Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Методика за сравняване на американски и руски изтребители от 4 поколение

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    кало написа Виж мнение
    http://zamunda.net/details.php?id=248223&hit=1

    Във втория филм има подробен разказ от Харчевски
    Кало, благодаря за филма, сложих го да се тегли.

    Искам само да обърна внимание на форумците - забележете коментарите под филма. Филма е за Су-27, а в коментарите се стига "да, ама по времето на бай Тошо малките деца си тичаха спокойно, тъй като нямаше престъпност". Това е същото като с АК-47 - разговор за Калашников най-често стига до "американците как са ги бесили негрите през 19-ти век....".
    http://rayofhalifaxproductions.com/26662

    Comment


      никога не чети коментарите под торенти, нито пък под вестникарски статии ИМХО - там пишат само хора с очевадни психически отклонения.

      Comment


        кало написа Виж мнение
        никога не чети коментарите под торенти, нито пък под вестникарски статии ИМХО - там пишат само хора с очевадни психически отклонения.
        Това е все едно да ми кажеш "не гледай комедии" и "не чети вицове".
        http://rayofhalifaxproductions.com/26662

        Comment


          ОТ - ОК, де, имах предвид - "не взимай насериозно" или "не се впечатлявай"

          Comment


            И малко по темата, в случая - Ф-16 бл.52 и МиГ-29 от Air Forces Monthly. Особено разказа на нашия пилот:



            "Крада" линка от форума на Аеро, за което се надявам да ми простят.

            Comment


              Ф-овете са блок 50, не 52. В същото списание, в един от по-старите броеве - Юли, 2010, се описват предишното учение. Препоръчвам го за всеки, който може да го си го намери (мисля, че не се продава в БГ). За едно и също нещо (примерно учението Златна Стража, 2010) прочетох тотално различни статии. Едната в АФМ, другата в Клуб Криле. Отказах се да давам 5лв за този боклук - редакторите явно им е по-важно да се тупат в гърдите как бангията МиГ-21 бил свалял Ф-15 като пилци, отколкото да дават обективна оценка.

              Темата е за 4-то поколение, но все пак в тези учения участие взема и МиГ-21. Според участвалите пилоти радарът на МиГ-21 е почти безполезен и българските пилоти са летяли с МиГ-а (който тъй или иначе е джудже) на височини дори до 50м над земята, със скорост над 900км/ч - за Ф-16 е било изключително трудно да ги намерят. Макар и да са успели да отбележат няколко попадения срещу Ф-16, че даже и срещу Ф-15 е крайно несериозно да се твърди (което правят от Клуб Криле), че тази иначе добра за времето си машина е някакъв опонент за изтребители 4-то поколение. Всичко е възможно, стига пилотът да е добър, но дори маневреността на пъргавия и бързо губещ скорост МиГ-21 не е нещо невъзможно за преодоляване - във Виетнам по-тромавите Ф-4 са се научили да използват т.нар. двойно йо-йо. Това са приложили и щатските пилоти с Ф-16 към МиГ-21.
              За МиГ-29 се чуват само похвали, все пак е и най-новия от всички участвали. Чак несваляем не е, по начина, по който щатските пилоти са използвали Ф-овете са имали сериозно превъзходство във ДВБ. В БВБ МиГ-овете са имали предимство, макар не и толкова крещящо, както описва горделивият кап. Славов (няма лошо ).

              Едно нещо, което МиГ-29 има като минус във въздушен бой - не съм сигурен дали това важи и за моделите, които имаме ние, но редица пилоти използват изключително гъстата диря от изгорели газове на МиГ-29 за ориентация. Подобен проблем доколкото знам е имало и Ф4 Фантом. Ако някой има повече информация конкретно за това ще съм благодарен.
              http://rayofhalifaxproductions.com/26662

              Comment


                В БВБ МиГ-овете са имали предимство, макар не и толкова крещящо, както описва горделивият кап. Славов (няма лошо
                Нито Славов е горделив, нито превъзходството - крещящо. Просто то е пълно в БВБ, при това - без НСЦУ. Срещу Ф-16 - особено, срещу Ф-15 - малко по-малко.

                Колкото до изгорелите газове - МиГ-29 на определени режими на двигателя пуши сериозно, но точно в БВБ, когато се ползват различните степени на форсаж - не.

                Иначе - да, блок 50 са - разликата между 50 и 52 е в двигателя (General Electric F110-GE-129 и Pratt & Whitney F100-PW-229 съответно), като няма разлика в тягата му и възможностите на самолета.

                Comment


                  Едно нещо, което МиГ-29 има като минус във въздушен бой - не съм сигурен дали това важи и за моделите, които имаме ние, но редица пилоти използват изключително гъстата диря от изгорели газове на МиГ-29 за ориентация
                  Пушекът го има и при нашите модели, дали е сериозен недостатък е спорно, но със сигурност не е предимство.

                  Comment

                  Working...
                  X