Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задълбочен поглед върху коритата

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Задълбочен поглед върху коритата

    Предлагм тук да се поместват разни по-задълбочени анализи и сметки свързани с най-хубавите, сложни и смъртоносни оръжия измислени от човечеството.

    #2
    Задълбочен поглед върху коритата

    Бавно напредвам с пресмятането на Адмиралтейските коефициенти. Ето малко цифри за размисъл:
    Айова: 217.3687259
    Ришельо: 240.7459386
    Ямато: 219.0243835
    Венгард: 296.5797049
    Е, какво ще кажете?? Никога не съм го харесвал американското корито. Ямато ме изненада с толкова нисък погазател при все че във всичките писания за него се споменават усилията положени за подобряване на обводите. А за Венгард какво да кажа 8) винаги ми е бил любимец.

    Comment


      #3
      Айде пак за Ямато
      Отдавна е известно, че именно формата на корпуса (а именно форщевена и конструкцията на кърмата дават до 8% снижаване на съпротивлението=икономисана мощност) Иначе при почти 50% по-малко водоизместване и само 1000 к.с. повече "Бисмарк" дава едва 3 възела по-голяма скорост сравнен с Ямато. Айде малко похвалете и япончетата, де.
      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
      Неизвестен руски адмирал

      Comment


        #4
        Айова я смятам при 56 928 221 000 31.9
        Виторио Венето 289.5462724
        А япончета да не бяха се опитвали да правят толкова голям кораб с плитко газене, при това се получава доста широк а от там и полощта на ватерлинията е голяма а това е неблагоприятно.
        Сега ще сметна и останалите американски.

        Comment


          #5
          Саут Дакота 182.4089972
          Норт Каролина 181.9500617
          Шарнхост 215.2738993
          Гнайзеннау 214.8768085
          Бисмарк 243.9634434
          Тирпиц 251.6450399
          КГ 5 204.0313651
          Част от данните ме съмняват, в смисъл че тази скорост е постигната при такова водоизместване и такава мощност, са тези публикувани преди съм ползувал данни от изпитанията. Хамериканците пак са най-зле, е сигурно ако сравним относителните маси на корпусите там ще имат предимство, но сега съм на вълна адмиралтейски коефициент. Може да взема да сметна и на крайцерите.

          Comment


            #6
            Тоне '38 172.2741113
            Тикума '39 169.7329478
            Могами '35 163.8137634
            Могами '38 156.5780239
            Микума '35 168.4128165
            Судзуя '37 159.5764459
            Кумано '37 163.1935803
            Да взема да сметна и някой чуждоземен та да има база за сравнения????
            Одзава, ако си спомяш дето ти бях казал че в конструкторът трябва да е към 160-180 че да е коректно?

            Comment


              #7
              Дюнкерк 244.9536502
              Киров 175.6568247

              Comment


                #8
                Когато имам време ще сметна. Някой има ли време да сметне призматичния коефициент? Защото нещо имам чувството че на малките кораби е доста по голям, и поради това те се получават с по-лоши обводи и съответно по-нисък Адмиралтейски коефициент.

                Comment


                  #9
                  Тексас 287.9615085
                  Тексас М 261.0765933
                  Арканзас 287.908842
                  Арканзас М 215.1371761
                  Невада 314.2281628
                  Невада М 267.3653591
                  Пенсилвания 312.1701925
                  Пенсилвания М 296.1731191
                  Айдахо 302.6441653
                  Айдахо М 261.1157944
                  Тенеси 334.6666937
                  Тенеси М 311.9725364
                  Уест Вирджиния 310.4412379
                  Ako stойностите ви се сторят прекомерно високи имайте предвид че в сравнение с предходните кораби тези са в съвсем друга скоростна категория. аз примерно мога да сметна Дюнкерк на скорост 17 възела и ще се получи астрономичен резултат.

                  Comment


                    #10
                    Относно скоростите: да се има предвид че съпротивлението нараства с квадрата на скоростта.

                    Comment


                      #11
                      Шимикадзе 163.5957847
                      Арикане 171.3211469
                      Уинслоу 192.0416842
                      Флетчър 184.2653013
                      тип 36А 154.8145009
                      Ханс Людерман 178.9776549
                      Трайбъл 197.9163225
                      Мили 188.0043011
                      Ташкент 164.0395069
                      Ленинград 233.1769766
                      Льо Фантаск 155.3784757
                      За част от корабите ме съмнява точно при тези водоизмествания да са постигани въпросните скорости. За Трайбъл специално съм сигурен, посоченото от Одзава е максималното, а скоростта май беше при 1850т, а не при 2550, когато имам време ще проверя и ако се наложи ще коригирам.

                      Comment


                        #12
                        За Ленинград водоизместването също е мнооого съмнително, по реално би било 800-1000 по-малко за тази скорост.

                        Comment


                          #13
                          Руснаците са мерели корабите с с водоизместване близо до стандартното, като тепните учители италианците и затова ме съмняма, че Киров и Максим Горки са толкова бързоходни.36 възла с попътен вятър, по нанадолнище и гребци.Повече от 30-32 възла едва ли са развивали! :lol:
                          П.В.

                          Comment


                            #14
                            Излагаш се,В монографията изрично е посочено при какво водоизместване и мощност е постигнта атази скорост, аз тези данни съм ползувал, за японските крайцери също е от изпитанията с точното водоизместване и мощност, А това което вие давате вече вие си знаете от къде сте го взели. Като си свърша текущите занимавки ще взема да сметна Адмиралтейския коефициент на US коритата приравнен към съвременните линкори, за по-образно и за да не се заблуди някой от високата цифра, както вече казах тя е поради коренно различния скоростен диапазон.

                            Comment


                              #15
                              при по-ниска скорост плътността на водата е по-ниска и сътветно е по лесно се плава.По-добре занижи скоростите на бързоходните линкори, тъй като бавен никога няма да развие 30 възла.За съветските крайцери ще хвърля пак един поглед!
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X