4412379
Ako stойностите ви се сторят прекомерно високи имайте предвид че в сравнение с предходните кораби тези са в съвсем друга скоростна категория. аз примерно мога да сметна Дюнкерк на скорост 17 възела и ще се получи астрономичен резултат.
Comment
-
Шимикадзе 163.5957847
Арикане 171.3211469
Уинслоу 192.0416842
Флетчър 184.2653013
тип 36А 154.8145009
Ханс Людерман 178.9776549
Трайбъл 197.9163225
Мили 188.0043011
Ташкент 164.0395069
Ленинград 233.1769766
Льо Фантаск 155.3784757
За част от корабите ме съмнява точно при тези водоизмествания да са постигани въпросните скорости. За Трайбъл специално съм сигурен, посоченото от Одзава е максималното, а скоростта май беше при 1850т, а не при 2550, когато имам време ще проверя и ако се наложи ще коригирам.
Comment
-
Излагаш се,В монографията изрично е посочено при какво водоизместване и мощност е постигнта атази скорост, аз тези данни съм ползувал, за японските крайцери също е от изпитанията с точното водоизместване и мощност, А това което вие давате вече вие си знаете от къде сте го взели. Като си свърша текущите занимавки ще взема да сметна Адмиралтейския коефициент на US коритата приравнен към съвременните линкори, за по-образно и за да не се заблуди някой от високата цифра, както вече казах тя е поради коренно различния скоростен диапазон.
Comment
Comment